MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 12:37 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt sty 24, 2006 7:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:42 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Białystok
mam do wyboru Bilsteiny za 420zl i Kayaba za 340zl, czy te ceny sa dobre i ktore byscie wybrali majac na uwadze oczywiscie chudy portfel

_________________
Piotr

W140 500 SEL
W126 420 SE
Nissan 240sx


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 24, 2006 8:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 21, 2006 10:16 am
Posty: 70
Lokalizacja: Poznań
Witam
Ja kupuje w takich cenach.Pasuja do wszystkich modeli sedan i coupe
SACHS 007 303 Super Touring TYŁ gazowe o podw.obciążeniu. 196 PLN
SACHS 007 304 Awangarde TYŁ gazowe o podw.obciążeniu 215 PLN
SACHS 101 805 Avangarde PRZÓD gazowe o podw.obciążeniu 140 PLN

KAYABA 551018 GAS A JUST Przód 130 PLN
KAYABA 554004 GAS A JUST Tył 150 PLN

DELPHI D225 1397 Przód Olejowe 94 PLN -2szt
DELPHI D225 1398 Tył Olejowe 92 PLN - 2SZt


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 24, 2006 8:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:42 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Białystok
to w sumie jakby doliczyc przesylke to wyjdzie mi to samo, o co chodzi z tym podwojnym obciazeniem?
aha i jeszcze jedno czy macie jakies sposoby na sprawdzenie wymontowanego amortyzatora czy tylko samochodem na diagnostyce?

_________________
Piotr



W140 500 SEL

W126 420 SE

Nissan 240sx


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 24, 2006 8:54 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 28, 2002 7:43 pm
Posty: 1054
Numer GG: 3764542
Lokalizacja: Wrocław
Sachs 007 303 to zwykły amortyzator olejowo-gazowy. Skąd to podwójne obciążenie to pojęcia nie mam...

Generalnie ciężko jest sprawdzić amortyzator po wyjęciu. generalne jak są ślady oleju to już po nim.

_________________
ex/8 74'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 25, 2006 1:26 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 21, 2006 10:16 am
Posty: 70
Lokalizacja: Poznań
maxmc pisze:
gazowe o podw.obciążeniu

Chodzi o podwyższone obciążenie. Cytuje z katalogu "dla samochodów o podwyższonym obsiążeniem dopuszczalnym osi" Parametr ETOV45X134
Wystepuje również oznaczenie - wzmocnione. Ile w tym prawdy?? Pewnie wyjdzie w praniu.
Znalazłem juz TAŃSZE
007 303 -150 PLN
007 3004 -156 PLN

_________________
maxmc@poczta.fm 785 500 567


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 25, 2006 8:56 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 28, 2002 7:43 pm
Posty: 1054
Numer GG: 3764542
Lokalizacja: Wrocław
Wejdźcie sobie na -> http://webcat.sachs.de/index.asp?SPR=4 , advanced search (po lewej), na dole język polski. Wbijcie w okienko 007303 i jest wynik.
To oficjalny "kombajn" Sachsa. Słowa nie ma o jakiejś podwyższonej wytrzymałości.
W każdym razie 007 303 to jest to na co przechodzi numer oryginalny MB z EPC więc to jest to co być powinno [oczko]

_________________
ex/8 74'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 25, 2006 9:43 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Bildstein jest podobno najlepszy, Sachs tez daje rade (choc mi jeden wysiadl po roku w w123), innych nie probowalem. Co do podwojnego obciazenia to sa inaczej zwane wzmacianymi. Sa to poprostu twardsze amory i przez to w123 traci na komforcie. U nas wiekszosc amorkow w sprzedazy do w123 jest wzmocniona (ponoc wiecej km wytrzymuja - tez, ktory wysial u mnie byl nie wzmacniany).

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 25, 2006 10:16 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Mam Kayaby na przodzie - powiem Ci szczerze, że nie narzekam [oczko]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 25, 2006 10:25 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:42 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Białystok
decyduje sie na Kayabe, dzis bylem na wykresie amortyzatorow, tyl siedzi calkowicie przod dobry, teraz tylko je poodkrecac...

_________________
Piotr



W140 500 SEL

W126 420 SE

Nissan 240sx


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 25, 2006 12:49 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
Ja kupowałem do w126 Sachsa Advantage właśnie.
W rozmowie wyszło, ze te amorki są progresywne w działaniu. Nie bardzo wierzyłem ale rzeczywiście łagodnie tłumią pofalowania asfaltu a w momencie wjechania na ciąg ulicznych łat, torowisk lub czegoś podobnego auto jakby usztywnia się i cała budą mocniej telepie. Trzymanie drogi bardzo dobre. Ceny niestety teraz nie pamiętam ale były sumarycznie o kilka stówek tańsze od Bilsteinów (na komplecie 4szt.)

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch
210 000 km
----------------------------------------------------
Żonę mam w domu, kochankę w garażu.
----------------------------------------------------


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 25, 2006 3:58 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 15, 2005 7:10 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Białystok
Ceny które podajesz to za komplet czy sztukę?

_________________
MB 123 2,3 '82coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 25, 2006 4:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 21, 2006 10:16 am
Posty: 70
Lokalizacja: Poznań
pszamrej pisze:
teraz tylko je poodkrecac...

Przy odkręcaniu UWAŻAJ bo może się to skończyć tak...
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1138202741_1.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 25, 2006 4:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 21, 2006 10:16 am
Posty: 70
Lokalizacja: Poznań
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 25, 2006 4:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:42 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Białystok
i tak sie skonczylo, symetrycznie po jednej srubie z kazdej strony, wiertarka poszla w ruch chyba ja troche przypalilem
wreszcie skonczylem!!
okazalo sie ze jeszcze sprezyna jest peknieta ta co to latem nie wymienilem ( wymienilem tylko z drugiej strony ), wiec jeszcze wstawilem sprezyne - robota makabra! ( chyba ze ktos ma sciagacz osiowy )
jakos ja upchnalem
ale teraz bede tylko jezdzil, tak fajnie plynie :lol:
jutro test - kurs do Grodna

_________________
Piotr



W140 500 SEL

W126 420 SE

Nissan 240sx


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 25, 2006 6:06 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 23, 2004 4:36 pm
Posty: 587
Lokalizacja: Augustów woj. Podlaskie
sorki że nie na temat ale w tej wyszukiwarce częsci sacha, którą podał Damian fajnie podają definicja artykułu: Wytłumiacz uderzeń tak tylko jako ciekawostkę napisałem :D Pozdro

_________________
MB W202 '97 200 KOMPRESSOR
MB W123 '84 240 Diesel (tatowóz)
R.I.P FSO Polonez ATU 96' 1,6 GLI [1,4 16V Rover]

Ex: W123 80' 240D; W123 83' 200D; W123 84' 240D; W123 81' 200D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl