MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Kody Usterek https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=13854 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | wilq [ śr sie 24, 2005 8:42 pm ] |
Tytuł: | Kody Usterek |
Mam pytanko czy zna ktos jakis poatent jak odczytac kody usterek (błędów) z Mercedesa 190E 2.0L silnik OTTO moze jakis patent na złącze diagnostyczne. Pytam bo czesto silnik przeskakuje na trub awaryjny. ![]() |
Autor: | adi [ śr sie 24, 2005 10:36 pm ] |
Tytuł: | |
http://allegro.pl/search.php?string=mer ... &country=1 |
Autor: | Antoni Janikowski [ czw sie 25, 2005 7:23 am ] |
Tytuł: | |
On chyba nie ma samodiagnozy ![]() |
Autor: | Gerri [ czw sie 25, 2005 10:23 am ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: On chyba nie ma samodiagnozy
![]() Właśnie... Nawet nie ma trybu awaryjnego, po prostu jak się zd... to kuleje i tyle, elektronika jak się wyłączy to motor jest tak ustawiony że w stanie rozgrzanym do temperatury pracy jakoś da możliwość dojechania, nawet sporych dystansów. Diagnoza pojawiła się w motorze 102 i 103 pod sam koniec produkcji, pełna diagnoza jest dopiero od motoru 111. Zobacz w gnieździe diagnostycznym (ale nie wtym okrągłym z zakrętką tylko w tym prostokątnym z przykrywką czy w otworze opisanym "3" lub "4" jest wstawiony styk połączeniowy. Jeśli tak, to masz pewne szanse na połączenie. Chociaż za dużo sobie nie obiecuj, wtedy ta forma diagnozy była wysoce niedoskonała, często więcej cyganiła niż pomagała. Pzdr. |
Autor: | wilq [ czw sie 25, 2005 5:27 pm ] |
Tytuł: | |
Wielkie dzieki Chłopaki zobacze co da sie zrobic z tym silniczkiem |
Autor: | michau [ czw sie 25, 2005 6:15 pm ] |
Tytuł: | |
Skoro juz poruszamy temat zlacza diagnostycznego, to mam pytanie. Jakie parametry mozna odczytac ze zlacza diagnostycznego motoru m110 i co jest potrzebne, aby to zrobic? |
Autor: | Gerri [ czw sie 25, 2005 10:57 pm ] |
Tytuł: | |
Jeżeli mówimy o gniazdku okrągłym ( z zakręcanym dekielkiem) to występuje tam sygnał obrotów, można określić przyspieszenie zapłonu oraz napięcie ładowania. W nowszych dochodzi napięcie lambda z sondy. To wszystko. Pzdr. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |