MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Zamiana skrzyni.. https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=16674 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Rybaczenkow [ ndz sty 29, 2006 2:09 pm ] |
Tytuł: | Zamiana skrzyni.. |
Witam. Mam silnik z W123 wlozony w bude 126, problem w tym ze skrzynia jest zepsuta wiec zostajemi chyba tylko wymiana. Co sadzicie o tych skrzyniach: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=83656551 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=83123654 podejdzie ktoras z nich? Czy jezeli chce przelozyc skrzynie, to musi byc ona z silnika o tej samej pojemnosci, czy nie bedzie roznicy. Pytam bo jestem zielony w tym temacie i prosze o kazda wskazowke. |
Autor: | Noon [ ndz sty 29, 2006 8:37 pm ] |
Tytuł: | |
Automaty z tego okresu ogólnie pasują do siebie (montaż, W115, W116, W123 i chyba nawet W126), a jedyna różnica to tak na dobrą sprawę przełożenia które są suma sumarum i tak podobne. Zresztą na głównej stronie masz dane techniczne wszystkich modeli MB i tam są też i skrzynie więc zerknij na modele z okresu i zobaczy że przełożenia skrzyni zmieniają się raczej kosmetycznie co świadczyło by o tym że auto będzie się zachowywało poprawnie. |
Autor: | _me: how_ [ ndz sty 29, 2006 8:51 pm ] |
Tytuł: | |
Czytam twoje posty porozrzucane po forum na temat twoich problemów z ASB i mam dla ciebie propozycję następującą. Zrób fotkę tego co masz pod maską, tzn. ukladu przewodów podciśnieniowych, także tych na pokrywie zaworów i samego trójnika, ale nie tego o którym piszesz, że jest na rurce biegnącej do serwa. A najlepiej rozrysuj to sobie i napisz co do czego idzie i co nie dziala (a piszesz, że nie dziala). Porównaj to ze schematami i zdjęciem, które wielokrotnie pojawialo się na forum. Na twoim miejscu naprawdę zacząlbym od tego, zamiast od razu wywalać skrzynię, tym bardziej, że szanse na dobrą nie są wcale takie duże. |
Autor: | Rybaczenkow [ ndz sty 29, 2006 9:23 pm ] |
Tytuł: | |
fotke zrobie jutro i postaram sie tu wrzucic. a teraz jeszcze lika spraw: -w ktorym miejscu powinien byc podlaczony przewod cisnieniowy ASB? w tym samym gdzie ten odgaszenia auta?bo jesli tak to nie mam nic takiego. jest to wogole mozliwe? czy moze poprostu moja skrzynia nie jest sterowana podcisnieniem... -zamek centralny ktory teoretycznie tez jest w aucie nie jest rowniez podlaczony tam gdzie przewod cisnieniowy gaszaka... moze ma on bycpodlaczony w innym miejscu? |
Autor: | adler1934 [ ndz sty 29, 2006 10:47 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: zamek centralny ktory teoretycznie tez jest w aucie nie jest rowniez podlaczony tam gdzie przewod cisnieniowy gaszaka... moze ma on bycpodlaczony w innym miejscu
Sory,ale zawracasz d...Piszesz temat a nie czytasz postów.Dałem ci odpowiedż w poprzednim temacie.Może potrzebujesz 15 potwierdzeń? Szkoda czasu |
Autor: | Rybaczenkow [ pn sty 30, 2006 8:50 am ] |
Tytuł: | |
adler1934 pisze: Sory,ale zawracasz d...Piszesz temat a nie czytasz postów.Dałem ci
odpowiedż w poprzednim temacie.Może potrzebujesz 15 potwierdzeń? Szkoda czasu jak najbardziejczytam wszystkie moje posty, jak juz pisalem z poprzednim sposob na podlaczenie stacyjki oktorym mowiles jest dobry. mowisz ze zbiornik od centralnego powinien byc kolo kola zapasowego ,ale przeciez musi on jakos byc polaczony z pompa? i wlasnie o to sie teraz pytal. wybaczcie mi wszyscy jesli truje wam d... ale jak kilka dni temu znalazlem te forum odzyskalem nadzieje ze moje autko moze wkoncu zacznie "chodzic" jak powinno.... |
Autor: | adler1934 [ pn sty 30, 2006 12:29 pm ] |
Tytuł: | |
Jeszcze raz:nie jest to zbiornik tylko pompa centralnego zamka,która wytwarza podciśnienie lub nadciśnienie zamykając lub otwierając zamki.Jest sterowana elektrycznie i nie ma żadnego połączenia z podciśnieniem z silnika.Natomiast lampy tak.powinny mieć zbiornik podciśnienia umieszczony pod przednim błotnikiem. |
Autor: | Rybaczenkow [ pn sty 30, 2006 12:39 pm ] |
Tytuł: | |
Aha. ale jest cos czego jeszcze nie rozumie. Cytuj: .Jest sterowana elektrycznie i nie ma żadnego połączenia z podciśnieniem z silnika.
to dlaczego w innych postach (przewaznie o nie gasnacym silniku) piszecie ze by sprawdzic szczelnosc przewodow, w tym centralnego zamka? czy mozejest tak ze w W123 centralny ma zwiazek z podcisnieniem silnika, a w W126 juz nie ma... ![]() |
Autor: | adler1934 [ pn sty 30, 2006 2:43 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: W123 centralny ma zwiazek z podcisnieniem silnika, a w W126 juz nie ma...
Właśnie tak.Niekórym się to myli |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |