MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Dmucha https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=14678 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | MarcinL [ pt paź 14, 2005 9:46 pm ] |
Tytuł: | Dmucha |
Ej no i znowu mam problem i to chyba poważny... dzisiaj odkręciłem sobie korek wleku oleju do silnika i przyłożyłem ręke i ... pfff pfff pfff dmucha jak cholera, ale mówie wam na maxa aż słychać właśnie pff pff pff pff pff ... a po zgaszeniu silnika wydostaje się dymek ![]() ![]() Nie wiem co jest, ale zdaje sobie sprawe że jest to poważny problem ... i chyba koniec z silnikiem ... ale co tam póki co daje rade jakoś jedzie jeszcze do przodu chociaz jakoś słabo ![]() Więc co... KUPIĘ SILNIK?? |
Autor: | Kubitus [ pt paź 14, 2005 9:54 pm ] |
Tytuł: | |
misiak123 pisze: Wiêc co... KUPIÊ SILNIK??
wyremontuj....kupisz...i z kad wiesz ile nim pojezdzisz? Sam kupowalem 200D ..... i co ? pojezdzilem 80 tys km i do remontu :/ a jak kupowalem byl cacy. Wyremontowalem, i do tej pory u kogos tam jezdzi..po 6 latach ![]() jak do tej pory.. |
Autor: | _me: how_ [ pt paź 14, 2005 10:00 pm ] |
Tytuł: | |
"Pfffff pfffff" - rzecz względna. Zrób wydruk kompry, powieś sobie nad łóżkiem obok karteczki z notatkami ile wpiernicza oleju na 1000km. To są parametry, które powinny interesować cię przy 27-letnim aucie używanym na codzień. PS: Ja nie odkręcam korka podczas pracy silnika i nie narzekam. |
Autor: | Maniek [ pt paź 14, 2005 10:22 pm ] |
Tytuł: | |
A mi tam pfff pfff pfff -a od dawna i się nic nie dzieje. Może takie jego prawo po ćwierć wieku (podejrzewam uszczelniacze zaworowe). Jeśli nie wywala Ci zbyt dużo oleju a silnik daje rade to się nie przejmuj. |
Autor: | Piotr735 [ pt paź 14, 2005 11:00 pm ] |
Tytuł: | |
Jak pali rano i brdzie palił jak zobaczy 0 stopni to pff pfff nie bierz zbytnio do siebie. |
Autor: | jarecki [ czw paź 20, 2005 9:53 pm ] |
Tytuł: | |
a ja powiem tak: praca silnika nawet na wolnych z odkreconym korkiem nie jest chyba najzdrowsza dla niego... chyba ze sie mylę ale zaraz mnie wtedy zakrzyczą tu wszyscy... po to jest korek i uszczelka na nim zeby tam było ciśnienie... (oleju). Jak mi kiedys kolega taryfiarz powiedzial (znowu mnie zakrzycza bo taryfiarze to najgorszy przyklad podobno z tym tylko ze on jezdzil takim puchaczem okolo 10 lat i jak sprzedawal to chodzil jak złoto): wystarczy ze nie bedzie plul olejem na zewnatrz a ja...??? ja po prostu nie lubilem jak chodzil silnik bez korka... |
Autor: | MarcinL [ pt paź 21, 2005 1:09 am ] |
Tytuł: | |
widze wszystkim spodobało się pfff pfff ![]() ... a co do ... robił pfff pfff aż zrobił duuże pfff i .... (patrz "ogłoszenia" [KUPIĘ SILNIK 240D]) - a jak to jest że jak korek jest zakręcony to na około robi się plama oleju, jak dla mnie wywala go z pod korka (wina uszczelki czy innych ... bo pod pokrywą zaworó nie powinno być aż takiego cisnienia? o ile wogóle powinno być) POZDRO |
Autor: | MarcinL [ pt paź 21, 2005 1:28 am ] |
Tytuł: | |
aaa zapomniał bym.... coś tam kiedys było mówione że częstą awarią układu chłodznia jest wydmuchana uszczelka pod głowicą... co dalej prowadzi do przedostawania się kompresji do układu chłodzienia i lubi sobie np: wyskoczyć jakas mała dziurka w chłodnicy ![]() w związku z tym pytanie... (ponieważ padła mi już druga chłodnica i chyba właśnie od tego) czy wymiana samej uszczelki pod głowicą coś zmieni?? albo [KUPIE SILNIK 240D] |
Autor: | MarcinL [ pt paź 21, 2005 11:30 pm ] |
Tytuł: | |
aaajjjjj ?? i coś wiadomo na ten temat?? nie nie nie ja nie moge żyć bez swojej beczuni??? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |