MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 8:27 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob lip 01, 2006 5:45 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 28, 2004 3:18 pm
Posty: 810
Lokalizacja: bytom
ma ktos schemat podciśnienia w silniku M110 K-jet, mam dość ostro nabydlone w komorze i potrzebuje wsparcia, uruchomiłem juz reflektory i ekonomizer, ale cała reszta total bajzel, acha jeszcze silnik z automatem i bez EGR [zlosnik]

_________________
W 123 300D 82r R.I.P
w 123 280 E błękit metalic 80r
volvo 460 96 fajnie śmiga
koń jaki jest ...każdy widzi ,,,, silnik musi coś spalać:albo benzynke, albo olej , albo zawory...""

http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ ... php?nr=275


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 05, 2006 12:06 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
już nie wytrzymałem i napiszę co myślę :evil:
mycha pisze:
ma ktos schemat podciśnienia w silniku M110 K-jet

I co ku....wa nikt nagle nie ma takiego motoru a całe podciśnienie sterowania osprzęte zamienił na elektrykę?!? :evil:
Tak se bzdurałem, że po to jest te forum aby sobie pomagać w kwestii co do właśnie takich małych pierdół np. mechanior namotał bo nie miał knigi i połowę rzeczy powpinał odwrotnie auto pali 2,2 wiadra przy rozruchu ale jak coś to on robił tylko to a nie ruszał tego [szalone]
Gdy ja potrzebowałem rozmieszczenia podciśnienia do 102 2,3 E to dostałem centralny a w podpisach innych urzytkowników widnieją takowe informacje jak w123 ......... w123.......... w 115.........motor taki śmaki a jak trzeba się pofatygować by zaglądnąć lub zrobić schemacik lub rycinę poglądową to szystkich cienizna atakuje a w drugą stronę to ratunku pomocy [szalone]
Jeżeli potrafię pomóc to pomagam, też bym się zapisał na liście "oni Ci pomogą" ale nie mogę obiecywać czegoś czego nie jestem pewny w 200% (taka specyfika pracy że w każdej chwili mogę zostać wezwany do pracy lub z niej nie wyjśc o ustalonej porze) ale nie wiem czy aby to taki problem by Ktoś z forumowiczów posiadający dany rodzaj motoru i skrzynki pofatygował się i zapodał jak i co ma przyłączone i czy to dobrze działa. przemyślcie to [szalone]
ps. wysłałem skany zamków pierścieni tłokowych i usterek sprzegła i coś mi się wydaje że je wsysło [totalszok]
pozdro

Dodano po 13 minutach.:

chyba że moja wp.pl gra w ch...ja albo nie tak jak trzeba wbiłem adres
czy może mi Ktoś zapodać jakis adres aby te rzeczy dotarły na witrynkę (typu http://www.to forum i co mam robić by to jakoś przechodziło)
pozdro

(lepszym mechanikiem jest ten co robi to z zamiłowania niż ten co z musu)
pozdro

Dodano po 9 minutach.:

Teraz na spokojniej
errata:
nie urzytkownik, a użytkownik
nie szystkich, a Wszystkich

pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 05, 2006 4:41 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
dzisiaj dokonam paru zdjęć i postaram się naszkicować......

Mam komorę silnika gdzie wszystko jest oryginalne....

Gdyby tylko nie ten gorąc......

Odezwę się jeszcze dzisiaj [cool]

Mój to rocznik 83' więc mam nadzieję że to k-jet :roll:

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 06, 2006 3:15 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
Obrazek
na tym zdjęciu jeden wąż wychodzący z tyłu kolektora (6cyl) rosdziela się na cztery z czego jeden idzie na błotnik i dopiero do środka, a reszta jak widać wchodzi bezpośrednio do kabiny...
[/img]http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1152190313_DSCN1244.jpg[img]
tutaj widać jak z okolic 1 cyl wychodzi wąż do jakiegoś elektronicznego ustrojstwa które to kontroluje ten zawór na węż na którym trzymam palec...
oczywiście z okolic 2,3 cyl wychodzi podciścinenie do serwa.
[/img]http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1152190992_DSCN1245.jpg[img]
A tu z przodu silnika wychodzą jeszcze dwa węże koło moich palcy - jeden do rozdzielacza drugi do zaworu ERG.

