MarcinMer pisze:
Wygląda na to, że ten projektant znalazł pracę przy projektowaniu nowego kokpitu BMW serii 7

![[ok]](./images/smilies/ok.gif)
wojz pisze:
z którą taksiarska deska wygląda o niebo lepiej niż z tą niewiadomo jaką zaślepką wyglądającą jak by zrobiły ją dzieci na ZPT.
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
wojz pisze:
Ale czy ktoś wie, jak to jest z popiołką w przednich (sic!) drzwiach pasażera? Czy to było standartowe wyposażenie dla wersji taxi? Pamiętacie gienkowy VIN? Był tam: 920 left door pocket with cover and lock - może to ma jakiś związek?
Czy może istniał wybór kieszeń-popielniczka i tylko bardziej ekskluzywne wersje kieszeni drzwiowych znajdowały potwierdzenie swojej obecności w kodzie?
Na pewno taksówka taksówce nie równa. Jest cała lista wyposażenia taksówkowego, którą można było żonglować. Nawet osobny prospekty wersji Taxi dla poszczególnych serii. Począwszy od takiego wariantu, że cały środek jest cywilny, a tylko kolor kremowy, przez instalację pod UKF, taksometr firmy KIENZLE, kogut, lampki, schowki i popiółki oraz MB-Tex, chociaż te dwa ostatnie występują najczęściej, a może i zawsze razem. Nie wiem tylko, od kiedy zaczyna się Taxi International w VINie. Wydaję się, że już sam kolor wystarczy, a budyń szedł poza Niemcy także w cywilach, np na Wyspy nawet w QP, ale to inna historia.