MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Zamiana skrzyni..
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=16674
Strona 1 z 1

Autor:  Rybaczenkow [ ndz sty 29, 2006 2:09 pm ]
Tytuł:  Zamiana skrzyni..

Witam. Mam silnik z W123 wlozony w bude 126, problem w tym ze skrzynia jest zepsuta wiec zostajemi chyba tylko wymiana. Co sadzicie o tych skrzyniach:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=83656551

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=83123654

podejdzie ktoras z nich? Czy jezeli chce przelozyc skrzynie, to musi byc ona z silnika o tej samej pojemnosci, czy nie bedzie roznicy. Pytam bo jestem zielony w tym temacie i prosze o kazda wskazowke.

Autor:  Noon [ ndz sty 29, 2006 8:37 pm ]
Tytuł: 

Automaty z tego okresu ogólnie pasują do siebie (montaż, W115, W116, W123 i chyba nawet W126), a jedyna różnica to tak na dobrą sprawę przełożenia które są suma sumarum i tak podobne. Zresztą na głównej stronie masz dane techniczne wszystkich modeli MB i tam są też i skrzynie więc zerknij na modele z okresu i zobaczy że przełożenia skrzyni zmieniają się raczej kosmetycznie co świadczyło by o tym że auto będzie się zachowywało poprawnie.

Autor:  _me: how_ [ ndz sty 29, 2006 8:51 pm ]
Tytuł: 

Czytam twoje posty porozrzucane po forum na temat twoich problemów z ASB i mam dla ciebie propozycję następującą. Zrób fotkę tego co masz pod maską, tzn. ukladu przewodów podciśnieniowych, także tych na pokrywie zaworów i samego trójnika, ale nie tego o którym piszesz, że jest na rurce biegnącej do serwa. A najlepiej rozrysuj to sobie i napisz co do czego idzie i co nie dziala (a piszesz, że nie dziala). Porównaj to ze schematami i zdjęciem, które wielokrotnie pojawialo się na forum.

Na twoim miejscu naprawdę zacząlbym od tego, zamiast od razu wywalać skrzynię, tym bardziej, że szanse na dobrą nie są wcale takie duże.

Autor:  Rybaczenkow [ ndz sty 29, 2006 9:23 pm ]
Tytuł: 

fotke zrobie jutro i postaram sie tu wrzucic. a teraz jeszcze lika spraw:
-w ktorym miejscu powinien byc podlaczony przewod cisnieniowy ASB? w tym samym gdzie ten odgaszenia auta?bo jesli tak to nie mam nic takiego. jest to wogole mozliwe? czy moze poprostu moja skrzynia nie jest sterowana podcisnieniem...
-zamek centralny ktory teoretycznie tez jest w aucie nie jest rowniez podlaczony tam gdzie przewod cisnieniowy gaszaka... moze ma on bycpodlaczony w innym miejscu?

Autor:  adler1934 [ ndz sty 29, 2006 10:47 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
zamek centralny ktory teoretycznie tez jest w aucie nie jest rowniez podlaczony tam gdzie przewod cisnieniowy gaszaka... moze ma on bycpodlaczony w innym miejscu

Sory,ale zawracasz d...Piszesz temat a nie czytasz postów.Dałem ci
odpowiedż w poprzednim temacie.Może potrzebujesz 15 potwierdzeń?
Szkoda czasu

Autor:  Rybaczenkow [ pn sty 30, 2006 8:50 am ]
Tytuł: 

adler1934 pisze:
Sory,ale zawracasz d...Piszesz temat a nie czytasz postów.Dałem ci
odpowiedż w poprzednim temacie.Może potrzebujesz 15 potwierdzeń?
Szkoda czasu


jak najbardziejczytam wszystkie moje posty, jak juz pisalem z poprzednim sposob na podlaczenie stacyjki oktorym mowiles jest dobry. mowisz ze zbiornik od centralnego powinien byc kolo kola zapasowego ,ale przeciez musi on jakos byc polaczony z pompa? i wlasnie o to sie teraz pytal. wybaczcie mi wszyscy jesli truje wam d... ale jak kilka dni temu znalazlem te forum odzyskalem nadzieje ze moje autko moze wkoncu zacznie "chodzic" jak powinno....

Autor:  adler1934 [ pn sty 30, 2006 12:29 pm ]
Tytuł: 

Jeszcze raz:nie jest to zbiornik tylko pompa centralnego zamka,która wytwarza podciśnienie lub nadciśnienie zamykając lub otwierając zamki.Jest sterowana elektrycznie i nie ma żadnego połączenia z podciśnieniem z silnika.Natomiast lampy tak.powinny mieć zbiornik podciśnienia umieszczony pod przednim błotnikiem.

Autor:  Rybaczenkow [ pn sty 30, 2006 12:39 pm ]
Tytuł: 

Aha. ale jest cos czego jeszcze nie rozumie.
Cytuj:
.Jest sterowana elektrycznie i nie ma żadnego połączenia z podciśnieniem z silnika.

to dlaczego w innych postach (przewaznie o nie gasnacym silniku) piszecie ze by sprawdzic szczelnosc przewodow, w tym centralnego zamka?
czy mozejest tak ze w W123 centralny ma zwiazek z podcisnieniem silnika, a w W126 juz nie ma... :roll:

Autor:  adler1934 [ pn sty 30, 2006 2:43 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
W123 centralny ma zwiazek z podcisnieniem silnika, a w W126 juz nie ma...

Właśnie tak.Niekórym się to myli

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/