MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
uklad chłodzenia https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=14612 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | wielki3333 [ wt paź 11, 2005 2:51 pm ] |
Tytuł: | uklad chłodzenia |
dwa m-ce temu zmieniłem mojego meśka na na świeższego i sauważyłem ,że jak jade po dłuższą górke to sie woda zagotowuje 120st i wywala przelewem .Po drugim razie przepłukałem cały układ środkiem do płukania,było dużo syfu ale chyba nic niedało bo znowu sie zagrzał,co robić |
Autor: | Piotr735 [ wt paź 11, 2005 3:00 pm ] |
Tytuł: | |
Może być głowica, uszczelka, jaki samochód? chłodnica zamulona. |
Autor: | kolarek [ wt paź 11, 2005 3:21 pm ] |
Tytuł: | Re: uklad ch³odzenia |
wielki3333 pisze: dwa m-ce temu zmieni³em mojego me¶ka na na ¶wie¿szego i sauwa¿y³em ,¿e jak jade po d³u¿sz± górke to sie woda zagotowuje 120st i wywala przelewem .Po drugim razie przep³uka³em ca³y uk³ad ¶rodkiem do p³ukania,by³o du¿o syfu ale chyba nic nieda³o bo znowu sie zagrza³,co robiæ
Witaj, przyczyna może dosyć prozaiczna. Może się okazać, że zamulona jest taka mała rureczka w kształcie U odpowiadająca za odpowietrzenie pompy wody. Postępowanie: - odkręcić dwie śrubki - przepchać najlepiej drutem - dobrać nowe podkładki - przykręcić Cała operacja w granicach 15 minut pracy. Powinno ustąpić. Pozdrawiam Kolarek |
Autor: | wielki3333 [ wt paź 11, 2005 3:30 pm ] |
Tytuł: | |
240D |
Autor: | kolarek [ wt paź 11, 2005 3:40 pm ] |
Tytuł: | |
wielki3333 pisze: 240D
Silnik ten nie ma paru a parenaście lat. Rureczka na 90%! Pozdrawiam |
Autor: | wielki3333 [ wt paź 11, 2005 5:55 pm ] |
Tytuł: | |
Przed chwilką wyczyściłem rurke jedna śrobka miała zapchane otworki.Efekt czyszczenia opisze przy najbliższej okazji jak tylko napotkam jakąś większą górkę pozdrawiam i dzięki za pomoc |
Autor: | TOXIC [ śr paź 12, 2005 5:36 pm ] |
Tytuł: | Re: uklad chłodzenia |
Cytuj: Witaj,
przyczyna może dosyć prozaiczna. Może się okazać, że zamulona jest taka mała rureczka w kształcie U odpowiadająca za odpowietrzenie pompy wody. Postępowanie: - odkręcić dwie śrubki - przepchać najlepiej drutem - dobrać nowe podkładki - przykręcić Cała operacja w granicach 15 minut pracy. Powinno ustąpić. Pozdrawiam Kolarek ha, problem mam też z temperaturą(zbyt wysoką czasem w korku, na światłach, pod górkę) czy 102.982 też ma tą rurkę? jak tak to może jakies zdjęcie????? please ![]() |
Autor: | wielki3333 [ śr paź 12, 2005 9:24 pm ] |
Tytuł: | |
rurka jest z przodu silnika za górną rurą od chłodnicy |
Autor: | TOXIC [ czw paź 13, 2005 9:03 pm ] |
Tytuł: | |
wielki3333 pisze: rurka jest z przodu silnika za górną rurą od chłodnicy
Niewiele mi to mówi, ale jutro po robocie sprawdze. Jakby kto jakiś obrazek miał, to chetnie ![]() POZDRO ![]() |
Autor: | kriss [ pt paź 14, 2005 11:35 am ] |
Tytuł: | |
A może ktoś odpowie co jest przyczyną utrzymywania się na trasie temp w okolicach 70 stopni....dzisiaj w nocy zrobiłem 360 km i ani na chwilę wskazówka nie dotknęła 80-tki....to chyba też nie za fajnie?...silnik M110. |
Autor: | BamBam [ pt paź 14, 2005 11:49 am ] |
Tytuł: | |
moze termostat?? |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pt paź 14, 2005 12:09 pm ] |
Tytuł: | |
Na 100000000% termostat-nie wiem czemu ale wszystkie moje mercedesy w wieku około 17-20 lat maja padniety termostat.Zawsze jak sie zabieram za wymiane to jest jeszcze oryginalny z gwaizdka i zawsze ta sama usterka ze jest troche otwarty i zimny niedogrzany silnik...Taka juz przypadłosc termostatow MB i ich trawałosc na około 20lat.... |
Autor: | BamBam [ pt paź 14, 2005 12:27 pm ] |
Tytuł: | |
TOXIC pisze: ha, problem mam też z temperaturą
tu mialo to byc - moze visco?? ja mialem cos z viskiem w 250D - gorka, miasto i temp szla w gore. |
Autor: | qzyn [ pt paź 14, 2005 3:52 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: Na 100000000% termostat
Przerabialem w 240TD i 300TD. Pierwszy byl zbyt zimny (70*) a drugi non stop 100*. Oba sie zacieraly i reagowaky dziwnie skokowo. Porzadny to 20-30 PLN a warto. Przestaje byc potrzebna tektura w atrapie zima ![]() Przy okazji wymiana plynu chlodniczego i kolejne kika lat spokoju ![]() Te rurkr odpowietrzajaca czyscilem przy wymianie pompy wody. |
Autor: | Petersen [ ndz paź 16, 2005 8:00 pm ] |
Tytuł: | |
kriss pisze: A może ktoś odpowie co jest przyczyną utrzymywania się na trasie temp w okolicach 70 stopni....dzisiaj w nocy zrobiłem 360 km i ani na chwilę wskazówka nie dotknęła 80-tki....to chyba też nie za fajnie?...silnik M110.
TERMOSTAT. JEDYNE CO MI PRZYCHODZI DO GŁOWY. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |