MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 6:12 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lis 05, 2005 2:45 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lis 05, 2005 9:58 am
Posty: 29
Lokalizacja: Police
Byc moze temat byl juz omawiany ale prosze o informacje jak zmniejszyc obroty w w123 240D bo wydaje mi sie ze mam za duze a tak na sluch to inne mesie (zwlaszcza taxi) pracuja duzo wolniej byc moze wiaze sie to z oszczednosciami na paliwie.A wogule jak (zwlaszcza ze brak obrotomieza) okreslic prawidlowe obroty silnika?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 05, 2005 3:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 06, 2005 2:16 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Wrocław
Obroty ustawia sia słuch , do puki nie telepie , nie rzuca , pracuje równo to ok można obroty skręcać.

Co do samej regulacji to masz tak , po pierwsze (myślę że o tym wiesz ale napiszę dla pewności) w heblu zapalania masz pokrętło więc upewni się że nie jest na podniesionych obrotach czyli pokręć nim w lewo (chyba że masz odpalanie ze stacyjki no to w miejscu chebla masz pokrętło :) ). Do regulacji wolnych obrotów masz wkręt przy cięgłach gazu (tam gdzie cięgła przechodzą nad silnikiem) bodaj nad kolektorem ssącym (ale mogę się mylić) , tak czy inaczej napewno znajdziesz bo nigdzie nie jest to schowane tylko na górze na wierchu :)

Pozdrawiam

_________________
Burn In Hell - muzyka 6 garów


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 05, 2005 3:21 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lis 05, 2005 9:58 am
Posty: 29
Lokalizacja: Police
Autko palone jest na kluczyk. Dzieki pokombinuje wiec troche przy ciegnach :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 07, 2005 10:56 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
Cięgna to jedno, a przede wszystkim jest śruba regulacyjna na pompie wtryskowej, na tym końcu, który jest skierowany do grodzi. Jest kontrowana drugą śrubą. Potrzebne są dwa klucze o odpowiednich rozmiarach, lekko luzujesz kontrę, delikatnie obracasz śrubą do uzyskania zadowalającego efektu, po czym dokręcasz kontrę i gotowe.
Nie skręć za bardzo, żeby nie gasł przy kręceniu kierownicą.
Pozdrawiam,

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
Post: pn lis 07, 2005 1:36 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lis 05, 2005 9:58 am
Posty: 29
Lokalizacja: Police
Dzieki za cenna informacje.Przy okazji widze ze masz te same autko co ja powiedz na jakim oleju jezdzisz??Bo ja na lotosie 15w40 co zauwazylem nie jest chwalone przez milosnikow mercedesow.Lotos przecierz kosztuje ok. 14zl za litr przecierz to nie wcale tak malo .Jakie skutki to moze za soba pociagnac?? Fakt ze przy mrozach strasznie gestnieje co praktycznie uniemozliwiami odpalenie silnika. Czy zmiana na mobil1 zniweluje te problemy?? Pozdrawiam rowniez! :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 07, 2005 2:18 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Przemek Sz pisze:
Bo ja na lotosie 15w40


4 lata jeździłem na tym oleju

Przemek Sz pisze:
co zauwazylem nie jest chwalone przez milosnikow mercedesow


Ja go sobie chwaliłem, regularne wymiany co 10 000 km i nie było żadnych problemów.

Przemek Sz pisze:
Lotos przecierz kosztuje ok. 14zl


W Opolu jakieś 11 zł

Przemek Sz pisze:
Fakt ze przy mrozach strasznie gestnieje co praktycznie uniemozliwiami odpalenie silnika


Każdy olej gęstnieje przy mrozach, sprawdź mobila wrzucając go do zamrażarki i będziesz wiedział czy mają podobną gęstość, a problemów z odpalaniem szukaj raczej gdzie indziej :)

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl