MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W123] odbija w lewarek biegów -manual 4 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=18396 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Janfocus [ sob kwie 22, 2006 11:08 pm ] |
Tytuł: | [W123] odbija w lewarek biegów -manual 4 |
Witam, otóż jak śmigam na 3-cim biegu i zdejmę nogę z gazu, to odbija mi w lewarek (silne drgania lewarka), mam pewne podejrzenia co do poduszki pod skrzynia biegów, bo jak ostatnio wymieniałem olej, to wydała mi się nieco za miękka, ale nie jestem pewien czy to jest przyczyna, może Ktoś miał już takie problemy i może doradzić gdzie szukać? pozdrawiam |
Autor: | Irek [ pn kwie 24, 2006 9:09 am ] |
Tytuł: | Re: [W123] odbija w lewarek biegów -manual 4 |
Janfocus pisze: mam pewne podejrzenia co do poduszki pod skrzynia biegów, ale nie jestem pewien czy to jest przyczyna, może Ktoś miał już takie problemy i może doradzić gdzie szukać?
pozdrawiam Dołączam się do pytania mam tak na 4-tym biegu .szczególnie kiedy jadę z górki ![]() |
Autor: | Frozen.Vodka [ pn kwie 24, 2006 11:20 am ] |
Tytuł: | |
I u mnie podobnie w manualu 4 tyle, że wyskakuje mi czasami i zaraz po wrzuceniu 3ki. |
Autor: | Cichy_82 [ pn kwie 24, 2006 2:21 pm ] |
Tytuł: | |
Witam Ja mialem podobny problem z IIIcim biegiem tzn wyskakiwal plus ciezko wchodzil Pomogla wymiana tej czesci z boku skrzyni ktora laczy sie z wodzikami i wrzuca odpowiedni bieg (calosci z deklem) Pozdrawiam |
Autor: | THC [ pn kwie 24, 2006 4:01 pm ] |
Tytuł: | |
Czasem wystarczy wymienić mały ,okrągły, plastkiowy element znajdujący się w miejscu łączenia (jak to nazwać?)elementu metalowego idącego od lewarka do skrzyni.To zazwyczaj pomaga.Jesli nie to można jeszcze regulować na tymże łączeniu.Znajdują się tam aluminiowe srubki z oczkiem w które to wciska się ten okrągły plastik. Pewnego razu miałem cały ten pręt za krótki,chyba od innego MB i na wstecznym po ostrym dodaniu gazy wyskakiwał bieg. Kazdy mechanik chciał zrzucac skrzynię i kasowac jak za zboże. A wystarczylo wymienic ten pręt.H.R Etzold-to mu się akurat udało odpowiednio wyłożyć w sławnej niebieskie książce. |
Autor: | Xytras [ pn kwie 24, 2006 4:51 pm ] |
Tytuł: | |
Tak o te tulejki chodzi, dostepne sa za grosze odpowiedniki gumowe, w ASO moze sa oryginaly, ale wlasnie ja mialem straszne luzy przed wymiana, po wymianie wlasnie mi IV wyskakuje ![]() |
Autor: | THC [ pn kwie 24, 2006 4:59 pm ] |
Tytuł: | |
Xytras pisze: Tak o te tulejki chodzi, dostepne sa za grosze odpowiedniki gumowe, w ASO moze sa oryginaly, ale wlasnie ja mialem straszne luzy przed wymiana, po wymianie wlasnie mi IV wyskakuje
![]() W ASO sa za grosze. Musisz wyregulować dokładnie cięgna.W tej książce o której każdy słyszał i o której pisałem jest to dość przystępnie opisane.Wystarczy dorobic odpowiedni sworzeń,i zajmuje to chwilkę. Taka regulacja metodą prób i błędów grozi startą nerwów.Przerabiałem to w deszczu także podwójna dawka emocji:).Ze sworzniem spoko robótka na niedzielne popołudnie. Ale u Ciebie może wystraczy tą aluminiową śrubke obrócić o jeden może dwa obroty. |
Autor: | Xytras [ pn kwie 24, 2006 5:08 pm ] |
Tytuł: | |
No musze przesunac, bo III wchodzi ok, ale juz IV wyskakuje, tyle ze juz dwa razy przesuwalem i jest dobrze, wyskakuje raz za ruski rok ![]() Btw. te w ASO to sa tylkoz gumy, czy dwie plastikowe tulejki i wew polaczone pierscieniem gumowym?? |
Autor: | THC [ wt kwie 25, 2006 7:39 am ] |
Tytuł: | |
Xytras pisze: Btw. te w ASO to sa tylkoz gumy, czy dwie plastikowe tulejki i wew polaczone pierscieniem gumowym?? Ja kupiłem jako jeden element.Taka twardsza guma,a może to już plastik. Napewno białe. |
Autor: | Xytras [ wt kwie 25, 2006 11:02 am ] |
Tytuł: | |
No bo ja jak ogladalem u siebie przed wymiana to na cieglach mialem plastikowa tulejke i na tym wąsie od skrzyni tez, pomiedzy nimi cholerny luz wskazujacy na brak czegos, najpewniej gumy ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |