MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W123] nadmierne zuzycie oleju- jaka przyczyna? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=18039 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | drakoz [ sob kwie 01, 2006 6:16 pm ] |
Tytuł: | [W123] nadmierne zuzycie oleju- jaka przyczyna? |
Witam Wszystkich Czcigodnych Posiadaczy i urzytkowników MB ![]() Jestem na forum po raz pierwszy wiec z gory przepraszam za ewentualne wpadki. ![]() Mam do was pytanie i prośbe zarazem.Mianowicie jakies 2 tygonie temu zakupilem 123 300D.- podkreslam ze jest to moja bierwsza "beczułka" wiec jescze za dobrze sie nie orientuje co i jak. ![]() |
Autor: | and6412 [ sob kwie 01, 2006 7:11 pm ] |
Tytuł: | |
Nie lubię filozofować nie mając do tego podstaw (podstawy by były po rozebraniu silnika ![]() PS. Nie jestem biegły w dieslach |
Autor: | drakoz [ sob kwie 01, 2006 7:30 pm ] |
Tytuł: | |
Tez mam taką nadzieje ze pierścionki , była by to wersja optymistyczna i mało kosztowna ![]() |
Autor: | laudan [ sob kwie 01, 2006 8:49 pm ] |
Tytuł: | |
Pierscienie lub glowica jesli tyle pali. Jesli ma spory przebieg to wymiana piersionkow moze nie na za dlugo pomoc. |
Autor: | drakoz [ sob kwie 01, 2006 9:19 pm ] |
Tytuł: | |
Myslisz <<ludan >>ze moze byc za duzy prog na cylindrach ?? |
Autor: | laudan [ sob kwie 01, 2006 9:26 pm ] |
Tytuł: | |
drakoz pisze: Myslisz <<ludan >>ze moze byc za duzy prog na cylindrach ??
Duzo rzeczy moze byc. Nikt Ci nie oceni stanu silnika na tel, czy przez www ![]() |
Autor: | drakoz [ ndz kwie 02, 2006 2:35 am ] |
Tytuł: | |
laudan pisze: drakoz pisze: Myslisz <<ludan >>ze moze byc za duzy prog na cylindrach ?? Duzo rzeczy moze byc. Nikt Ci nie oceni stanu silnika na tel, czy przez www ![]() hehe masz racje,ale chcialbym wiedziec czego moge sie spodziewac ![]() Dodano po 2 godzinach. 46 minutach.: A moze ktos jeszcze ma jakies pomysły - co z tym fanem zrobic ![]() |
Autor: | Janfocus [ ndz kwie 02, 2006 1:28 pm ] |
Tytuł: | |
jak dla mnie, to po tym co jest w/w nie miałbym zbyt optymistycznego nastawienia, ale z racji humorystycznego nastawienia do świata jestem pewien, że on poprostu ten olej gdzieś gubi -życzę taniego rozwiązania problemu |
Autor: | drakoz [ ndz kwie 02, 2006 2:00 pm ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() |
Autor: | bobo116 [ ndz kwie 02, 2006 11:51 pm ] |
Tytuł: | |
Póki co abys nie tracił kasy na wymiane pierścieni i innych rzeczy proponuje wymiane uszczelniaczy zaworowych-mały koszt -malo roboty a mozliwe, że problem z olejem zostanie rozwiązany. W 70 % jeżeli twierdzisz,że ładnie odpala to powinno rozwiazać twój problem.Powodzenia! |
Autor: | drakoz [ pn kwie 03, 2006 12:24 am ] |
Tytuł: | |
bobo116 pisze: Póki co abys nie tracił kasy na wymiane pierścieni i innych rzeczy proponuje wymiane uszczelniaczy zaworowych-mały koszt -malo roboty a mozliwe, że problem z olejem zostanie rozwiązany. W 70 % jeżeli twierdzisz,że ładnie odpala to powinno rozwiazać twój problem.Powodzenia!
Dzieki za podpowiedz... napewno nieomieszkam sprawdzic;)A Jak myslisz sprawdzenie ciśnienia w cylindrach przyniosło by jakies efekty - co do oceny? |
Autor: | bobo116 [ pn kwie 03, 2006 1:02 am ] |
Tytuł: | |
Oczywiscie, zawsze bedzie wiadomo w jakim stanie jest silnik. Jeżeli cisnienie bedzie normalne bodajże większe od 18(18 to remont) do 24 to masz pewność , że układ "tuleja - cylinder" jest okej. |
Autor: | and6412 [ pn kwie 03, 2006 1:39 am ] |
Tytuł: | |
Sproboj zalac nafta cylindry zanim pojdzie do mechanika. Jak pierscienie zapieczone, to masz 10% szans ze pomoze ![]() |
Autor: | drakoz [ pn kwie 03, 2006 5:56 am ] |
Tytuł: | |
Ach zapomnialem jeszcze dodac ze autko dymi niebieskim dymem - co prawda nie unośi sie chmura dymu i takze jadac nie wiadac,ale jednak... i troche czuc spalony olej ![]() Byłbym wdzieczny jesli ktos podał by mi ile tej nafty musialbym zalac do cylindrów.Dzieki - Pozdrawiam i uciekam do pracy. :/ |
Autor: | bobo116 [ pn kwie 03, 2006 9:53 am ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem nie zalewaj cylindry naftą, jeżeli przemyjesz pierścienie to spadnie kompresja.Najpier sprawdź kompresje tak jak jest, jezeli będzie okej to wymieniaj uszczelniacze zaworowe a jeżeli będzie kiepska to wtedy możesz zalać i poczekać czy coś pomoże. Ale z reguły pierścienie zapiekają się wtedy kiedy samochód długo stoi, lub jeżeli zostały przegrzane cylindry i pierścienie straciły sprężystość. |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |