MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 5:21 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz paź 23, 2005 10:59 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 54
Lokalizacja: Busko-Zdrój w Polsce, tej w Europie...
W moim wczorajszym nabytku - ex georemowym 560SEC - mam taki problem:
lewarek nie chce zatrzymać się na "2" tylko jak na sprężynie wraca na "3".
Da się go na siłę zablokować na "B" bo tam, jak wiadomo, jest konkretny zaskok.
Czy jest to sprawa złej regulacji cięgła lewarek-skrzynia?
Bo jeśli tak to czy przy próbie regulacji nie poprzestawiają się pozostałe pozycje lewarka, wydające się być prawidłowe?

Jeśli musicie, to pokrzyczcie sobie na mnie nawet dużymi literami, że "to już było i że nie chce mi się szukać", niemniej jednak proszę o odpowiedź
[oczko]

_________________
Woytek P. K.
W115 220D '71 "Mećka" (rzeźba ogrodowa)
W116 280SE '79 "Red Baron" (ex)
C126 560SEC '90 "200D" (ex)
W220 S500L '99 "Klucha" (ex)
W221 S500L '08 4MATIC "Snoblesse oblige"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 23, 2005 11:26 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
nikt chyba ni ebedzie krzyczał....ciegno miedzy skrzynia a lewarkiem do regulacji i juz....To czesta sprawa.Wogole to po co w takim potworze redukowac do 2 ???? przeciez SEC ma tyle mocy...

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 24, 2005 12:25 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
MERCEDES 4 EVER pisze:
ciegno miedzy skrzynia a lewarkiem do regulacji i juz....To czesta sprawa.Wogole to po co w takim potworze redukowac do 2 ???? przeciez SEC ma tyle mocy...


Na 99%!

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 24, 2005 8:33 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 54
Lokalizacja: Busko-Zdrój w Polsce, tej w Europie...
MERCEDES 4 EVER pisze:
nikt chyba ni ebedzie krzyczał....ciegno miedzy skrzynia a lewarkiem do regulacji i juz....To czesta sprawa.Wogole to po co w takim potworze redukowac do 2 ???? przeciez SEC ma tyle mocy...


Ja mam takie podejście, że jeśli coś jest, to niech działa. A jak już będzie działało, to wybór wolny: mogę, ale nie muszę z tego korzystać. ;)

_________________
Woytek P. K.
W115 220D '71 "Mećka" (rzeźba ogrodowa)
W116 280SE '79 "Red Baron" (ex)
C126 560SEC '90 "200D" (ex)
W220 S500L '99 "Klucha" (ex)
W221 S500L '08 4MATIC "Snoblesse oblige"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl