MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 1:41 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lis 28, 2005 1:02 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Mam kłopot ...


W mojej Qupecie z silnikiem 280E nie bylo pompy paliwa jak go kupiłem.
Założyłem pompę paliwa, ale auto odpala, po czym od razu gaśnie.
Okazuje się że klapa przepływomierza jest strasznie twarda. Podcisnienie nie jest w stanie jej pociągnąc w dol ...

Co moze by przyczyną ...

Jak mialem taką sytuację w Czołgu to przyczyną okazal się regulator cisnienia paliwa przykręcony do bloku pod kolektorem ssącym, na wysokości 6 cylindra.

Wymienilem w czoglu i było ok.
Tu ten regulator wygląda na nowy ... , a jak wymienilem na inny to nie pomogło ...

Teraz stawiam na Zatkane przewody paliwowe - powrotne od uladu wtryskowego do baku... zaraz ide to sprawdzic ... czy ktos ma jeszcze jakies pomysły ?

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Ostatnio zmieniony pn lis 28, 2005 3:15 pm przez erio, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 28, 2005 1:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
a czy czasem klapa nie jest ustawiona niecentrycznie? w moim 126 teraz ustawialem bo minimalnie ocierała o gardziel i dzieki temu miał bogata mieszanke ze szok-ciezko palił i smierdziały spaliny bo CO miał 8%...Po regulacji jest ok.Na zgaszonym silniku klpae powinno sie swobodnie wciskac do samego dołu a po puszczeniu ma wracac do gory...

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 28, 2005 2:14 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
nie obciera o nic ... ale jak silnik chodzi to naprawde trudno ją utrzymac chocby 2 mm od górnej pozycji ... strasznie pcha w górę ....

ok ... juz wiemy co się stało ...

przewód powrotny do zbiornika paliwa jest zatkany ...
odkreciłem go i uruchomilem silnik z prewodem paliwowym przykręconym do powrotu z Kjeta i włożony do baniaka 5L ....


Baniak wypełnil sie benzyną w 30 sekund ... a silniczek mruczy az milo ... ja mu gaz a on brum ;) wszystki ok ..

jak dmuchne w przewód powrotny to ... nic ... zatkany na amen ... teraz pytanie ... jak tego dziada udrożnic ?
to jets przewód gumowy, który blisko przegrody zmienia się w stalowy ( ciezko bedzie to rozkręcic ) potem biegnie pod samochodem , na wysokości zbiornika paliwa zmienia się znowu w gumowy , i idzie w góre ... dalej nie widze, bo przód auta mam podniesiony ...

Pytanie ... przewód przelewowy wchodzi do zbiornika od dołu czy od góry ?

z tego co pamiętam ( kiedys wyjmowalem zbiornik do czyszczenia w czołgu) to w zbiorniku jest 1 grubu wąż z którego wychodzi paliwo do pompy, 1 mały wążyk wchodzący od góry, i 2 małe wężyki wychodzące od dołu ... którędy paliwo wraca do baku z Kjeta????

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 28, 2005 3:54 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
A zobacz czy ten przewód nei jest poprostu zgnieciony na metalowym odcinku. Ja tak miałem (przy samej scianie grodziowej, dostep byl tragedia) z tym drugim. W koncu sie złamał.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 10:30 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
zrobione,

odp. Przewód powrotny nie idzie do góry zbiornika, przy tylnej ściance, lecz wchodzi od dołu.

Odkręciłem gumowy łącznik pod tylnym lewym kołęm i sprawdziłęm ze odcinek od komory silnika jest drożny, tylko odcinek wchodzęcy do zbiornika jest zatkany.

Przetkałem go linką prędkoścomierza, na sucho nie dawało rady, osad twardy jak skała, musialem zalac paliwo, i po dlugiiiim pchaniu i stukaniu linką puscilo i popłynela mi po ręce benzyna ....

nigdy sie tak nie cieszyłem z płynącej mi po ręce pod pache benzyny ;)))
wiedziałem że odpalę autko i się przejadę. filmik na "Właśnie ożywiłem moje W123 280 CE "

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 10:36 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Erio jak masz auto do naprawy to teraz wyjmij zbiornik i wypłucz osady -po prostu wyczysc go w srodku bo bedziesz miał ciagłe problemy z wtryskiem -filtrami -non stop cos sie bedzie zapychało....

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 12:44 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
wiem ... jak auto będzie u blacharza do do zrobię ... ale narazie zanosi sie na 1 roczny postój ... musze zrobi remont w garazu, tzw. podwieszany sufit, żeby miec gdzie trzyma czesci z rozbiórki, potem jade na narty w alpy w marcu (obiecalem żonie) więc auto bęzie robione dopiero w wiosne ... może ;)

mam nadzieje je powoli zarejestrowac ... narazie ważne że jeździ.

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 4:34 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Wiem ze swieta i kasa potrzebna-ale zarejestruj teraz bo te parówy chcą jakąs opłate zrobic złomową w wysokosci 500zł. od nowego roku..bez sensu im dawac 5 stow... [szalone]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl