MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Dźwignia ASB lub jak kto woli lewarek automatycznej skrzyni
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=14837
Strona 1 z 1

Autor:  wpk [ ndz paź 23, 2005 10:59 pm ]
Tytuł:  Dźwignia ASB lub jak kto woli lewarek automatycznej skrzyni

W moim wczorajszym nabytku - ex georemowym 560SEC - mam taki problem:
lewarek nie chce zatrzymać się na "2" tylko jak na sprężynie wraca na "3".
Da się go na siłę zablokować na "B" bo tam, jak wiadomo, jest konkretny zaskok.
Czy jest to sprawa złej regulacji cięgła lewarek-skrzynia?
Bo jeśli tak to czy przy próbie regulacji nie poprzestawiają się pozostałe pozycje lewarka, wydające się być prawidłowe?

Jeśli musicie, to pokrzyczcie sobie na mnie nawet dużymi literami, że "to już było i że nie chce mi się szukać", niemniej jednak proszę o odpowiedź
[oczko]

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ ndz paź 23, 2005 11:26 pm ]
Tytuł: 

nikt chyba ni ebedzie krzyczał....ciegno miedzy skrzynia a lewarkiem do regulacji i juz....To czesta sprawa.Wogole to po co w takim potworze redukowac do 2 ???? przeciez SEC ma tyle mocy...

Autor:  georem [ pn paź 24, 2005 12:25 am ]
Tytuł: 

MERCEDES 4 EVER pisze:
ciegno miedzy skrzynia a lewarkiem do regulacji i juz....To czesta sprawa.Wogole to po co w takim potworze redukowac do 2 ???? przeciez SEC ma tyle mocy...


Na 99%!

Autor:  wpk [ pn paź 24, 2005 8:33 am ]
Tytuł: 

MERCEDES 4 EVER pisze:
nikt chyba ni ebedzie krzyczał....ciegno miedzy skrzynia a lewarkiem do regulacji i juz....To czesta sprawa.Wogole to po co w takim potworze redukowac do 2 ???? przeciez SEC ma tyle mocy...


Ja mam takie podejście, że jeśli coś jest, to niech działa. A jak już będzie działało, to wybór wolny: mogę, ale nie muszę z tego korzystać. ;)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/