Mam nadzieję że choć trochę pomogłem....[/img]

Dodano po 1 minutach.:

Obrazek


Obrazek

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 06, 2006 3:22 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam

Monter pisze:
Mam nadzieję że choć trochę pomogłem

myślę, że o to chodzi aby wrzucić jakiś opis ,foto, schemat

mycha pisze:
ma ktos schemat podciśnienia w silniku M110 K-jet

Mycha powinien być zadowolony ale niech On się wypowie
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 06, 2006 5:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 28, 2004 3:18 pm
Posty: 810
Lokalizacja: bytom
bardzo wam dziękuje chłopaki, nie miałem zamiaru wywoływac zadymy [zlosnik] , zdjęcia już podrukowałem i biegne sie przyjrzec co jest spaprane , gdybyśmy sie kiedys spotkali to stawiam ogromne piwo [pub] jeszcze raz wielkie dzięki [zlosnikok]

_________________
W 123 300D 82r R.I.P

w 123 280 E błękit metalic 80r

volvo 460 96 fajnie śmiga

koń jaki jest ...każdy widzi ,,,, silnik musi coś spalać:albo benzynke, albo olej , albo zawory...""



http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ ... php?nr=275


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 07, 2006 8:10 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
mycha pisze:
bardzo wam dziękuje chłopaki, nie miałem zamiaru wywoływac zadymy , zdjęcia już podrukowałem i biegne sie przyjrzec co jest spaprane , gdybyśmy sie kiedys spotkali to stawiam ogromne piwo jeszcze raz wielkie dzięki


ja tam piwko zawsze z chęcią... [gulgul]

pozdr i ciesze się ze mogłem pomóc

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 11, 2006 10:06 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 28, 2004 3:18 pm
Posty: 810
Lokalizacja: bytom
nadal chce podrążyc temat- podcisnienie uporządkowane, wszystko tak jak trzeba ale... wlaśnie ...z wszystkich artykułów jakie do tej pory przeczytałem wyszło że k-jet ma wtrysk rozruchowy, ok, cytat :Ludziska - przeciez pisze ze jak jest K-Jet to ma elektrozawor i wtedy na rozgrzewaniu ma wiecej, a jak jest KE-Jet to i na rozgrzewaniu i cieply ma tyle samo. Silnik 110 ma podobna predkosc biegu jalowego jak 102. Generalnie im wiecej cylindrow tym wolniejsze obroty jalowe, bo jest korzystniejszy rozklad momentow obrotowych od poszczegolnych tlokow (por. Tlokowe Silniki Spalinowe itp literatura). Np V8 ma standardowo 650 RPM (+- 50) na jalowym. Jesli silnik osiaga zimny 2000 RPM to po prostu jest niewyregulowana predkosc biegu jalowego. Regulacje przeprowadza sie przy pomocy zaworu powietrza dodatkowego (w M102 po lewej stronie obudowy filtra powietrza patrzac na silnik od przodu pojazdu, tuz nad pokrywa zaworow, w M110 srube regulacyjna widac patrzac od przodu pojazdu tuz za kopulka rozdzielacza po prawej stronie glowicy). Najlepiej ustawic na 750 RPM. Oczywiscie przed ustawieniem predkosci obrotowej nalezy wyregulowac zaplon i sklad mieszanki oraz zawory (jesli nie maja samoregulatorow , koniec cytatu. czyli regulacje predkosci na zimnym silniku mam robic tą śrubą, a jak sie rozgrzeje to kluczem allena przez filtr powietrza, nie bijcie ale chce to przecwiczyc samodzielnie jesli to wszystko mi wyjdzie to opisze całość możę sie komuś przyda (a nuz ktos sie wkopie z silnikiem jak ja :( )

_________________
W 123 300D 82r R.I.P

w 123 280 E błękit metalic 80r

volvo 460 96 fajnie śmiga

koń jaki jest ...każdy widzi ,,,, silnik musi coś spalać:albo benzynke, albo olej , albo zawory...""



http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ ... php?nr=275


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 11, 2006 10:43 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
Przez filtr powietrza reguluje sklad mieszanki, lepiej samemu nie ruszac. Obroty reguluje sie zaworem dodatkowego powietrza, czyli plastikowa sruba w okolicach przepustnicy. Obroty przy wlaczonym wtryskiwaczu rozruchowym nie wiem, ale chyba tak samo. Moj tez tak ma, ze dopoki sie nie rozgrzeje ma sporo wyzsze obroty, ale K-jet tak ma.

Pozdrawiam

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 12, 2006 6:43 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
michau pisze:
Przez filtr powietrza reguluje sklad mieszanki, lepiej samemu nie ruszac.

Mycha podjedźna regulację na analizator a następnie kartka długopis i do zabawy notuj obroty prawo-lewo a w razie niemca możesz wrócić do ustawień z regulacji lub odwrotnie jak będziesz miał dość to na nią podjedziesz albo na sznurówce albo na bogatej [zlosnik]
jak się będziesz bawił to pamiętaj że jeszcze można regulować ilość przepływającej mieszanki na przepustnicy małym wkrętem po zwolnieniu przecinakrętki 8 mm umieszconej przy dolnej części kolektora ssącego pomiędzy 2 i 3 garem szczególnie jak gazik [zlosnik]
czyli przez filtr skład
przez zawór szybkie obroty biegu jałowego
przepustnicę ilość do garów
miłej zabawy
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 12, 2006 10:11 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 28, 2004 3:18 pm
Posty: 810
Lokalizacja: bytom
gazik to wyprułem zaraz na drtugi dzień po kupnie , nie dość że śmierdziało , to jeszcze bagaznik zawalony butlą, zreszta chce sobie troche popyrkac tym 2,8 zanim wróci do niej właściwy reaktorek 300D [zlosnik]

Dodano po 21 sekundach.:

gazik to wyprułem zaraz na drtugi dzień po kupnie , nie dość że śmierdziało , to jeszcze bagaznik zawalony butlą, zreszta chce sobie troche popyrkac tym 2,8 zanim wróci do niej właściwy reaktorek 300D [zlosnik]

Dodano po 6 godzinach. 12 minutach.:

mam przyczyne paskudnej pracy skrzyni ( szarpała na biegach, mułowato zmieniała itp) zdjąłem plastykowy kapturek z regulatorka podciśnienia wkreconego do skrzyni a tam syf zapchane wszystko , po przeczyszczeniu normalnie mniodzio [zlosnik]

_________________
W 123 300D 82r R.I.P

w 123 280 E błękit metalic 80r

volvo 460 96 fajnie śmiga

koń jaki jest ...każdy widzi ,,,, silnik musi coś spalać:albo benzynke, albo olej , albo zawory...""



http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ ... php?nr=275


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 13, 2008 1:43 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 03, 2008 10:56 pm
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
witam,
mam podobny problem z podcisnieniem m110, jednak rozwiazania nie ma na zdjeciach
jesli ktos moze pomoc, bede bardzo wdzieczny
zamieszczam zdjecie z zaznaczonymi dwoma miejscami, ktore nie wiem do czego powinny byc podpiete w podcisnieniu
jedno z nich jest zaslepione sruba
kupilem niedawno ten samochod, powoli ucze sie mercedesa ;]
szukam problemu w podcisnieniu, poniewaz silnik gasl gdy przekroczyl temp 80stopni. wczoraj odlaczylem wtryskiwacz rozruchowy, mozliwe ze caly czas podawal paliwo , jak narazie silnik nie gasnie

Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 14, 2008 8:11 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
Z samej przepustnicy podciśnienie idzie do aparatu zaplonowego i ( tak jak u mnie) do zaworu EGR.

nr 2 jest dla mnie zagadką i nie mam bladego pojecia nawet co to może być? :-?

pzdr

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 14, 2008 10:51 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 03, 2008 10:56 pm
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
wiec nr 1 wyjasniony, zawor egr u mnie nie dziala, wezyki odlaczone. dzieki Monter :)

zostaje mi zagadka nr 2

_________________
W123 280CE 82'
P10 2.0SLX 95'

Części / Akcesoria motoryzacyjne. Taniość ;-)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 15, 2008 2:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
Widzę, że nic się nie rusza w temacie....

Czy aby Ty nie masz/miałeś tempomatu?

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl