MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
KUPILEM W123 !!! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=14346 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Matiej [ wt wrz 27, 2005 12:06 am ] |
Tytuł: | KUPILEM W123 !!! |
Witam wszystkich. Dzisiaj kupilem swojego drugiego w życiu mercedesa. JEst to W123 300D. Atuo przefajne. Jedzie się naprawde super i nie moge sie juz doczekać jutra jak bede mógł jechać do pracy. Mam kilka pytać do doświadczonych mercedesowiczów. Auto mi troche ściaga. Tj odkrylem dzisiaj ze jak skręce mocno w lewo np.. to potem mi lekko w lewko ściąga i kierwonica sama nie odbija do końca. Nie wiem czy to tak ma czy coś sie psuje. Wole od razu zrobić. W prawo dzieje sie podobnie ale w mniejszym stopniu jak by. Auto ma wspomaganie/serwo nie wiem dokładnie bo sie nie znam na tym. Od czego zacząc w szukaniu rozwiązania problemu. W ogóle czy jest problem? Auto nie ma seryjnych opon ma założone 195. POzatym jest zajebiste. Pozdrawiam i do zobaczenia PS. Fura full wypas. Ma szyber dach lusterko prawe elektrycznie ustawianei antene elektrycznie wysuwaną. Bomba |
Autor: | Grzegi [ wt wrz 27, 2005 12:11 am ] |
Tytuł: | |
Hej !! Gratulacje z zakupu. Temat ogólnie był wałkowany,poszperaj w archiwum. Sprawdzenia wymaga geometria przedniego zawieszenia, a szczególnie o ile pamiętam wyprzedzenie kąta zwrotnicy. |
Autor: | Matiej [ wt wrz 27, 2005 10:25 pm ] |
Tytuł: | |
Słusznie. Czytalem w archiwum na ten temat. Nic z tego nie rozumiem. Mechanik mercedesowiec z tapicerskiej w Warszawie powiedział ze to prawdopodobnie pierdoła. Ale musi auto podnieść. Pozatym jeździ sie cudownie. Ale mam do Was szanowni koledzy pytanie. Musze wymienić olej i filtry bo przeleciało juz za dużo. I poprzedni właściciel zaklinał zebym to zmieniał jak najszybciej. Mechanik mi mówi ze co ok 20tys tj co druga wymiana oleju trzeba zawory regulować. Czy to prawda. Silnik to 3.0 D. Jeżeli prawda i trzeba to zrobie to chyba ze chce kase odemnie wyciągnąć kaske. |
Autor: | AMG [ śr wrz 28, 2005 8:22 am ] |
Tytuł: | |
Matiej pisze: Jeżeli prawda i trzeba to zrobie to chyba ze chce kase odemnie wyciągnąć kaske.
Regulowanie zaworów co 20 tys km to swietny pomysł. Powiedział Ci to prawdopodobnie pan Krzysztof z Tapicerskiej jeśli tak to się go trzymaj a nie zginiesz ![]() ![]() |
Autor: | Matiej [ śr wrz 28, 2005 9:23 am ] |
Tytuł: | |
Nie wiem czy Pan Krzysztof. Napewno bardzo sympatyczny gość, wszystko mnie wypytał i pogadalismy i w ogóle powiedział zeby tego nie kupować te filtry to slabe i w ogóle. A tak przy okazji Panowie mercedesowcy, gdzie kupujecie fitlry oleje itp. Ja kończe prace o 17:30 i gdzie nie pojade to zamknięte ![]() |
Autor: | georem [ śr wrz 28, 2005 10:25 am ] |
Tytuł: | |
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia w oponach, a nie od geometrii, a potem na kanał jak ciśnienie bedzie ok. |
Autor: | jarecki [ śr wrz 28, 2005 11:16 am ] |
Tytuł: | |
a poźniej zbieznośc kontynuując wypowiedź georema |
Autor: | jarecki [ śr wrz 28, 2005 11:18 am ] |
Tytuł: | |
aha a to ze sciaga w daną stronę po skręceniu w akurat testronę co mi coś śmierdzi luzami kolumy kierowniczej |
Autor: | Matiej [ śr wrz 28, 2005 1:07 pm ] |
Tytuł: | |
CIsnienie ok. To bylo pierwsze co sprawdziłem. Zbierzność to jak mówił kolega wyżej raczej nie bo to działa w obie strony po skręcie.. i to nie lekkim, tylko jak w droge zakręt 90 stopni skręcam to wtedy czuć. Ktoś mi mówił amortyzaotr skrętu itp. Ale wszyscy taksówkarze co widze ze mają gwiazdy mówią zebym pojechał na tapicerską. Fakt ze terminy ma facio napięte tam ![]() |
Autor: | Mechu [ śr wrz 28, 2005 4:51 pm ] |
Tytuł: | |
Cześć, w mojej 240- ce były takie objawy jak u ciebie, wymieniłem amortyzator kolumny kier. i po sprawie. Gratuluję zakupu pozdr. |
Autor: | Matiej [ czw paź 20, 2005 11:28 am ] |
Tytuł: | |
A teraz mam zdjęty amortyzator kolumny kierowniczej i jest to samo. Stary faktycznie był zepsuty. Kupiłem nowy i next week będzie wymieniony. Takie terminy u Pana Krzysztofa. |
Autor: | Irek [ pt paź 21, 2005 9:55 am ] |
Tytuł: | |
Matiej pisze: A tak przy okazji Panowie mercedesowcy, gdzie kupujecie fitlry oleje itp.
Filtr oleju kup w ASO jest inny niż Filtrona i Mann-a (profilowane otwory) a wydatek wcale nie taki wielki. |
Autor: | Matiej [ pt paź 21, 2005 10:56 am ] |
Tytuł: | |
A tak przy okazji. Panowie jak prawidłowo srawdzić poprawnie poziom oleju. W motocyklu wiem ze musi być ciepły silnik i po wyłączeniu jakies kilka mintut trzeba odczekać i dopiero sprawdzić. Jak to jest w przypadku diesla w123 300D? |
Autor: | kocur [ pt paź 21, 2005 11:15 am ] |
Tytuł: | |
Bez kombinowania. Nie wiem, jak "sprawdzić poprawnie", ale trudno sprawdzić źle. Tolerancja jest spora. Jak jest w środku między kreskami, to czy ciepły, czy zimny, dobrze jest. Choć bezpośrednio po samej jeździe to lepiej poczekać parę minut, aż spłynie. |
Autor: | Matiej [ pt paź 21, 2005 4:59 pm ] |
Tytuł: | |
To ja jeszcze jedno pytanie do szanownych grupowiczów, którzy użytkują automat. Czy jak auto jest zimne raaano czy skrzynia u was tez pracuje tak jakoś ociężale.. jak by później biegi zmienia dłużej ciągnie na biegu. Niby powoli jade a tu trzyma ten bieg i trzyma. Jak jest ciepłe auto to wszystko jest normalnie. Tak mi sie wydaje ze normalnie bo nie jeździłem nigdy nowym automatem i truno mi powiedzieć co jest normalnie. Tzn napisze inaczej. Jak jest ciepłe auto to srzynia jest żywsza. Biegi przełącza szybko bez jakiegoś tam zastanawiania itp. A propo skrzyni pytanie nr 2. Sytuacja: Stoje sobie na N jest zielone właczam bieg i nie jest ruszam od razu tylko po sekundzie.. moze mniej. Tj nie jest to bezpośrednio po przestawieniu na D tylko po kawałku sekundy. Tak samo jak stone na D na hamulcu. Puszczam hamulec i auto zatrybia po sekundzie. Jest to bardzo szybko aczkowliek jest wyczuwalne delikatne opóźnenie. Czy to tak działa czy skrzynia sie zużyła |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |