MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 10:43 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lis 16, 2007 7:50 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt lis 16, 2007 7:44 pm
Posty: 9
Witam mam taki problem moja beczunia 200D z 83r ma przejechane (na liczniku) 372tys. niedawno zmienilem w niej swiece niestety rano samochud odmowil mi posluszenstwa poprostu niechce zapalic kreci i kreci i wydaje dzwieki jak by niemial sily po naładowaniu akumulatora to samo macie jekis pomysł dodam tylko ze tak zimno niejest niby -2 stopnie rano a problemy zaczely sie wlasnie jak spadla temperatura (acha samochod stoi pod chmurka )


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 17, 2007 7:02 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 2:13 am
Posty: 355
Lokalizacja: Warszawa/Ostrów Maz.
Witam.


Kilka pytań:

wisnia87r pisze:
niechce zapalic kreci i kreci


Rozrusznik kręci normalnie, czy zwalnia tak jak przy rozładowanym akumulatorze?

wisnia87r pisze:
wydaje dzwieki jak by niemial sily


Jakie dźwięki wydaje? Kręci na pusto, czy od czasu do czasu pali na jakiś cylindrach?


Skoro wcześniej, jak się mogę domyślić, było dobrze, a problem zaczął się po wymianie świec, to na nich bym się skupił w pierwszej kolejności.

1. Sprawdź, czy wszystkie świece są sprawne (np. omomierzem, albo włączając w szereg żarówkę).
2. Świece potrzebują trochę prądu, więc połączenia muszą być wykonane starannie - sprawdź, czy wszystko dobrze podłączyłeś oraz czy nic nie przyśniedziało.
3. Możliwe, że podczas podłączania nowych świec zrobiłeś małe zwarcie - sprawdź bezpiecznik świec.
4. Czy aby napewno prawidłowo wkręciłeś nowe świece w głowicę, uprzednio oczyszczając ich gniazda - brak właściwej kompresji uniemożliwi odpalenie Diesla w tych temperaturach. Sprawdź czy odpowiednio mocno dociągnąłeś wszystkie świece.

Powodzenia i miłego forumowania [zlosnik]

_________________
C123 230C '77 - Puchata
W116 450SEL '79 - Pani Bulgot


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 17, 2007 9:51 am 
Offline
nowy

Rejestracja: pt lis 16, 2007 7:44 pm
Posty: 9
nie niezapala nawet na jednym cylindrze dzwiek to cos jakby tloki sie obracały ale na tyle wolno ze niesa wstanie wytworzyc odpowiedniego cisnienia swiece sprawdzielm wszystkie sa ok


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 17, 2007 9:55 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
A przekaźnik sprawny?
Chodzi o to czy aby na pewno w bloku grzeją, czy tylko przy teście wymontowane z silnika?

U mnie mimo mrozu regenerowany rozrusznik kręci z prędkością światła, może powinieneś się zainteresować również rozrusznikiem?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 17, 2007 10:03 am 
Offline
nowy

Rejestracja: pt lis 16, 2007 7:44 pm
Posty: 9
dziekuje sprawdze to a tak wogle beczka w dislu przy jakich temperaturach normalnie ma prawo nie odpalic ??


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 17, 2007 11:50 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Przy dobrym silniku powinien odpalić napewno przy minus 25, pamiętam że kiedyś lata temu jak nasze OM615 było w dobrym stanie to w górach nie chciał odpalić jak było pod minus 30.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 18, 2007 10:51 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr sie 29, 2007 6:29 pm
Posty: 6
Dwa lata temu zima gdy w dzien termometr wskazywal jakies 20 stopni na minusie w srodku dnia tez byly problemy zeby ujela.
Przy dzisiejszych temperaturach szukaj przyczyny zgodnie z tym co pisza wyzej. U mnie byla inna przyczyna dzieki ktorej cala jesien ciagalem beczunie coby zaspiewala.
O tym co bylo przyczyna pisal zuberek.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 19, 2007 1:08 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
Przyczyna moze byc to co napisali wyzej koledzy ,plus :
-kiepski akumulator (kiepskiego akumulatora nie da sie naladowac )
- zle luzy zaworowe
- zle ustawienie pompy
- kiepskie wtryskiwacze paliwa

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl