MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 11:56 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 23, 2005 1:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 7:19 pm
Posty: 98
Numer GG: 6336413
Lokalizacja: głubczyce
Chiałbym sobie bardzo kupić W123 200D lub 240D i z tego względu chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje regularny serwis ( wymiana ojejów , pasków , filtrów itd.) jakie oleje lać najlepiej ? ile spala taka beczułka ?
Jak sobie kupie to będzie mój pierwszy samochód i dlatego tyle pytań kieruje do wszystkich użytkowników i byłych użytkowników. z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi!!!!!!!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 23, 2005 1:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 8:34 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Die Freie Stadt der Danzig
nie mozesz zalozyc ograniczena wydatkow do wymiany paskow i plynow, chyba ze kupisz cos w stanie idealnym, wiec mysle ze wiekszosc z nas ponosi koszty wyzsze niz paliwo, przeglady i plyny...
200D jak to ktos ostatnio napisal to mul straszliwy, i dzieci na rowerkach beda Cie wyprzedzaly, wiec moze cos wiekszego?

pozdrawiam,
Nimnod

_________________
RIP MB W123 300D 1981
RIP SAAB 9000 3.0V6 1994
hooz next?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 23, 2005 2:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 7:19 pm
Posty: 98
Numer GG: 6336413
Lokalizacja: głubczyce
licze sie z tym ze bedzie trzeba cos wlozyc bo dwudziesto lub starszy samochod tego wymaga i tu nie mam zadnych watpliwosci ale chodzi mi ile kosztuje taki serwis zebym mogl sobie taka beczka jeszcze bezproblemowo jezdzic a co do 200d trudno zeby 60KM mialo jakies osiagi w wygodnej , duzej W123 ale mi bardziej chodzi o konfort i ekonomike!!!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 23, 2005 2:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 1:43 pm
Posty: 320
Lokalizacja: Koszalin ZK / ZSZ / ZSL
Komfort jest wysoki to fakt! :P Eksploatacje nie jest droga. Generalnie część są tanie, nawet w ASO (zdarza się że tańsze niż zaminniki). Jest duży wybór części używanych i regenorowanych. Jeśli auto nie będzie zajeżdżone to Sopkojnie udźwigniesz. Ja mam 240d w automacie [punk] i jestem bardzo zadowolony. Poza tym te samochody mają Duszę i TRZEBA JE KOCHAĆ :serce7x: , nie zniechęcać się szybko. Nawet jeśli włożysz na początko nawet 1,5kPLN a później będziesz dbał o auto to nic Cie nie zaskoczy. Powodzenia w poszukiwaniach!!!

_________________
MB 123 200D 1977
Mi-14PS/PŁ-R
SPECIALIZED EPIC


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 23, 2005 6:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 16, 2004 8:33 am
Posty: 217
nimnod pisze:
nie mozesz zalozyc ograniczena wydatkow do wymiany paskow i plynow, chyba ze kupisz cos w stanie idealnym, wiec mysle ze wiekszosc z nas ponosi koszty wyzsze niz paliwo, przeglady i plyny...
200D jak to ktos ostatnio napisal to mul straszliwy, i dzieci na rowerkach beda Cie wyprzedzaly, wiec moze cos wiekszego?

pozdrawiam,
Nimnod


To fakt , 200D do rakiet nie nalezy , a 300D nie ma jakos strasznie wiekszego zuzycia paliwa , wiec moze taki wozik ;)
I tu polecam ci moj , ktory jest na sprzedaz :

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=64648825

Nie czekaja Cie koszty zwiazane z techniczna strona auta poza wspomnianymi plynami i filtrami .


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 23, 2005 7:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 07, 2005 6:50 pm
Posty: 110
Lokalizacja: Włocławek
poroponuje ci 240D osiągi przyzwoite ,a spalanie nie takie duże .musisz kupić i się przekonać tylko zwróć uwagę na blachy a wszczególności podłoge żeby nie była przegnita (ja mam ten problem bo czeka mnie remont)ale potem to tylko jezdzić .powodzenia w zakupie [zlosnikok]

_________________
BARTEK
123 240D 77r ex
123 240D 81r ex
123 240D 82r ex
obecnie 124 250D 86r niezawodny.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 23, 2005 7:57 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
A ja po raz kolejny napiszę, żeby patrzeć na to w jakim stanie jest ten silnik, a nie na jego pojemność. Mówię, to świadomie, bo przyprowadziłem kiedyś z Berlina 115tkę 200D '76, oryginalną taksówkę i miałem zaszczyt i przyjemność jeździć nią przez kilka miesięcy. To był najbardziej żwawy i najzdrowiej cykający diesel, jaki przyszło mi prowadzić. Nie napiszę, że wciaskało mnie w fotel [oczko] , ale to auto szło lepiej niż reszta Mercedesów, które mialem. Naprawdę zdrowe, niezmulone niczym, także i oporami toczenia 200D jest godne uwagi nie tylko ze względów ekonomicznych. Włosy stają dęba (także tym z przeciwka) przy wyprzedzaniu, ale do wycinania na szosie kup sobie kosiarkę o wyglądzie i komforcie plastykowej taczki z CASTORAMY, najlepiej na gaz, żeby więcej mogło się pokichać i żebys budził się co rano ze świadomością, że już nigdy nie opanujesz swojego benzynowego silnika o pojemności równej mniej więcej świątecznej butelce Coca-Coli.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 24, 2005 12:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
(me: how) pisze:
patrzeć na to w jakim stanie jest ten silnik, a nie na jego pojemność.

Pan taksówka ostanio przewiózł mnie 200D - byłem w szoku, bo obstawiałem dobre 240 albo słabawą 300. Fakt, że beczunia była zadbana, a jak na taksówkarskie W123, to można powiedzieć, że wręcz nieprzyzwoicie wymuskana [oczko]

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 28, 2005 12:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 17, 2004 3:27 pm
Posty: 228
Lokalizacja: Stęszew pod Poznaniem
ja powiem tak... moja 200-tka była może i stara ale zrobiłem nią 400tys km!!! Dokładnie!!!! jeszcze raz napisze 400tys km w ciagu 3 lat... niestety duzo jezdzilem i rozstałem się z nią niestety ale ze względu blach... Może to i dziwne ale jak mieszkasz w blokowisku i nie masz garazu ani kanału to każde "co nieco" jest okupione wydatkami. A niestety kupilem pięknie wyszpachlowane co po juz 2 latach wyszło... wytrzymałem z nią 4 lata i sprzedalem z bólem serca bo silniczek palił na dotyk a blach już prawie nie było... koszt większy niż zakup nastepnego auta... Gosc jak przyjechal i odpalilem po kilkudniowej nieobecnosci w styczniu :) nawet sie nie zastanawial! od razu piszemy!!!!!!!! (umowe of kors) i tak poszło autko które moze coraz mniej przypominało autko ale silniczek igiełka... Tylko oleju tak co 5tys km trezba było dolac okolo litra... AHA!!!!!!! i jechało lepiej niz moja nastepna 200 ale w benzynce i w W201... to nie chcialo jechac wiecej niz 120-130km/h a dieselek nawet leciał 150km/h wiem wiem!!!!!!!! nie krzyczcie!!!!!!!!!!! to było bestialskie!!!!!!! ale dawał smiało rade.... i tylko oto mi tu chodzi... trzeba po prostu dobrze obczaic (jesli mozna tak powiedziec) silniczek a reszta to juz zalezy od was...

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... - :-(
MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany :-)
MB W124 230E czarny mafioso :-P


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl