MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 12:26 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sie 25, 2005 1:38 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Posty: 584
Lokalizacja: Szczecin/Poznań
Bry!
Za chwile ruszam do Polszy, a poniewaz w ojczyznie mnoga taniej jak na wysepkach, zamerzam podzauac nieco przy mej obecnej taczce (W201 z diesla reaktorem 2.5). Najpilniejszym tematem jest wymiana wewnetrznego uozyska w dyfrze, wiec chciauem sie zacnego gremium zapytac o rozmiar tegoz i ewentualne zasadzki.
pozdrowka

_________________
komin


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 25, 2005 1:45 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
a nie taniej i szybciej cały most skombinowac i wyminieć ?

Zabawa z łożyskami w moście szczególnie z tym na wałku atakującym jest słaba ze względu na konieczność posiadania specjalnych kluczu no i najlepiej klucza mierzącego siłe z jaką dociągasz :D

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 25, 2005 2:35 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Kiedys pytalem sie o te lozyska i cena ich byla wyzsza od mostu :lol:

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 25, 2005 5:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 12, 2004 7:51 am
Posty: 502
Lokalizacja: Gdynia
pytałem o taką robote w kilku warsztatach i wszyscy odradzali. Jak byś sie zdecydował to napisz o wynikach

_________________
W123 2.0lpg automatic 85r


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 25, 2005 9:36 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:08 pm
Posty: 518
Lokalizacja: z Wrocka
ja wymieniałem w czerwcu 2 łożyska w dyfrze i razem z uszczelniaczami i olejem kosztowało mnie to ok 600pln i dostałem 6-cio miesięczną gwarancję. Do dzisiaj mam suchy i cichy most i jestem bardzo zadowolony z usługi. Jak widać jednak da się to zrobić dobrze 8)
Aha, mówimy o W124 2.0D

_________________
W201
W124
W168


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 30, 2005 10:13 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Posty: 584
Lokalizacja: Szczecin/Poznań
Dopiero teraz, bo nie miauem dostepu do sieci.
Z tym kombinowaniem mostu to nie mam jak, bo jestem w PL na krótko i to za duza jest pętla (zestresowany jestem i nie chce sie w stres wiekszy jeszcze popadać). Poza tym myslałem ze te łożyska są w jakiś niezaporowych cenach, ale się okazuje źle myślałem. Teraz myśle już co innego, wleje tam czegoś gęstego i może się uspokoi. Potrzebuje przejechać jeszcze około 3500 km i da rade, oby, może. Objaw jest dość ciekawy, bo jak pracują satelity w strone do skrętu w lewo to cichnie. Przeszło mi przez procesor, żeby założyć 14 calowe koło na prawą stronę, ale to chyba zbyt duża ekstrawagancja, wieć poluzuje.
dzieki za info
pozdrowka

_________________
komin


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 31, 2005 12:10 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
hmmm, a nie jest to czasem lozysko kola? W sumie wszak to tylko 700mm od lozyska mostu.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 31, 2005 8:36 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Posty: 584
Lokalizacja: Szczecin/Poznań
Nie, to nie to. Łozysko w kole to takie szuszczenie, przeżywałem w w115 i to zupełnie inny dźwięk. Teraz hałas jest taki jak w jak w jadącym 70km/h autobusie podmiejskim, takie charakterystyczne wycie z zawodzeniem.

_________________
komin


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 31, 2005 9:28 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Wymien most, soso-galarety nic tu nie pomogą, masz dojechać dalej niż na giełdę!

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 31, 2005 10:36 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
Ocet ma racje - ja to przerabialem (chociaz galareta nie wplynela na trwalosc mostu)
tylko wymiana mostu pomoze na wycie ew. radio na full :)

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 31, 2005 8:11 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:08 pm
Posty: 518
Lokalizacja: z Wrocka
ja wymieniłem te łożyska w moście, bo kilku mechaników stwierdziło, że to most, ale po odpięciu półosi od piasty okazało się, że to jednak łożysko w kole. od razu też kazałem wymienić w moście wszystko co potrzeba, żeby nie wracać do tematu. no imam teraz święty spokój z tyłem [zlosnik] aha, działo się to świeżo po wymianie obydwu łożysk z tyłu, więc nikt nie wierzył, że to odkoła, no i po odgłosie spece też orzekli, że to most. a okazało się, że to łożysko pękło po 1500km [szalone]

_________________
W201
W124
W168


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl