Voytti pisze:
Witam, dziękuję za odpowiedzi:)
Później pójdę do garażu to pstryknę fotkę silnika, sam jestem ciekaw co to za instalacja. Poprzedni właściciel mówił, że wydał na to 3500 zł.
Jeśli to faktycznie 2 generacja, to czy jest możliwość przeróbki na trzecią za niedużymi dopłatami (np do 500 zł)?
Silnik ma 199 950 km przebiegu. Ponoć nie jest przekręcony bo mam książkę serwisową na bieżąco aktualnioną.
Denerwuje mnie ten czarny dym, nie wiem co to jest.
Samochód pięknie chodzi, ciągnie jak rakieta.
Martwi mnie spalanie na trasie, czy silnik 2,8 może spalić aż 13 litrów gazu/100km przy spokojnej jeździe około 100-120 km na godzinę??
- ZACZNIJ OD WIZYTY W ZAKŁĄDZIE LANDI I NIECH ZROBIĄ ANALIZE SPALIN.
- cena jak za 3 generację, czyli wtrysk zazu, a nie wtrysk sekwencyjny.
W tym aucie powinieneś mieć sekwencję choc na zwyklym wtrysku gazu też pojedzie.
- przerobienie 3 gen (wtrysk gazu) na 4 gen (sekwencyjny wtrysk gazu) to cena nowej instalacji minus koszt zbiornika , oprócz zbiornika gazu
trzeba zmieniać. ( ok. 4000 zł)
- jak masz w tym aucie 2 gen o pierwszej nie wspominając to idz wykastruj poprzedniego właściciela.
- 13 L LPG na auto 1600 kg pojemność 2.8 nie brzmi dla mnie nienormalnie. (szczególnie że cholera wie którą generację gazu tam masz ... kmoze ze śrubką hihihiihhi)
Ale we wtrysku sekwencyjnym ze stałą prędkością 130 km/h 10L nie powinien przekroczyć.
PS. Ja kupując W124 300D i W123 liczyłem się z naprawami itd. za 500 zł ... ale jak ty kupiłeś mercedesa W210 i chcesz go naprawiać za 500 zł to sorry. Może sie skonczyć na regulacji skłądu mieszanki (mam nadzieje że masz chociaż tą 3 generację za 100 zł. A może auto ma już swoje na gazie przejechane i trzeba będzie w ten gaz zainwestować z 1000 zł żeby chodził tak jak trzeba, i dał się wyregulować.
PPS. Jak nawet nie wiesz jaki tam jest gaz i na gazie się nie znasz ... naprawdę kupiłes auto za ok. 30.000zł w ciemno bez sprawdzania w warsztacie ?, chociażby czy instalacja jest odpowiedni dobrana? stan tej instalki itd ???