MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Regulacja obrotów M110 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=14764 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Piotr735 [ czw paź 20, 2005 12:04 pm ] |
Tytuł: | Regulacja obrotów M110 |
Witam. Gdzie szukać jakiegoś regulatora obrotów w 280? Chciałbym podnieśmu troszkę obroty bo jak jest mocno ciepły to raz po raz zgaśnie. |
Autor: | harrier [ czw paź 20, 2005 12:44 pm ] |
Tytuł: | |
Z tego co ja wiem, to reguluje sie kluczem imbusowym pod deklem filtra powietrza i śrubokrętem płaskim między głowicą a obudową filtra (regulacja naciągu linki gazu) - przy numerach silnika. Jak będę przy samochodzie to strzele fote. Jak się mylę, to napewno ktoś mnie poprawi. Pozdrawiam, |
Autor: | michau [ czw paź 20, 2005 12:51 pm ] |
Tytuł: | |
Piotr735 pisze: Chciałbym podnieśmu troszkę obroty bo jak jest mocno ciepły to raz po raz zgaśnie.
Hej, tez mialem taki problem i wcale nie byla to wina niskich obrotow. Po wymianie klapy przeplywomierza, regulacji skladu mieszanki i regulacji zaworow, nie gasnie tak jak kiedys (a gasl na cieplym silniku co chwile), mimo, ze ma teraz duzo nizsze obroty biegu jalowego (tez zostaly wyregulowane). Ponadto silnik pracuje o wiele ciszej i super zapala. Odzyskalem wiare w swoj motor ![]() Pozdrawiam i zycze powodzenia ![]() |
Autor: | kriss [ czw paź 20, 2005 1:16 pm ] |
Tytuł: | |
michau pisze: Piotr735 pisze: Chciałbym podnieśmu troszkę obroty bo jak jest mocno ciepły to raz po raz zgaśnie. Hej, tez mialem taki problem i wcale nie byla to wina niskich obrotow. Po wymianie klapy przeplywomierza, regulacji skladu mieszanki i regulacji zaworow, nie gasnie tak jak kiedys (a gasl na cieplym silniku co chwile), mimo, ze ma teraz duzo nizsze obroty biegu jalowego (tez zostaly wyregulowane). Ponadto silnik pracuje o wiele ciszej i super zapala. Odzyskalem wiare w swoj motor ![]() Pozdrawiam i zycze powodzenia ![]() Jakbyś jeszcze zdradził kto Ci się tak ładnie zajął tą regulacją M110 to byłoby fajnie. Pozdrawiam! |
Autor: | michau [ czw paź 20, 2005 1:30 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jakbyś jeszcze zdradził kto Ci się tak ładnie zajął tą regulacją M110 to byłoby fajnie.
Wiele razy bylo juz pisane (m.in. w przytoczonym przeze mnie watku), zeby z regulacja M110 jechac do zakladu ASEKO przy ulicy Mińskiej w Warszawie. Tam musisz sie udac. Pozdrawiam |
Autor: | kriss [ czw paź 20, 2005 1:48 pm ] |
Tytuł: | |
michau pisze: Cytuj: Jakbyś jeszcze zdradził kto Ci się tak ładnie zajął tą regulacją M110 to byłoby fajnie. Wiele razy bylo juz pisane (m.in. w przytoczonym przeze mnie watku), zeby z regulacja M110 jechac do zakladu ASEKO przy ulicy Mińskiej w Warszawie. Tam musisz sie udac. Pozdrawiam Tak...tyle , że ASEKO jak usłyszało że jest instalacja gazowa w aucie to umyło rączki.... |
Autor: | michau [ czw paź 20, 2005 2:35 pm ] |
Tytuł: | |
kriss pisze: Tak...tyle , że ASEKO jak usłyszało że jest instalacja gazowa w aucie to umyło rączki....
U mnie tez nie ruszali gazu. Wszystko bylo regulowane na Pb, bo tego dotyczyl moj problem. Jeszcze raz odsylam do lektury przytoczonego watku. ![]() Pozdrawiam |
Autor: | erio [ pn paź 24, 2005 12:56 am ] |
Tytuł: | |
harrier pisze: Z tego co ja wiem, to reguluje sie kluczem imbusowym pod deklem filtra powietrza i śrubokrętem płaskim między głowicą a obudową filtra (regulacja naciągu linki gazu) - przy numerach silnika. Jak będę przy samochodzie to strzele fote.
Jak się mylę, to napewno ktoś mnie poprawi. Pozdrawiam, oj chyba wprowadzasz kolegę w błąd. Kluczem imbusowym pod filtrem powietrza reguluje się skład mieszanki ... tzn jaka dawka paliwa ma byc podana przy danym wychyleniu klapy przepływomierza ( dobrze żeby ta klapa była niedoświadczona strzałami z gazu - PROSTA NIE POKRZYWIONA, NIE PROSTOWANA, vide post michaua), na podstawie podcisnienia kóre powoduje ewychylenie w/w klapy. FABRYCZNIE SRUBA IMBUSOWA JEST ZALAKOWANA I NIE POWINNO SIĘ JEJ RUSZAĆ BEZ ANALIZATORA SPALIN!!!!! zmienia dawkę paliwa w pełnym zakresie obrotów nie tylko na wolnych , w stosunku do ilości powietrza. Sruba na sruboktęt długi płaski , biała plastikowa ze sprężynką z przodu w okolicach gumowego kołnierza łączącego ukłąd wtryskowy (tzw. szprycę") z przepustnicą służy co regulacji wolnch obrotów. Wykręcając srubę dajemy więcej powietrza i zwiększają się obrotuy. ( dziala super przy prostej nie prostowanej klapie przepływomierza.) Regulacja wolnych obrotów polega na zwiększaniu ilości powietrza przepływającą osobnym kanałem obok klapy przepływomierza. za pomocą w/w śrubki. Jako użytkownik sprawdz klapę czy jest idealna (BAAAARDZO WAŻNE) i nieprostowana po czym reguluj tylko białą srubą na srubokręt płaski |
Autor: | harrier [ pn paź 24, 2005 1:17 am ] |
Tytuł: | |
erio pisze: oj chyba wprowadzasz kolegę w błąd
Trochę mi przykro z tego powodu, ale przynajmniej i ja się dowiedziałem tego o co pytałem przy okazji innego wątku i nieuzyskałem odpowiedzi ( http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... 054#128054 ). :-P Rozumiem, że chodzi Ci o tą śrubę: http://www.bsdtruck.net/~harrier/galler ... lnik09.jpg do regulowania wolnych obrotów? Po ostatnich regulacjach odniosłem wrażenie, że jak silnik jest zimny (na ssaniu) to obroty zrobiły sie za wysokie (ponad 1.5k obr/min), a na wolnych obrotach po nagrzaniu nadal więdną do prawie zera... a czasami całkowicie gaśnie. Pozdrawiam, |
Autor: | harrier [ pn paź 31, 2005 5:37 pm ] |
Tytuł: | |
Tak sobie pomyślałem... auto stało dość długo nieodpalane, więc może jakieś wężyki wymagają wymiany? Coś może sparciało i kwalifikuje się do wymiany? Jak to sprawdzić? Poproszę o jakieś podpowiedzi, schematy EPC, linki... Pozdrawiam, |
Autor: | AMG [ wt lis 01, 2005 12:05 pm ] |
Tytuł: | |
erio pisze: oj chyba wprowadzasz kolegę w błąd.
Kluczem imbusowym pod filtrem powietrza reguluje się skład mieszanki ... Dokładnie tak !! Dopiero by sobie Kolega narobił jak by poszedł za Twoja radą. |
Autor: | harrier [ wt lis 01, 2005 12:22 pm ] |
Tytuł: | |
AMG pisze: Dopiero by sobie Kolega narobił jak by poszedł za Twoja radą.
Przepraszam. Wstyd mi. Pozdrawiam, Konrad Lapsz / harrier |
Autor: | kruszyn [ wt lis 01, 2005 1:20 pm ] |
Tytuł: | |
a ja tam proponuje jezeli ktos nie chce sobie jeszcze gorzej napsuc a nie ma w tym doswiadczenia lepiej nie grzebac samemu |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |