MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
problem po naprawie https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=14800 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kamil_2009 [ pt paź 21, 2005 6:19 pm ] |
Tytuł: | problem po naprawie |
panowie problem przedstawia sie nastepujaco: wymienielm w swjej 123 300d podpore walu. przed naprawa auto na drugim biegu wpadalo w dziwna wibracje. teraz juz tego nie ma:) jest za to drzenie calego samochodu przy predkosci 80-110km/h. jest to bardzo denerwujace i na dluzsza mete niszczy inne rzeczy w aucie. chetnie wyslucham waszych sugestii co moze byc zel zrobione czy co jeszcze nalezaloby wymienic. z gory dziekuje |
Autor: | greg [ pt paź 21, 2005 6:24 pm ] |
Tytuł: | drgania |
Wał, prędkość, drgania. Kojarzy mi się to z problemami z wyważeniem wału korbowego. Ale ja się nie znam:) Tak mi się wydaje. Mam nadzieję że to coś prostego i szybko sie z tym uporasz. Pozdrawiam, Greg |
Autor: | Maniek [ pt paź 21, 2005 7:21 pm ] |
Tytuł: | |
O ile wiem to wał nalezy złożyć na te same zazębienia wielowypustu co był wcześniej w przeciwnym razie całe jego wyważenie się rozregulowywuje. Przed rozłożeniem wału zaznacza się wzajemne położenie jego połówek (względnie mogą być tam oznaczenia fabryczne) aby złożyć potem tak samo. Strzelam że to własnie w tym problem.... ![]() |
Autor: | Sokol [ pt paź 21, 2005 7:32 pm ] |
Tytuł: | |
zgadzam się z Mańkiem tak właśnie miałem tzn. rozebrałem wał i nie zaznaczyłem jak był złożony. znalezienie odpowiedniego ustawienia to koszmar!!! mam nadzieję że u ciebie to tylko niewyważone opony i od tego na wszelki wypadek zacznij. to że kiedyś były wyważane to nie istotne mogły się "rozkalibrować" |
Autor: | kamil_2009 [ pt paź 21, 2005 11:05 pm ] |
Tytuł: | |
Sokol pisze: zznalezienie odpowiedniego ustawienia to koszmar!!! "
mam nadzieje ze nie jest to niemozliwe bo wlasnie tak zrobilem. w zyciu bym tego nie wymyslil ze na wieloklinie moze sie tak stac. o gumie laczacej wal ze skrzynia wiedzialem ze tak sie dzieje, ale nie rozkladalem tego wiec myslalem ze bedzie luz a tu taki zonk. bedzie trzeba autko do kogos madrego oddac zeby sprobowal to odkrecic |
Autor: | Gerri [ sob paź 22, 2005 2:37 pm ] |
Tytuł: | |
Zacznij od tego: wejdź pod auto, i zaobserwuj, czy osie obu przegubów Kardana są w jednej płaszczyźnie (chodzi o te "krzyże" w przegubach - muszą być w takiej samej pozycji) Połówki wału są dosyć dokładnie wyważane osobno, czasami część wału się wymienia, i dodatkowe wyważanie konieczne nie jest. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |