MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Problem z K-Jetem https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=16483 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | and6412 [ czw sty 19, 2006 7:12 pm ] |
Tytuł: | Problem z K-Jetem |
Hej Dzis wyszla bardzo dziwna sprawa. Zamontowaliśmy moją drugą szprycę. Mam dwie jednak ta byla orginalnie od tego silnika a wczesniej ezdzilem chyba na takiej od silnika 5,0. Wsyztsko ok, silnik nawet chodzil całkiem ładnie, nie gasl itp. jednak z innego powodu musielismy znów zdjac cala szprycę. Gdy ja odkrecilismy, przy zdejmowaniu z obudowy przeplywomierza wylala sie naprawde spora ilosc benzyny ![]() Wnioskuję że musi jakoś cieknąć przez tłoczek, innej opcji nie widzę. Teraz mam pytanie do szanownych, co mam zrobic dalej, mozna to naprawiać, czy odpuscic sobie?? |
Autor: | MacKuz [ czw sty 19, 2006 8:18 pm ] |
Tytuł: | |
and6412 pisze: Teraz mam pytanie do szanownych, co mam zrobic dalej, mozna to naprawiać, czy odpuscic sobie??
Stomek z tym walczył zakupił ileś tam sekcji coś z nich wykombinował może coś podpowie. |
Autor: | Stomek [ pt sty 20, 2006 9:01 am ] |
Tytuł: | |
Możliwy jest przeciek z tłoczka na rozdzielaczu paliwa. Zewrzyj styki od sterowania pompy w przekaźniku tak, żeby pompa chodziła "na krótko" a potem otwórz klapę i zobaczysz czy z tamtąd cieknie. Problem wynika z długiego leżakowania, więc sprawdź, czy tłoczek się w jakimś położeniu nie zacina. Można regenerować rozdzielacz, ale lepiej niech to zrobi ktoś doświadczony. Następny problem może wyniknąć z położenia składowania szprycy- jeśli nie była w poziomie, na membranie wokół wylotów do wtryskiwaczy mogł się brud przemieścić i przytykać niektóre. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |