MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Szybkie pytanie .... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=14573 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Robert K. [ sob paź 08, 2005 11:45 pm ] |
Tytuł: | Szybkie pytanie .... |
Szybkie pytanie, jak sprawdzic czy przewody zaplonowe nie maja przebicia ? Miernik posiadam. A objawy sa takie, ze jak mocno dodam gazu przy ruszaniu, to motor zamiast przyspieszac prawie gasnie (a czasem zupelnie zgasnie, oczywiscie trzesie motorem), jak ruszam delikatnie to jest OK., na wysokich obrotach chodzi dobrze. Wymienilem cewke, kopulke, palec - przedtem jak chcialem ostro ruszyc to gasl i nie odpalal - teraz jest duzo lepiej ( a zapalal, jak sie z godzine schlodzil ), pewnie do kompletu jeszcze przewody ? Tylko, ze teraz mam przewody wysokiego napiecia Beru na ktorych przejechalem tylko 30 tys. km. Kopulka to Beru, palec Beru i cewka EPS |
Autor: | kali [ sob paź 08, 2005 11:52 pm ] |
Tytuł: | |
Robert K. pisze: jak sprawdzic czy przewody zaplonowe nie maja przebicia
Jedź w bardzo ciemne miejsce i otwórz maskę. Jek będą przebicia zauważysz to na 100%. ![]() A może warto jechać do fachowców, aby zapłon i układ zasilania wyregulowali ? |
Autor: | and6412 [ ndz paź 09, 2005 12:03 am ] |
Tytuł: | |
Może pompka paliwa?? ![]() |
Autor: | piotras [ ndz paź 09, 2005 1:32 pm ] |
Tytuł: | |
Mam szybszy sposób, odpal silnik i dotknij reka kable ![]() |
Autor: | cesarz [ ndz paź 09, 2005 1:58 pm ] |
Tytuł: | |
piotras pisze: Mam szybszy sposób, odpal silnik i dotknij reka kable . Szybko sie dowiesz,czy maja przebicie
ten sposób jest najlepszy ![]() |
Autor: | Robert K. [ pn paź 10, 2005 1:52 am ] |
Tytuł: | |
A moglby ktos podac rezystancje przewodow ? |
Autor: | paulzaski1 [ pn paź 10, 2005 9:23 am ] |
Tytuł: | Rezystancja |
1 kohm taka sama tez powinna byc na palcu i na kopulce. powodzenia P.S. Ale mierzac rezystancje i tak nie sprawdzisz czy maja przebicie czy nie. Pozdrawiam Pawel Sz. |
Autor: | WeebShut [ pn paź 10, 2005 10:41 am ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytanie .... |
Robert K. pisze: Szybkie pytanie, jak sprawdzic czy przewody zaplonowe nie maja przebicia ?
Miernik posiadam. A objawy sa takie, ze jak mocno dodam gazu przy ruszaniu, to motor zamiast przyspieszac prawie gasnie (a czasem zupelnie zgasnie, oczywiscie trzesie motorem), jak ruszam delikatnie to jest OK., na wysokich obrotach chodzi dobrze. Wymienilem cewke, kopulke, palec - przedtem jak chcialem ostro ruszyc to gasl i nie odpalal - teraz jest duzo lepiej ( a zapalal, jak sie z godzine schlodzil ), pewnie do kompletu jeszcze przewody ? Tylko, ze teraz mam przewody wysokiego napiecia Beru na ktorych przejechalem tylko 30 tys. km. Kopulka to Beru, palec Beru i cewka EPS Miałem podobne objawy w M110, po wymianie palca, kopułki, kabli nadal się dławił. U mnie okazało się, że spalone były dwa oporniki ( ceramiczne ), które znajduja sie pod cewką. I cewka nie wydalała. Kupiłem nową cewke przez to, która była nieodpowiednia. Mam nadzieję, że masz stara cewkę. Podjedź do elktryka niech pomierzy Ci te oporniki i cewkę. Dowiesz się czy maja odpowiednie wartości. |
Autor: | Robert K. [ pn paź 10, 2005 11:33 pm ] |
Tytuł: | |
Gdzie sa te oporniki ??? Jaka jest ich rezystancja ? |
Autor: | Robert K. [ sob paź 15, 2005 9:42 am ] |
Tytuł: | |
Moglbys WeebShut podac, gdzie sa te dwa oporniki ??? |
Autor: | Robert K. [ pn paź 17, 2005 12:49 am ] |
Tytuł: | |
??? |
Autor: | Wookee [ pn paź 17, 2005 10:26 am ] |
Tytuł: | |
WeebShut nie logował się od 14. |
Autor: | wojz [ pn paź 17, 2005 11:52 am ] |
Tytuł: | |
Wookee pisze: WeebShut nie logował się od 14
Wiewiórki donoszą, że uciekł na inne forum ![]() |
Autor: | michau [ pn paź 17, 2005 12:00 pm ] |
Tytuł: | |
Robert K. pisze: Gdzie sa te oporniki ???
Jaka jest ich rezystancja ? Wlasciwie niewiele pomoze Ci ta informacja, przeciez w W124 moze byc to rowiazane zupelnie inaczej. O ile sie nie myle w W116 280SE sa przykrecone na lewym (z perspektywy kierowcy) nadkolu. |
Autor: | WeebShut [ pn paź 17, 2005 1:19 pm ] |
Tytuł: | |
wojz pisze: Wiewiórki donoszą, że uciekł na inne forum Nie uciekł a zalogował się również tam. Żałuję, że tak wyszło ale to nie sprawa do roztrząsania w dziale Mercedes. michau pisze: Wlasciwie niewiele pomoze Ci ta informacja, przeciez w W124 moze byc to rowiazane zupelnie inaczej. O ile sie nie myle w W116 280SE sa przykrecone na lewym (z perspektywy kierowcy) nadkolu.
Tak dokładnie jest, lewe nadkole pod cewką ( nie wiem jakie jest umieszczenie w W124 ). Przekleję tą odpowiedź tutaj, na pewno się komuś kiedys przyda. Oporniki znajduja się pod cewką ( przynajmniej w M110 ) powinieneś mieć u siebie to samo. Są to oprniki ceramiczne. Nie znam sie na elktryce więc nie opieraj sie na tym co powiem, tylko przeczytaj najpierw w instruckji obsługi napięcia i oporności . Jeden opornik ma 0.4 drugi 0.6 ( cena około 75 zł ). Cewka z tego co wiem 1.01. U mnie pseudo mechanicy ze swojej niewiedzy wymienili na 0.6 i silnik wariował. Po dodaniu gazu potrafił gasnąć, na niskich obrotach rzucało go jak jasna cholera, sprawdź to. Sprawdź opornośc cewki bo stare cewki wytrzymuja długie lata, a nowa mimo, że teoretycznie miała takie same wartośći, nie współpracowała. Po założeniu cewki dawała napięcie 3 volt a powinna minimum 9. Daj znać co i jak pozdroo Łukasz |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |