MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 11:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz kwie 23, 2006 10:33 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Mam problem z vacum pompą ,wymieniana była membrana i tu mam dylemat czy ją dobrze założyłem .Membrana ma taki garb wypukły ,który założyłem do góry czyli w stronę chłodnicy ,ale przeglądajać serwisówki wygląda jakby garb szedł do środka .Czy ktoś może mi na 100% powiedzieć jak powinna być założona membrana ?.

Obrazek

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 24, 2006 5:20 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
wg mnie to co jest na fotce to garb jest wypukloscia w strone chlodnicy- czyli ok.... wymienialem kilka razy membrane i z tego co pamietam tak wlasnie bylo czyli garbem do gory.. z drugiej strony tak sie teraz zastanawiam czy to ma w ogole znaczenie.... ale nie pamietam i musialbym na to spojrzec:))

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 26, 2006 2:38 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Mam takie pytanie: czy możliwe jest aby vacu pompa dawała za małe podciśnienie do obsługi centralnego zamka a wystarczająco do gaszenia auta ??


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 26, 2006 3:52 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
a hamulce (serwo) i inne odbiorniki podciśnienia z pompy? czy działa centralny jak motor pracuje? z zaworki zwrotne dobrze założone?
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 26, 2006 5:24 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Bo problem z central zamkiem jest taki: dwa lata temu auto stało w stodole no i mysz przeżarła czwórnik pod maską który rozdzielał podciśnienie. Więc założyłem trójnik i podłączyłem wszystko oprócz centralnego. Kiedy w końcu zdobyłem czwórnik zamek ani rusz. Wykluczam jakąś nieszczelność bo mysz raczej do auta nie weszła. Kiedy odepne czwórnik ma tak syczeć przez chwile w vacu pompie ??


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 27, 2006 9:55 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
na chodzącym motorze będzie syczyć gdy zgasisz to tylko syczy do wyrównania ciśnień Vacuum pompa otoczenie zasobnik podciśnienia
pozdro
Omen pisze:
Kiedy w końcu zdobyłem czwórnik zamek ani rusz

zobacz czy nie zastały się siłowniki w środku są membramki może zapomniały do czego służą [zlosnik]

_________________
wojtyla


Na górę
Post: czw lis 19, 2009 9:14 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
Odkopuję stary temat, żeby nie zakładać nowego.

VALENTINE123 pisze:
Mam problem z vacum pompą ,wymieniana była membrana i tu mam dylemat czy ją dobrze założyłem .Membrana ma taki garb wypukły ,który założyłem do góry czyli w stronę chłodnicy ,ale przeglądajać serwisówki wygląda jakby garb szedł do środka .Czy ktoś może mi na 100% powiedzieć jak powinna być założona membrana ?.

Obrazek


Czy ktoś jest w stanie jednoznacznie się wypowiedzieć w tym temacie?

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 19, 2009 8:04 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 19, 2008 10:44 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Łódź
Witam,
tutaj jest link z filmem z rozbiórki krok po kroku
http://www.youtube.com/watch?v=MU4bwVe1VTg
pozdrawiam

_________________
w208 230 Kompressor - obecnie
w123 240D - nie tak dawno :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl