MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

[W123] nareszice znalazlem godne uwagi, ale.....
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=18059
Strona 1 z 2

Autor:  fredu [ ndz kwie 02, 2006 4:52 pm ]
Tytuł:  [W123] nareszice znalazlem godne uwagi, ale.....

drodzy klubowicze nareszcie znalazłem ładna beczulke i tu mam kilka pytań. oglądałem ja przed chwila i wyglada calkiem nie zle przynajmiej z zewnatrz. z kartki na szybie przeczytałem że to rok 80 ma 415tys przebiegu i silnik 2.0 benzyna + gaz. nie pisze jakie ma wyposażenie na oko widać tylko że ma szyberdach. pewnie też powinna mieć wspomaganie , nie ma obrotomierza.
A co do pytań to ciekawi mnie jak sie sprawuje ten benzynowy silnik bo wiele sie mowi o trwałości diesli a benzyna na gazie jak sie sprawuje?
I czy w 80 roku albo czy wogóle te silniki 2.0 byly na gaźniku czy wtrysku bo tez słyszałem że gaźniki lepiej znoszą gas?

ps. prosze nie odsyłajcie mnie do szukania bo nigdy nie znajduje tego o co mi chodzi. przeciez ileż to odpisać jak ktoś się na tym zna. z góry dzięki wszystkim.

Autor:  Bukol [ ndz kwie 02, 2006 6:10 pm ]
Tytuł:  Re: nareszice znalazlem W123 godne uwagi ale.....

fredu pisze:
pewnie też powinna mieć wspomaganie , nie ma obrotomierza.

Wspomaganie ma na 100%, w '80 to był już standart. Obrotomierz to rarytas w beczkach. Nie wszystkie 280 miały!!!

Cytuj:
I czy w 80 roku albo czy wogóle te silniki 2.0 byly na gaźniku czy wtrysku bo tez słyszałem że gaźniki lepiej znoszą gas?

200 benzynowe były wyłącznie gaźnikowe w W123.

Co do trwałości silnika to nie pomogę.

Autor:  mycha [ ndz kwie 02, 2006 6:53 pm ]
Tytuł: 

zerżnij vin i zapodaj to ci chłopaki prawde powiedzą [zlosnik]

Autor:  fredu [ ndz kwie 02, 2006 9:32 pm ]
Tytuł: 

wielkie dzieki wiedziałem ze można na Was liczyć [zlosnikz]

Autor:  psinthos [ ndz kwie 02, 2006 11:47 pm ]
Tytuł:  Re: nareszice znalazlem W123 godne uwagi ale.....

[quote="Bukol"][quote="fredu"]Obrotomierz to rarytas w beczkach. Nie wszystkie 280 miały!!!

To prawda. Moja 280E nie miala... :roll:

Autor:  vpiqs [ pn kwie 03, 2006 1:01 pm ]
Tytuł: 

co do trwalosci silnika
musisz pamietac o wymianie lancucha co 150 tys
i przy 300 dobrze wymienic pierscienie bo pewnie olej bierze:(
jak moj pozdrawiam

Autor:  aegm [ pn kwie 03, 2006 3:22 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
200 benzynowe były wyłącznie gaźnikowe w W123.



dokladnie!tylko zalezy jaki? bo jeden mial 94 a drugi 109KM.

pozdr.

Autor:  BamBam [ pn kwie 03, 2006 3:27 pm ]
Tytuł: 

aegm pisze:
bo jeden mial 94



to tyle ma moja czekoladka, a pochodzi z 1979 roku

Autor:  Wookee [ pn kwie 03, 2006 6:29 pm ]
Tytuł: 

vpiqs pisze:
o wymianie lancucha

Decyduje jego rozciągnięcie.

vpiqs pisze:
wymienic pierscienie

Należy wtedy, kiedy są objawy, że padają, a nie z powodu jakiejś magicznej liczby.

Autor:  fredu [ pn kwie 03, 2006 7:30 pm ]
Tytuł: 

ta beka na ktora mam oko ma 94 KM

Autor:  areksz1977 [ wt kwie 04, 2006 7:25 am ]
Tytuł: 

fredu pisze:
I czy w 80 roku albo czy wogóle te silniki 2.0 byly na gaźniku czy wtrysku bo tez słyszałem że gaźniki lepiej znoszą gas?

Rzeczywiście isntalacja I generacji na gaźniku to nawet mniej problemów niż w przypadku sekwencyjnej. Tutaj problemem może być inna sprawa. W tym aucie jest jeszcze silnik M115, który do bezołowiowej chyba nie był przystosowany, więc i na gazie będą problemy z gniazdami zaworowymi. Chociaż słyszałem, że nawet 80 do 100 tyś km wytrzymują.

Autor:  THC [ wt kwie 04, 2006 4:24 pm ]
Tytuł: 

Poznasz M-115 po garbatej pokrywce zaworów.
Odpóść odrazu jeżeli przebieg jest prawdziwy.
Szukaj jeśli koniecznie chcesz Pb M-102 albo 2litry na gaźniku,
albo 2300 z wtryskiem.

Autor:  fredu [ wt kwie 04, 2006 7:37 pm ]
Tytuł: 

o dzieki za radę. musze na to zwrócic uwage. ale te silniki M- 115 na gazie sa az takie kiepskie?? :o

Autor:  pszamrej [ śr kwie 05, 2006 8:07 pm ]
Tytuł: 

bzdura moj M115 chodzi jak zegarek zarowno na gazie jak i na benzynie, spalanie gazu przy normalnym ustawieniu ( samochod ma bardzo niewielki spadek mocy w stopsunku do benzyny ) to 14-15 litrow w cyklu miejskim przy normalnej jezdzie ( non stop na gazie benzyny nie uzywam ) i 11-12 w trasie.
oczywiscie przystosowanie silnika do uzywania gazu jako glownego paliwa wymaga nieco "przerobek", jednak chyba warto, benzyna znow idzie w gore.

Autor:  areksz1977 [ czw kwie 06, 2006 7:36 am ]
Tytuł: 

pszamrej pisze:
oczywiscie przystosowanie silnika do uzywania gazu jako glownego paliwa wymaga nieco "przerobek"

O jakie przeróbki chodzi? Lubryfikatory gniazd zaworowych?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/