| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Problem z K-Jetem https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=16483 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | and6412 [ czw sty 19, 2006 7:12 pm ] |
| Tytuł: | Problem z K-Jetem |
Hej Dzis wyszla bardzo dziwna sprawa. Zamontowaliśmy moją drugą szprycę. Mam dwie jednak ta byla orginalnie od tego silnika a wczesniej ezdzilem chyba na takiej od silnika 5,0. Wsyztsko ok, silnik nawet chodzil całkiem ładnie, nie gasl itp. jednak z innego powodu musielismy znów zdjac cala szprycę. Gdy ja odkrecilismy, przy zdejmowaniu z obudowy przeplywomierza wylala sie naprawde spora ilosc benzyny Wnioskuję że musi jakoś cieknąć przez tłoczek, innej opcji nie widzę. Teraz mam pytanie do szanownych, co mam zrobic dalej, mozna to naprawiać, czy odpuscic sobie?? |
|
| Autor: | MacKuz [ czw sty 19, 2006 8:18 pm ] |
| Tytuł: | |
and6412 pisze: Teraz mam pytanie do szanownych, co mam zrobic dalej, mozna to naprawiać, czy odpuscic sobie??
Stomek z tym walczył zakupił ileś tam sekcji coś z nich wykombinował może coś podpowie. |
|
| Autor: | Stomek [ pt sty 20, 2006 9:01 am ] |
| Tytuł: | |
Możliwy jest przeciek z tłoczka na rozdzielaczu paliwa. Zewrzyj styki od sterowania pompy w przekaźniku tak, żeby pompa chodziła "na krótko" a potem otwórz klapę i zobaczysz czy z tamtąd cieknie. Problem wynika z długiego leżakowania, więc sprawdź, czy tłoczek się w jakimś położeniu nie zacina. Można regenerować rozdzielacz, ale lepiej niech to zrobi ktoś doświadczony. Następny problem może wyniknąć z położenia składowania szprycy- jeśli nie była w poziomie, na membranie wokół wylotów do wtryskiwaczy mogł się brud przemieścić i przytykać niektóre. |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|