MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

[W123] wolne obroty m110
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=18937
Strona 1 z 1

Autor:  mycha [ wt maja 23, 2006 4:18 pm ]
Tytuł:  [W123] wolne obroty m110

witam, jestem na etapie przyzwyczajania sie do m110, gaz poszedł w pierony i zanim zabuduje om617 chcialbym sie nim troche poturlac {w celach naukowych} jednak z powodu gazu :evil: silnik ma ustawione za wysokie wolne obroty {skubany gazownik ekonomik :evil: } posiada ktos jakis rysunek jak wyregulować wolne obroty teraz na p trzyma 2,5 na zimno i ok 1,7 na ciepło i cos mi sie wydaje ze asb głupieje od takiej regulacji bo jesli to ma byc 180 kM, to mój koń z 300D jest bardziej żwawy [zlosnik]

Autor:  Wojtyla [ wt maja 23, 2006 4:22 pm ]
Tytuł: 

rozumiem, że gaźnik :roll:

Autor:  mycha [ wt maja 23, 2006 4:27 pm ]
Tytuł: 

wtrysk, znalazłem gniazdo diagnostyczne i sterownik [zlosnik]

Autor:  psinthos [ wt maja 23, 2006 7:42 pm ]
Tytuł:  Re: [123] wolne obroty m110

mycha pisze:
jak wyregulować wolne obroty [zlosnik]


Same obroty mozesz podregulowac plastikowa sruba widoczna od przodu silnika. Pokrec nia delikatnie.

Przydaloby sie tez wyregulowanie skladu mieszanki (sruba na 3mm klucz allena, dostepna przez obudowe filtra powietrza dlugim kluczem, albo krotszym po jej zdjeciu [oczko] ). Ma to jednak sens tylko w polaczeniu z dokonywaniem odczytow na analizatorze spalin.

Ogolnie regulacja K-Jeta jest banalnie prosta (nie mylic z osiagnieciem wlasciwego poziomu wyregulowania [zlosnik] [oczko] ).

Autor:  mycha [ wt maja 23, 2006 8:19 pm ]
Tytuł: 

przed chwila byłem na garażu i próbowałem ją znależć, ale troche szaro, rano uderzam jeszcze raz, zapaliłem go i od razu 2,5 az mi sie żal zrobiło jak tak wyje :cry: thx psintos

Autor:  psinthos [ wt maja 23, 2006 9:06 pm ]
Tytuł: 

Masz foto pogladowe K-Jeta z motoru M110.
Sruba, o ktorej mowa znajduje sie na rurce w dolnym lewym rogu - plastikowa sruba z glowka na plaski srubokret. Bedziesz potrzebowal duzego i dlugiego srubokreta, zeby komfortowo nia krecic.

Obrazek

Autor:  mycha [ wt maja 23, 2006 9:19 pm ]
Tytuł: 

[happy] dzięki dzięki dzięki [happy] a narządów mam ogrom to i taki śrubcyk [zlosnik] sie znajdzie

Autor:  Wojtyla [ śr maja 24, 2006 9:46 am ]
Tytuł: 

witam
I jeszcze jest mała śruba regulacji położenia przepustnicy w dolnej części kol. ssącego [oczko] a ta śrubka (foto) to wkręt "szybkiego biegu jałowego" (dodatkowego powietrza)
pozdro

Autor:  harrier [ śr maja 24, 2006 9:52 am ]
Tytuł: 

Witam

Wolne obroty reguluje się śrubą widoczną na tym zdęciu:
http://www.harrier.bsdtruck.net/gallery ... lnik09.jpg ... nad numerem silnika. :)

Pozdrawiam,

Autor:  Wojtyla [ śr maja 24, 2006 11:20 am ]
Tytuł: 

Witam
Nie mam zamiaru się sprzeczać [zlosnik] , mam tylko pytanko : od tej śruby na foto j.w. w prawo idzie cięgno sterowania przepustnicy ( jej otwarcia lub zamknięcia ) zamknięcie lub raczej domknięcie powoduje zespół sprężyn (jedna z nich na foto) a jak ją uchylasz? skoro nie ma wkręta regulacji [totalszok]
pozdro

Autor:  mycha [ śr maja 24, 2006 9:19 pm ]
Tytuł: 

thx chłopaki , ustawiłem obroty na 1 tys i jest ok, przy okazji wywaliłem instalacje gazową [zlosnik] ale była zadyma jak spuściłem reszte gazu z butli [zlosnik] [zlosnik]

Autor:  psinthos [ śr maja 24, 2006 10:55 pm ]
Tytuł: 

mycha pisze:
przy okazji wywaliłem instalacje gazową [zlosnik] [zlosnik]


Yeah! [cool]
Precz ze smieciami! Twoje auto bedzie Ci wdzieczne.[ok] [brawo]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/