MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

zakładac gaz do 123 2,3?
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=15600
Strona 1 z 2

Autor:  quepassa [ śr lis 30, 2005 3:46 pm ]
Tytuł:  zakładac gaz do 123 2,3?

doradzcie panowie bo sie męcze strasznie. jedni mowia strzela drudzy mowia da sie jezdzic. sam juz niewiem.

Autor:  and6412 [ śr lis 30, 2005 4:02 pm ]
Tytuł: 

Jas mam M117 na LPG i chodzi na 5- a to przecierz taka sama konstrukcja technologicznie. Ina sprawa, że silnik musi być w pełni sprawny i trzeba bardzo dbac o odpalanie z benzyny i regulacje lPG bo wtedy faktycznie może strzelic. Wg mnie jak sie tego wszystkiego dopilnuje to nie ma prawa si nic stac. Ale decyzja nalezy do ciebie

PS.
No cześć ;-)

Autor:  quepassa [ śr lis 30, 2005 4:19 pm ]
Tytuł: 

no w sumie wacham sie bo mam automatika i moze nie trzymac obrotow. tak czy inaczej dzieki:)

Autor:  Wookee [ śr lis 30, 2005 4:27 pm ]
Tytuł: 

Witaj na Forum. Trafiłeś do niewłaściwego działu, ale mod to poprawi.

O gazie i M102 jest na Forum (LPG + M102) sporo, natomiast automat i złe obroty na LPG, to chyba jakoś tak, jak piernik i wiatrak.

Autor:  and6412 [ śr lis 30, 2005 4:51 pm ]
Tytuł: 

Sorry nie doczytałem, byłem pewny że masz M110. Ale i tak sądzę że bedzie podobnie.

Mylę się, czy 230 były na gaźniku?? Jeśli tak, to nie masz sie co strzałami przejmować.

Autor:  michau [ śr lis 30, 2005 5:29 pm ]
Tytuł: 

and6412 pisze:
Mylę się, czy 230 były na gaźniku?? Jeśli tak, to nie masz sie co strzałami przejmować.


W beczce byla dwa silniki o tej pojemnosci: M115 gaznikowy i M102 K-Jetronic

Pozdrawiam

Autor:  Wookee [ śr lis 30, 2005 5:40 pm ]
Tytuł: 

michau pisze:
byla dwa silniki

Słusznie, poszedłem po linii najmniejszego :oops:

Autor:  Jarek Cz. [ śr lis 30, 2005 6:43 pm ]
Tytuł: 

Latem skorzystalem z rad piszacych tu kolegow i odwiedzilem zaklad instalacyjny znanego tu Kowala ((22) 723-94-99). Instalacja w W123 230 (M102 K-Jetronic ) automat spisuje sie bardzo dobrze. Warunek: Regularna wymiana swiec, dobry stan kabli wysokiego napiecia i dobrze wyregulowane zawory. W tej chwili auto chodzi naprawde rewelacyjnie. Rowne obroty, zadnego gasniecia i szarpania przy zmianie biegow. Nie ma tez bardzo odczuwalnego spadku mocy. Spalanie 13 l w trasie i 15 w miescie. Da sie uzyskac wieksze oszczednosci jezdzac ponizej 80 km/h

Autor:  and6412 [ śr lis 30, 2005 7:01 pm ]
Tytuł: 

Hej, a widzę w profilu, że chyba z Krakowa jestes (krk??). Jeśli tak, to najlepszych gazowników znalazłem w BKZ Autogaz (jak coś dam dokladne namiary). Też nei są bez wad, ale w miarę solidni i mają o tym pojecie.
Generalizując, szukałem sporo dobrych gazowników, tych znalazłem najlepszych (do mnei też montowali LPG)

Autor:  Tofik [ śr lis 30, 2005 7:07 pm ]
Tytuł: 

Kolega nie napisał jaki silnik... 102 czy 115..? Ja mam 115 (skrzynia manualna) na gazie i spadek mocy jest odczuwalny, spalanie 15l miasto i 13l trasa/110km/h przejechałem kilka tyś. km i nie było żadnego strzału w gaźnik - ani razu, dobrze trzyma obroty, nowe świece i kable - nie są wysokim kosztem. Pozdrawiam.

Autor:  kit [ czw gru 01, 2005 12:14 am ]
Tytuł: 

U mnie jest M115. Na gazie sprawuje się nieźle. Ale trzeba się liczyć z tym że mogą wypalić się gniazda zaworowe. U mnie tak było. Zawory były regulowane regularnie ale po jakichś 60 -80 tys (nie pamiętam) skończyła sie regulacja. Zdjąłem głowicę i dałem do roboty. Wstawiono utwardzane gniazda zworów i jak na razie mam spokój.
Spalanie jak już wspomniano 12-15 litrów, zero strzałów.
Z M102 jest więcej problemów ale niektórzy tez sobie chwalą.

Aha jeszcze sprawa oryginalności. Jak ma to być auto na Niedzielę to zdecydowanie odradzam lpg. Ja mam W123 do codziennego użytku poza tym fabrycznie był diesel więc wsadzenie lpg i tak nie wpływa na oryginalność.
Pozdrawiam

Autor:  lysy2 [ czw gru 01, 2005 8:46 am ]
Tytuł: 

Jarek Cz. - to dużo Ci spala (mi przy 110 w trasie wychodzi 11l, miasto to 13l)
jak juz wielokrotnie pisalem (mam M102) nie mam najmniejszych problemow z LPG od 90k km, ale auto zawsze dostaje to co najlepsze i pewnie dlatego sie odwdziecza :)
(niestety MB nigdy tanimi autami nie bylo i o tym trzeba pamietac)
z wtryskowych silnikow na K-Jet M102 jest najlepsze pod katem LPG
przeszukaj forum , to znajdziesz cale referaty nt. LPG i M102, M115 i M110

Autor:  Jarek Cz. [ czw gru 01, 2005 9:06 am ]
Tytuł: 

lysy2 pisze:
Jarek Cz. - to dużo Ci spala (mi przy 110 w trasie wychodzi 11l, miasto to 13l)


W takim razie podpowiedz co jeszcze da sie zrobic, aby ograniczyc spalanie. Sa nowe kable, swiece, kopulka, palec, opony, silnik po remoncie, geometria i zbierznosc sa ok ...

Zwroc uwage, ze koledzy w tym watku maja podobne wyniki. czego nie dopilnowalismy?

Autor:  Crazy_Russian [ czw gru 01, 2005 10:52 am ]
Tytuł: 

lysy2 pisze:
Jarek Cz. - to dużo Ci spala (mi przy 110 w trasie wychodzi 11l, miasto to 13l)

U mnie podobnie:
miasto:13 l LPG
miasto zima: 13,5 l LPG
trasa katowicka (100 km/h)=9,2 l LPG
trasa katowicka (120 km/h)=10 l LPG

Autor:  arturb [ czw gru 01, 2005 11:47 am ]
Tytuł: 

u mnie miasto do 14l
trasa(do140km/h) 12 litrow
zadnych strzałów i problemów z lpg nie mam!

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/