MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W123] podciśnienie w M110 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=19594 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | mycha [ sob lip 01, 2006 5:45 pm ] |
Tytuł: | [W123] podciśnienie w M110 |
ma ktos schemat podciśnienia w silniku M110 K-jet, mam dość ostro nabydlone w komorze i potrzebuje wsparcia, uruchomiłem juz reflektory i ekonomizer, ale cała reszta total bajzel, acha jeszcze silnik z automatem i bez EGR ![]() |
Autor: | Wojtyla [ śr lip 05, 2006 12:06 pm ] |
Tytuł: | |
Witam już nie wytrzymałem i napiszę co myślę ![]() mycha pisze: ma ktos schemat podciśnienia w silniku M110 K-jet
I co ku....wa nikt nagle nie ma takiego motoru a całe podciśnienie sterowania osprzęte zamienił na elektrykę?!? ![]() Tak se bzdurałem, że po to jest te forum aby sobie pomagać w kwestii co do właśnie takich małych pierdół np. mechanior namotał bo nie miał knigi i połowę rzeczy powpinał odwrotnie auto pali 2,2 wiadra przy rozruchu ale jak coś to on robił tylko to a nie ruszał tego ![]() Gdy ja potrzebowałem rozmieszczenia podciśnienia do 102 2,3 E to dostałem centralny a w podpisach innych urzytkowników widnieją takowe informacje jak w123 ......... w123.......... w 115.........motor taki śmaki a jak trzeba się pofatygować by zaglądnąć lub zrobić schemacik lub rycinę poglądową to szystkich cienizna atakuje a w drugą stronę to ratunku pomocy ![]() Jeżeli potrafię pomóc to pomagam, też bym się zapisał na liście "oni Ci pomogą" ale nie mogę obiecywać czegoś czego nie jestem pewny w 200% (taka specyfika pracy że w każdej chwili mogę zostać wezwany do pracy lub z niej nie wyjśc o ustalonej porze) ale nie wiem czy aby to taki problem by Ktoś z forumowiczów posiadający dany rodzaj motoru i skrzynki pofatygował się i zapodał jak i co ma przyłączone i czy to dobrze działa. przemyślcie to ![]() ps. wysłałem skany zamków pierścieni tłokowych i usterek sprzegła i coś mi się wydaje że je wsysło ![]() pozdro Dodano po 13 minutach.: chyba że moja wp.pl gra w ch...ja albo nie tak jak trzeba wbiłem adres czy może mi Ktoś zapodać jakis adres aby te rzeczy dotarły na witrynkę (typu http://www.to forum i co mam robić by to jakoś przechodziło) pozdro (lepszym mechanikiem jest ten co robi to z zamiłowania niż ten co z musu) pozdro Dodano po 9 minutach.: Teraz na spokojniej errata: nie urzytkownik, a użytkownik nie szystkich, a Wszystkich pozdro |
Autor: | Monter [ śr lip 05, 2006 4:41 pm ] |
Tytuł: | |
dzisiaj dokonam paru zdjęć i postaram się naszkicować...... Mam komorę silnika gdzie wszystko jest oryginalne.... Gdyby tylko nie ten gorąc...... Odezwę się jeszcze dzisiaj ![]() Mój to rocznik 83' więc mam nadzieję że to k-jet ![]() |
Autor: | Monter [ czw lip 06, 2006 3:15 pm ] |
Tytuł: | |
![]() na tym zdjęciu jeden wąż wychodzący z tyłu kolektora (6cyl) rosdziela się na cztery z czego jeden idzie na błotnik i dopiero do środka, a reszta jak widać wchodzi bezpośrednio do kabiny... [/img]http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1152190313_DSCN1244.jpg[img] tutaj widać jak z okolic 1 cyl wychodzi wąż do jakiegoś elektronicznego ustrojstwa które to kontroluje ten zawór na węż na którym trzymam palec... oczywiście z okolic 2,3 cyl wychodzi podciścinenie do serwa. [/img]http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1152190992_DSCN1245.jpg[img] A tu z przodu silnika wychodzą jeszcze dwa węże koło moich palcy - jeden do rozdzielacza drugi do zaworu ERG. Mam nadzieję że choć trochę pomogłem....[/img] Dodano po 1 minutach.: ![]() ![]() |
Autor: | Wojtyla [ czw lip 06, 2006 3:22 pm ] |
Tytuł: | |
Witam Monter pisze: Mam nadzieję że choć trochę pomogłem myślę, że o to chodzi aby wrzucić jakiś opis ,foto, schemat mycha pisze: ma ktos schemat podciśnienia w silniku M110 K-jet
Mycha powinien być zadowolony ale niech On się wypowie pozdro |
Autor: | mycha [ czw lip 06, 2006 5:04 pm ] |
Tytuł: | |
bardzo wam dziękuje chłopaki, nie miałem zamiaru wywoływac zadymy ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Monter [ pt lip 07, 2006 8:10 am ] |
Tytuł: | |
mycha pisze: bardzo wam dziękuje chłopaki, nie miałem zamiaru wywoływac zadymy , zdjęcia już podrukowałem i biegne sie przyjrzec co jest spaprane , gdybyśmy sie kiedys spotkali to stawiam ogromne piwo jeszcze raz wielkie dzięki
ja tam piwko zawsze z chęcią... ![]() pozdr i ciesze się ze mogłem pomóc |
Autor: | mycha [ wt lip 11, 2006 10:06 pm ] |
Tytuł: | |
nadal chce podrążyc temat- podcisnienie uporządkowane, wszystko tak jak trzeba ale... wlaśnie ...z wszystkich artykułów jakie do tej pory przeczytałem wyszło że k-jet ma wtrysk rozruchowy, ok, cytat :Ludziska - przeciez pisze ze jak jest K-Jet to ma elektrozawor i wtedy na rozgrzewaniu ma wiecej, a jak jest KE-Jet to i na rozgrzewaniu i cieply ma tyle samo. Silnik 110 ma podobna predkosc biegu jalowego jak 102. Generalnie im wiecej cylindrow tym wolniejsze obroty jalowe, bo jest korzystniejszy rozklad momentow obrotowych od poszczegolnych tlokow (por. Tlokowe Silniki Spalinowe itp literatura). Np V8 ma standardowo 650 RPM (+- 50) na jalowym. Jesli silnik osiaga zimny 2000 RPM to po prostu jest niewyregulowana predkosc biegu jalowego. Regulacje przeprowadza sie przy pomocy zaworu powietrza dodatkowego (w M102 po lewej stronie obudowy filtra powietrza patrzac na silnik od przodu pojazdu, tuz nad pokrywa zaworow, w M110 srube regulacyjna widac patrzac od przodu pojazdu tuz za kopulka rozdzielacza po prawej stronie glowicy). Najlepiej ustawic na 750 RPM. Oczywiscie przed ustawieniem predkosci obrotowej nalezy wyregulowac zaplon i sklad mieszanki oraz zawory (jesli nie maja samoregulatorow , koniec cytatu. czyli regulacje predkosci na zimnym silniku mam robic tą śrubą, a jak sie rozgrzeje to kluczem allena przez filtr powietrza, nie bijcie ale chce to przecwiczyc samodzielnie jesli to wszystko mi wyjdzie to opisze całość możę sie komuś przyda (a nuz ktos sie wkopie z silnikiem jak ja ![]() |
Autor: | michau [ wt lip 11, 2006 10:43 pm ] |
Tytuł: | |
Przez filtr powietrza reguluje sklad mieszanki, lepiej samemu nie ruszac. Obroty reguluje sie zaworem dodatkowego powietrza, czyli plastikowa sruba w okolicach przepustnicy. Obroty przy wlaczonym wtryskiwaczu rozruchowym nie wiem, ale chyba tak samo. Moj tez tak ma, ze dopoki sie nie rozgrzeje ma sporo wyzsze obroty, ale K-jet tak ma. Pozdrawiam |
Autor: | Wojtyla [ śr lip 12, 2006 6:43 am ] |
Tytuł: | |
Witam michau pisze: Przez filtr powietrza reguluje sklad mieszanki, lepiej samemu nie ruszac.
Mycha podjedźna regulację na analizator a następnie kartka długopis i do zabawy notuj obroty prawo-lewo a w razie niemca możesz wrócić do ustawień z regulacji lub odwrotnie jak będziesz miał dość to na nią podjedziesz albo na sznurówce albo na bogatej ![]() jak się będziesz bawił to pamiętaj że jeszcze można regulować ilość przepływającej mieszanki na przepustnicy małym wkrętem po zwolnieniu przecinakrętki 8 mm umieszconej przy dolnej części kolektora ssącego pomiędzy 2 i 3 garem szczególnie jak gazik ![]() czyli przez filtr skład przez zawór szybkie obroty biegu jałowego przepustnicę ilość do garów miłej zabawy pozdro |
Autor: | mycha [ śr lip 12, 2006 10:11 pm ] |
Tytuł: | |
gazik to wyprułem zaraz na drtugi dzień po kupnie , nie dość że śmierdziało , to jeszcze bagaznik zawalony butlą, zreszta chce sobie troche popyrkac tym 2,8 zanim wróci do niej właściwy reaktorek 300D ![]() Dodano po 21 sekundach.: gazik to wyprułem zaraz na drtugi dzień po kupnie , nie dość że śmierdziało , to jeszcze bagaznik zawalony butlą, zreszta chce sobie troche popyrkac tym 2,8 zanim wróci do niej właściwy reaktorek 300D ![]() Dodano po 6 godzinach. 12 minutach.: mam przyczyne paskudnej pracy skrzyni ( szarpała na biegach, mułowato zmieniała itp) zdjąłem plastykowy kapturek z regulatorka podciśnienia wkreconego do skrzyni a tam syf zapchane wszystko , po przeczyszczeniu normalnie mniodzio ![]() |
Autor: | embe [ ndz lip 13, 2008 1:43 pm ] |
Tytuł: | |
witam, mam podobny problem z podcisnieniem m110, jednak rozwiazania nie ma na zdjeciach jesli ktos moze pomoc, bede bardzo wdzieczny zamieszczam zdjecie z zaznaczonymi dwoma miejscami, ktore nie wiem do czego powinny byc podpiete w podcisnieniu jedno z nich jest zaslepione sruba kupilem niedawno ten samochod, powoli ucze sie mercedesa ;] szukam problemu w podcisnieniu, poniewaz silnik gasl gdy przekroczyl temp 80stopni. wczoraj odlaczylem wtryskiwacz rozruchowy, mozliwe ze caly czas podawal paliwo , jak narazie silnik nie gasnie ![]() |
Autor: | Monter [ pn lip 14, 2008 8:11 am ] |
Tytuł: | |
Z samej przepustnicy podciśnienie idzie do aparatu zaplonowego i ( tak jak u mnie) do zaworu EGR. nr 2 jest dla mnie zagadką i nie mam bladego pojecia nawet co to może być? ![]() pzdr |
Autor: | embe [ pn lip 14, 2008 10:51 am ] |
Tytuł: | |
wiec nr 1 wyjasniony, zawor egr u mnie nie dziala, wezyki odlaczone. dzieki Monter ![]() zostaje mi zagadka nr 2 |
Autor: | Monter [ wt lip 15, 2008 2:39 pm ] |
Tytuł: | |
Widzę, że nic się nie rusza w temacie.... Czy aby Ty nie masz/miałeś tempomatu? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |