MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
A jednak reduktor nie padł ;) https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=14208 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | longpit [ czw wrz 15, 2005 7:53 pm ] |
Tytuł: | A jednak reduktor nie padł ;) |
A jednak reduktor nie padł ![]() Nie znam przekroju reduktora, a nie chce go dopalić. Mam teraz śrube wkręconą na ok 1 obrotu więc płytko- samochód ma kopa i chodzi lecz nie odpala za pierwszym tak jak na benzynie ( uboga mieszanka ?)- silnik rozgrzany. Stąd pytanie o wkręcanie śruby. Dzieki za sugestie. Piotr z białego Mesia ![]() |
Autor: | AMG [ pt wrz 16, 2005 7:18 am ] |
Tytuł: | |
Ja bym Ci proponował pojechac na nalizator spalin i ustawic to porządnie a nie na oko ui słuch.... |
Autor: | jarecki [ sob wrz 17, 2005 8:12 pm ] |
Tytuł: | |
ta sruba nie ma regulacji 360 stopni tylko jest regulowana jak normalna sruba... nie rozumiem co ci da zaznaczenie pozycji wkretaka jesli mozesz miec ustawione kilka obrotów glebiej lub plycej... tylko analizator i wtedy po ustawieniu na analizatorze mozesz sobie odtlumic pol obrotu czy caly obrot (zeby mial lepszego kopa) lub stlumic jeszcze bardziej niz masz(zeby byl oszczedniejszy) ale to moze skutkowac wystrzalami wiec nie radze tlumic bardziej niz wykaze analizator |
Autor: | Antoni Janikowski [ pn wrz 19, 2005 8:35 am ] |
Tytuł: | |
Tą śrubą regulujesz wstępne ugięcie spręzyny która znajduje się pod dźwignią od zaworu fazy lotnej. Zmieniając jej pozycję regulujesz skład na wolnych obrotach, a także podczas wkręcania się na obroty. Jak widzę gazowników którzy trzymają samochóg na równych obrotach np. 3000RPM i obsrewując analizator kręcą po 1/4 obrotu, to mi się śmiać chce. Od tego jest register ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |