MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

M110 - paliwo w oleju.....
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=15022
Strona 1 z 2

Autor:  georem [ śr lis 02, 2005 5:26 pm ]
Tytuł:  M110 - paliwo w oleju.....

................. skąd się może brać i jaka przyczyna? Od czego zacząć poszukiwania? Dopiszę, że mam uszkodzony przekaźnik pompy paliwa i pompa chodzi cały czas po przekręceniu kluczyka.

Autor:  Wookee [ śr lis 02, 2005 5:36 pm ]
Tytuł: 

Zacząłbym od pierścieni.

Autor:  lewandek [ czw lis 03, 2005 12:26 am ]
Tytuł: 

Wookee pisze:
Zacząłbym od pierścieni.


Tez o tym myslalem, ale z tego co Remik mowil:
- silnik pracuje rowniutenko
- nie ma przedmuchow

W sumie nie zawadzi przetestowac kompresje.

Autor:  and6412 [ czw lis 03, 2005 12:45 am ]
Tytuł: 

Ewentualnie pierońsko się przelewa. ;-) Nie zaczął przypadkiem dużo więcej palić??

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ czw lis 03, 2005 6:55 am ]
Tytuł: 

No i czy autko czasem nie jest tylko eksploatowane tylko na krotkich odcinkach???? lub tylko zapalane i gaszone non stop? wtedy sie takie cuda dzieją...

Autor:  georem [ czw lis 03, 2005 8:07 am ]
Tytuł: 

and6412 pisze:
Ewentualnie pierońsko się przelewa. ;-) Nie zaczął przypadkiem dużo więcej palić??


Pali 9-12 litrów paliwa.

Autor:  georem [ czw lis 03, 2005 8:08 am ]
Tytuł: 

MERCEDES 4 EVER pisze:
No i czy autko czasem nie jest tylko eksploatowane tylko na krotkich odcinkach???? lub tylko zapalane i gaszone non stop? wtedy sie takie cuda dzieją...


Nie ma reguły, czasami trasa a czasami "wkoło komina" [zlosnik]

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ czw lis 03, 2005 10:19 am ]
Tytuł: 

najczesciej tak sie dzieje jak auto jest w jakims warsztacie i np przez dwa tygodnie jest wyprowadzane i wprowadzane i silnik pracuje tylko po kilka minut na zimnym silniku...Ja nie mam pojecia co to moze byc-ciezko jest w tym silniku zeby paliwo szło do oleju-nie ma zabardzo jak....

Autor:  art [ czw lis 03, 2005 1:55 pm ]
Tytuł: 

Witam też tak miałem tyle że u mnie nie chodził na wszystkich cylindrach po zapaleniu u mnie były to najprawdopodobniej lejące wtryski ale tamten m110 póżniej jeżdżił tylko na gazie także nie wnikałem co to mogło być bo na gazie było idealnie. Tyle że nie jeżeli Ty jeżdżisz tylko na benzynie i robi to dość często to nie jest za wesoło bo paliwo rozrzedzi olej zmienie jego właściwości smarne i Wiesz co może się stać [szalone] . Pozdrawiam.[/list]

Autor:  georem [ czw lis 03, 2005 3:54 pm ]
Tytuł: 

art pisze:
Tyle że nie jeżeli Ty jeżdżisz tylko na benzynie i robisz to dość często to nie jest za wesoło bo paliwo rozrzedzi olej zmienie jego właściwości smarne i Wiesz co może się stać [szalone] . Pozdrawiam.[/list]


Od lipca zrobiłem nią niecałe 3000km, i wiem co może się stać i nie o to pytam tylko o to jak to usunąć. [oczko]

Autor:  art [ czw lis 03, 2005 6:24 pm ]
Tytuł: 

Ok ja tylko napisałem dlatego że u mnie po zmieszaniu nawet cisnienie oleju było dużo niższe i w zasadzie od razu wymieniłem olej. A jak usunąć nie wiem bo najpierw wypadałoby zlokalizować usterkę a jeżeli mowisz że spręzanie ok, silnik chodzi równiutko mało pali i nie chodzi na zbyt bogatej mieszance to o trzeba szukać dalej. POzdrawiam iżyczę szybkiego zlokalizowania usterki.

Autor:  and6412 [ pt lis 04, 2005 3:45 pm ]
Tytuł: 

Hej a może faktycznie któryś garnek Ci poprostu nie pali. Przy V8 ja prawie wcale nie widzę różnicy jak pracuje na 7 lub na 8 garów. (bawiłem sie kiedyś w odłączanie po koleji kabli żeby sprawdzic czy wszystkie chodzą). Przy R6 pewnie też nie bedzie za bardzo telepał, sprawdz tak jak ja. Odłączaj na chodzącym silniku po koleji kable zapłonowe. Odpinasz jeden, jak jest różnica w pracy silnika, tzn. ze ok wiec zapinasz i sprawdzasz nastepny.

Autor:  georem [ pt lis 04, 2005 4:18 pm ]
Tytuł: 

and6412 pisze:
Hej a może faktycznie któryś garnek Ci poprostu nie pali. Przy V8 ja prawie wcale nie widzę różnicy jak pracuje na 7 lub na 8 garów. (bawiłem sie kiedyś w odłączanie po koleji kabli żeby sprawdzic czy wszystkie chodzą). Przy R6 pewnie też nie bedzie za bardzo telepał, sprawdz tak jak ja. Odłączaj na chodzącym silniku po koleji kable zapłonowe. Odpinasz jeden, jak jest różnica w pracy silnika, tzn. ze ok wiec zapinasz i sprawdzasz nastepny.


Oj jak ja miałem źle założoną fajkę w SEC to od razu słyszałem że to nie chodzi tak jak powinno, a z M110 to już wogóle jestem wyczulony po moich przejściach z W116. Na 99,9% to nie to.

Autor:  michau [ pt lis 04, 2005 4:23 pm ]
Tytuł: 

georem pisze:
Oj jak ja miałem źle założoną fajkę w SEC to od razu słyszałem że to nie chodzi tak jak powinno, a z M110 to już wogóle jestem wyczulony po moich przejściach z W116. Na 99,9% to nie to.


Dokladnie! Jak M110 nie pracuje na jeden cylinder, slychac i czuc to od razu.

Autor:  Martino [ czw sty 12, 2006 10:06 am ]
Tytuł: 

U siebi też coś podobnego zauwarzyłem (zainteresował mnie podwyrzszony stan oleju) czy georem
doszedłeś do setna problemu?? A ten stan rzeczy mam w W123 2,8CE

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/