| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| 6 cylindrów w 123 200D https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=1889 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | jimbeam [ czw lut 20, 2003 11:02 pm ] |
| Tytuł: | 6 cylindrów w 123 200D |
Czy jest wersja 6 cylindrowa silnika w modelu 123 200D? O zadanie tego pytania prosił mnie koleś a ja nie mam pojęcia o dieslach.Twierdzi że może kupić taki model ale wydaje mu się nietypowy. pozdro |
|
| Autor: | laudan [ czw lut 20, 2003 11:11 pm ] |
| Tytuł: | Re: 6 cylindrów w 123 200D |
jimbeam pisze: Czy jest wersja 6 cylindrowa silnika w modelu 123 200D? O zadanie tego pytania prosił mnie koleś a ja nie mam pojęcia o dieslach.Twierdzi że może kupić taki model ale wydaje mu się nietypowy.
pozdro 200D 6 cylindrowy |
|
| Autor: | misman [ pt lut 21, 2003 9:06 am ] |
| Tytuł: | |
A tak w ogole to jaki najwiekszy silnik da sie tam (do w123) wepchnac ? Lazi mi po glowie pomysl upchniecia jakiegos 3.8 albo 4.6 z w126 ... Chodzi o techniczna strone przedsiewziecia, nie pytajcie o sens
|
|
| Autor: | kolarek [ pt lut 21, 2003 11:56 am ] |
| Tytuł: | |
misman pisze: A tak w ogole to jaki najwiekszy silnik da sie tam (do w123) wepchnac ? Lazi mi po glowie pomysl upchniecia jakiegos 3.8 albo 4.6 z w126 ...
Chodzi o techniczna strone przedsiewziecia, nie pytajcie o sens ![]() ... nie ma rzeczy niemożliwych pozdrawiam Kolarek |
|
| Autor: | laudan [ pt lut 21, 2003 3:37 pm ] |
| Tytuł: | |
misman pisze: A tak w ogole to jaki najwiekszy silnik da sie tam (do w123) wepchnac ? Lazi mi po glowie pomysl upchniecia jakiegos 3.8 albo 4.6 z w126 ...
Chodzi o techniczna strone przedsiewziecia, nie pytajcie o sens ![]() Moze i udalo by sie upchnac cos z duzego dostawczego
|
|
| Autor: | Kowal [ sob lut 22, 2003 9:22 pm ] |
| Tytuł: | |
Jeżeli chodzi o szerokość i długość silnika to możesz do W123 upchnąć nawet amerykańskiego BigBlock'a
A takie maleństwo jak 3.8litra to bez problemów
Aha z tego co pamiętam to jeżeli chodzi o ruskie silniki V8 to przykręcają się one bez przeróbek do mercedesowskich skrzyń biegów (manualnych). Oczywiście nie pytam o sens.
|
|
| Autor: | misman [ ndz lut 23, 2003 3:08 pm ] |
| Tytuł: | |
Kowal pisze: Aha z tego co pamiętam to jeżeli chodzi o ruskie silniki V8 to przykręcają się one bez przeróbek do mercedesowskich skrzyń biegów (manualnych).
Oczywiście nie pytam o sens. ![]() Eee.. no to swietnie Ale czy to oznacza, ze np. motory z W126 nie pasuja na oryginalna skrzynie ? Nie chce automata... Czy to jest wykonalne minimalnym nakladem przerobek.. ?
|
|
| Autor: | webster [ ndz lut 23, 2003 6:12 pm ] |
| Tytuł: | |
Napisałeś wcześniej, żeby upchnąć jakiś 3.8 albo 4.6 - do tego ostatniego, był taki? Manualna skrzynia kończyła sie na silniku (chodzi o zwiększanie litrażu) 350 SE monotwanym w W116. 380 420 500 560 tylko automat, aczkolwiek do manuala możesz podmontować ale będzie półośki rwało..
|
|
| Autor: | misman [ pn lut 24, 2003 9:53 am ] |
| Tytuł: | |
webster pisze: Napisałeś wcześniej, żeby upchnąć jakiś 3.8 albo 4.6 - do tego ostatniego, był taki?
Manualna skrzynia kończyła sie na silniku (chodzi i zwiększanie litrażu) 350 SE monotwanym w W116. 380 420 500 560 tylko automat, aczkolwiek do manuala możesz podmontować ale będzie półośki rwało.. ![]() Eeehm.. co do 4,6 to chyba mi sie pomylilo, al enie znam calego typoszeregu.. oczywiscie mialem na mysli cos w granicach 4 l ( tu chyba bedzie oczywiscie slusznym 4,2, nie 4,6 Natomiast chcialbym uniknac jakis skomplikowanych przerobek, stad pytanie, czy mechanicznie ten uklad bedzie sie trzymal kupy.. |
|
| Autor: | Mike_THE_GR8 [ pn lut 24, 2003 11:19 am ] |
| Tytuł: | |
misman pisze: Naprawde nie lubie automatow...
A czy mógłbyś wyjaśnić przyczyny swej niechęci do automatycznej skrzyni biegów ??? Ja jeżdżę już drugim M, obydwa na automatach, i szczerze mówiąc nie widzę innej skrzyni w tym samochodzie (miałem okazję dość sporo jeździć również M z ręczną skrzynią). Miałeś okazję jeździć automatem czy jest to może tzw. "odgórne uprzedzenie" ?? |
|
| Autor: | misman [ pn lut 24, 2003 2:57 pm ] |
| Tytuł: | |
Mike_THE_GR8 pisze: misman pisze: Naprawde nie lubie automatow... A czy mógłbyś wyjaśnić przyczyny swej niechęci do automatycznej skrzyni biegów ??? [...] Miałeś okazję jeździć automatem czy jest to może tzw. "odgórne uprzedzenie" ?? Mialem okazje Nie, no w sumie jezdzilo, przelaczalo sie, etc. Ale nie jezdzilem na tyle dlugo, aby sie przyzwyczaic . Nie lubie rozwiazan, ktore staraja sie myslec za mnie
|
|
| Autor: | webster [ pn lut 24, 2003 3:26 pm ] |
| Tytuł: | |
misman pisze: Mialem okazje
Nie, no w sumie jezdzilo, przelaczalo sie, etc. Ale nie jezdzilem na tyle dlugo, aby sie przyzwyczaic . Nie lubie rozwiazan, ktore staraja sie myslec za mnie ![]() Możesz - nikt Ci nie zabrania. Sądzę jednak, że jeśli pojeździłbyś TROCHĘ automatem to by ci nie robiło róznicy...kwestia przyzwyczajenia...Ja na początku też tylko manual preferowałem a teraz chyba przychylam się w stronę automatu...ale przy automacie dobrze jest miec trochę pod nogą
|
|
| Autor: | Ocet [ pn lut 24, 2003 3:33 pm ] |
| Tytuł: | |
misman pisze: Czy to jest wykonalne minimalnym nakladem przerobek.. ?
Jezeli sie wykona nakladem mniejszym, to nie bedzie dzialalo
Te wszystkie pojecia typu latwo, minimalny naklad sa bardzo wzgledne. Jesli chodzi o ruskie silniki to trzeba wyfrezowac sobie plyte przejsciowa, najlepiej z aluminium. Przynajmniej tak jest jak sie ma ruska reszte, a mercowy motor. Jesli chodzi o ukrecanie polosi to to jest prawda - trzeba bedzie byc bardzo ostroznym, do tego stopnia, zeby postawic sobie pytanie o sens posiadania niewykorzystywalnej mocy. Brakuje przebiegu? |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|