MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
kierownica po niewlasciwej stronie - MB z Anglii https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=16493 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | BamBam [ pt sty 20, 2006 1:35 pm ] |
Tytuł: | kierownica po niewlasciwej stronie - MB z Anglii |
przegladajac aukcje trafilem na taka oto furke: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81728040 zaczalem przygladac sie jej z kumplem i zaczelismy myslec czy daloby to przerobic na nasze warunki (rozmowa czystoteoretyczna, z punktu widzenia ekonomicznego nie oplacalne). doszlismy do wniosku, ze do wymiany bedzie deska, uklad kierowniczy. to widac na 1 rzut oka. skrzynia automatyczna nie kreci sie w inaczej jak u nas, wiec problem odpadl, komplet pedalow powinien pasowac, bo oni tez maja gaz pod prawa stopa. wyszla sprawa przygtowania kasty (nadwozia czyli). jak myslicie / wiecie, czy kasta ma przygotowanie otwory, tzn ze wg planu posiada wszystkie dziury, tak ze nie wazne w jakiej wersji go buduja, czy trzebaby np. wycinac dziurke w scianie grodziowej, aby umiescici kiere z lewej strony?? co jeszcze jest inne? wymyslellismy, ze licznik by pasowal, srodkowa czesc deski (ogrzewanie) tez, fotele raczej tez. jak myslicie?? |
Autor: | Boulik [ pt sty 20, 2006 1:55 pm ] |
Tytuł: | |
Ooo niezła cena. Wydaje mi się że sprawa nie koniecznie jest nieopłacalna. Nie wiem co dokładnie jest do wymiany, a co nie, ale mój kumpel sprowadzał niedawno z Anglii Golfa III. Za kompletne przerobienie na gotowo powiedzieli mu w Polsce 1500zł. Pewnie w przypadku tego MB kosztowało by to troche więcej ale i tak to ma szanse się opłacać. |
Autor: | kubol [ pt sty 20, 2006 1:59 pm ] |
Tytuł: | |
Z tego co wiem to ściana grodziowa jest inna i wymagalaby również wymiany - oprócz dziurek sa tam inne przetłoczenia i profile. Hamulec pomocniczy jest z dzwignią na prawą rękę z prawej strony deski, a nie pedałem (przynajmniej w W123 tu nie widze) |
Autor: | BamBam [ pt sty 20, 2006 2:05 pm ] |
Tytuł: | |
kubol pisze: Hamulec pomocniczy jest z dzwignią na prawą rękę z prawej strony deski, a nie pedałem (przynajmniej w W123 tu nie widze)
nie bardzo skumalem ![]() |
Autor: | tomas [ pt sty 20, 2006 2:13 pm ] |
Tytuł: | |
Myśle, że różnic jet sporo. Latem oglądałem w126 420SE angielską wersje. Oprócz różnic wiadomych we wnętrzu, to pod maską też było inaczej. Np. skrzynka z bezpiecznikami była z prawej strony, inna ściana grodziowa (na moje oko) itp. Z rzeczy które mnie rozbawiły to stacyjka po lewej stronie kierownicy, ale przekręcała się normalnie w prawo (jak w wersji z kierownicą po lewej)- jakoś mi to nie pasowało:) |
Autor: | kubol [ pt sty 20, 2006 2:26 pm ] |
Tytuł: | |
BamBam, spójrz tu, na zdjęcie wnętrza http://cgi.ebay.co.uk/merc-w123-240-diesel_W0QQitemZ4604961530QQcategoryZ31360QQrdZ1QQcmdZViewItem |
Autor: | BamBam [ pt sty 20, 2006 2:32 pm ] |
Tytuł: | |
ok, teraz kumam ![]() zdjecie tej 124 jest dosc kiepskie, nie mozna rozpoznac co tam sie dzieje. napisze do sprzedajacego, niech rzuci kilka fotek. |
Autor: | JaKon [ pt sty 20, 2006 3:07 pm ] |
Tytuł: | |
powiem wam tak. siedze w tym interesie dosc mocno (woze z angli auta) i po pierwssze : Cytuj: Ooo niezła cena.
Wcale nie.. ja za 7000zł moge miec takiego w roczniku 94. w silniku 300TD tez kombi... po drugie w mb trzeba zmieniac grodz, pulpit, przekładnie, prawidłowo takze lampy przednie, a i tak zostaje problem centrala po master jest po prawej... pozatym jest kilka niuansikow, ale to drobnostki.... |
Autor: | kruszyn [ pt sty 20, 2006 3:07 pm ] |
Tytuł: | |
z tego co mi wiadomo .....jezeli nie bedzie znajomowci i bedzie dociekliwy albo chociaz troche znajacy sie diagnosta i spojrzy w numery nadrwozia nie dostaniesz przegladu na takie auto .... wiem to ze zrodla ... nie z plotek |
Autor: | BamBam [ pt sty 20, 2006 3:10 pm ] |
Tytuł: | |
JaKon pisze: ja za 7000zł moge miec takiego w roczniku 94. w silniku 300TD tez kombi...
to ja sie pisze na takie cos w takiej cenie. i zeby klime mialo i srebrny lakierek ![]() a tak na powaznie, wyslalem maila do braciszka ao sidney, moze jemu podejdzie. choc watpie - ze wzgledu na brak klimy... |
Autor: | maciek-126 [ pt sty 20, 2006 5:38 pm ] |
Tytuł: | |
CENTRAL JEST OTWIERANY Z DWÓCH STRON WIEC JEDEN PROBLEM MNIEJ ![]() POZD. |
Autor: | laudan [ pt sty 20, 2006 5:53 pm ] |
Tytuł: | |
JaKon pisze: po drugie w mb trzeba zmieniac grodz, pulpit, przekładnie, prawidłowo takze lampy przednie, a i tak zostaje problem centrala po master jest po prawej... pozatym jest kilka niuansikow, ale to drobnostki....
Do wiekszych spraw jeszcze - pompa hamulcowa, serwo, przewody od pompy, serwa. Latwiej chyba smigac na rejestracji z UK. |
Autor: | Wojtek123 [ pt sty 20, 2006 6:21 pm ] |
Tytuł: | |
Jeszcze chyba trzeba przespawać element do którego montowane są drążki kierownicze, bo po jednej stronie jest przekładnia, a po drugiej taka tuleja. Widać ją mniej więcej na zdjęciu: ![]() Pozdrawiam. |
Autor: | Oktas [ sob sty 21, 2006 2:04 pm ] |
Tytuł: | |
jakby kolega JaKon coś takiego z anglii miał to jestem zainteresowany (busy też) EDIT: a jeszcze jak ktoś jest zainteresowany poważnie tym kombi z anglli to mam takiego rozbitego (patrz giełda) |
Autor: | Wookee [ sob sty 21, 2006 6:47 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: zinteresowany poważnie
Co masz na myśli? Jeśli chcesz sprzedać to patrz pkt 2, jeśli oferujesz go jako poligon ćwiczebny, to podaj skąd go można odebrać ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |