MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W110] szukam informacji na temat W110 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=20314 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | daro5555 [ śr sie 16, 2006 12:42 am ] |
Tytuł: | [W110] szukam informacji na temat W110 |
Witam wszystkich od niedawna jestem posiadaczem MB W110 jest to moj pierwszy Mercedes i tak jak w temacie szukam informacji na jego temat jesli by ktos cos wiedzial prosze o odpowiedz z gory dziekuje Pozdrawiam |
Autor: | Janfocus [ śr sie 16, 2006 7:52 am ] |
Tytuł: | |
Witam, a jaki to model owej 110? Jesli 190c, to posiadam oryginalną książkę użytkową i katalog części (rzecz jasna nie sprzedam, ale mogę co nieco skopiować), mam też kopię książki serwisowej do wszystkich modeli 110 i 111, niestety jakość jest rodem z powielacza z tamtego okresu (no i jest po niemiecku oczywiście), poza tym polecam stronki niemieckie -jest tego trochę... Może masz jakieś zdjęcia swojej MB, jaki stan? pozdrawiam |
Autor: | daro5555 [ czw sie 17, 2006 5:41 pm ] |
Tytuł: | |
jest to model z 1966 2000diesel nie wiem czy jest to 190 C jeszcze tak sie nie zaglebilem w temacie jest to moj pierwszy samochod tej marki i tego typu wiec dopiero sie ucze wiec prosze o wyrozumialosc na razie jestem laikiem w tym temacie ale za wszystko dotyczacym tego modelu i typu bede wdzieczny a fotki wstawie niebawem Pozdrawiam |
Autor: | Janfocus [ czw sie 17, 2006 6:40 pm ] |
Tytuł: | |
skoro tak to 200d, pewnie już widziałeś: http://www.w114-115.org.pl/jomla/compon ... Itemid,79/ -tam pod W110 znajdziesz podstawowe dane... czekamy na foty ![]() pozdrawiam |
Autor: | runcajs [ pt sie 18, 2006 1:03 am ] |
Tytuł: | |
pisz co chcesz wiedziec, a bedzie ci powiedziene ![]() |
Autor: | daro5555 [ pt sie 18, 2006 3:06 pm ] |
Tytuł: | |
na poczatek mam pytanko auto nie ma zalozenego chromu przy szybie probowalem to zalozyc ale wydaje sie za dlugie jak to wlozyc bo ponoc to jest od tego modelu nastepne to ciekna plyn hamulcowy czy cylinderki i klocki dostane bez problemu bo z tego co sie orientowalem to jest maly problem kolejne to przydalo by sie wymienic filtry i oleje czy sa jakies zamienniki ? aha jeszcze brakuje mi zapasowki a na szrotach i wulkanizacjach nie maja takiej felgi auto jest na 13 Narazie to tyle fotki beda jak pozycze cyfrowke |
Autor: | Janfocus [ pt sie 18, 2006 5:41 pm ] |
Tytuł: | |
chrom na dole szyby (chyba że nie o ten chodzi?) z jednej strony zaczepiany jest profilem, a na przeciwnej stronie mocowany śrubą, pod chromem są plastikowe zaczepy, które wskakują w plastiki zamocowane w drzwiach... Przynajmniej tak u mnie jest. Za cylinderki i klocki głowy nie dam, bo nie robiłem, ale na pewno bez problemu można dostać reparaturki tłoczków (gumowe uszczelniacze), co do samych cylinderków to polecam eBay.de -tam mozna znaleźć dużo nowych częsci, nawet jest sklep z owymi... Co do felgi 13", to tylko allegro lub eBay, bo faktycznie już się nie trafiają na szrotach... Z filtrami nie powinno być problemu, w końcu ten silnik z minimalnymi zmianami zajechał do 115. Olej standardowy mineral 15W40 do diesla jakiejś przyzwoitej firmy z homologacją do merca (Castrol, Mobil...) Do skrzyni czerwony olej do automatycznych skrzyń (Mobil, albo Castrol) -ten sam do wspomagania, jeśli masz, do mostu zwykły przekładniowy, lecz też jakiejś przyzwoitej firmy... |
Autor: | daro5555 [ wt sie 22, 2006 3:25 pm ] |
Tytuł: | |
Dziekuje za informacje ale nie bardzo wiem jak sie ten chrom wokol szyby montuje nie bardzo wiem bo tak jak radzisz nie daje rady bo ten co jest na dole jest zamocowany a ten co oslania szybe po obu bokach i u gory nie i za chiny nie umiem go zamontowac dzieki za rady co do olejow bo tez bede wymienial w weekend jzdzilem nim troche to ludzie ogladali sie za nim jak by nie wiem co przejechalo najlepiej podoba mi sie ruszanie na swiatlach nikt nie trabi nie wyzywa pelna kultura bylem w szoku a czy jest mozliwosc przelozenia zawieszenia i silnika od czegos nowszego jesli tak to jaki bedzie koszt takiej przekladki bo mysle by nim jezdzic prawie na codzien moze ktos cos takiego robil lub zna kogos kto sie tym zajmuje fotki sa tu: http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=20517 |
Autor: | MacKuz [ wt sie 22, 2006 3:32 pm ] |
Tytuł: | |
daro5555 pisze: Dziekuje za informacje ale nie bardzo wiem jak sie ten chrom wokol szyby montuje nie bardzo wiem bo tak jak radzisz nie daje rady bo ten co jest na dole jest zamocowany a ten co oslania szybe po obu bokach i u gory nie i za chiny nie umiem go zamontowac
dzieki za rady co do olejow bo tez bede wymienial Zrób fotke i wrzuć może cos wymyslimy |
Autor: | daro5555 [ wt sie 22, 2006 3:34 pm ] |
Tytuł: | |
fotki sa tu: http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=20517 - chodzi mi o ten chrom na pierwszym zdjeciu tam jest tylko przylozony jednak w weekend wstawie z mojej cyfry |
Autor: | Janfocus [ wt sie 22, 2006 6:13 pm ] |
Tytuł: | |
Piękne auto -GRATULACJE ![]() daro5555 pisze: ten co jest na dole jest zamocowany a ten co oslania szybe po obu bokach i u gory nie i za chiny nie umiem go zamontowac jakoś nie zajażyłem, że chodzi o przednią szybę (o ile dobrze pamiętam, bo zdejmowałem to prawie rok temu), to ten chrom jest klinem, który wchodzi w uszczelkę przedniej szyby (uszczelka ma rowek), niemniej o ile nikt nie potwierdzi jak tylko będę na działce, to zerknę jak to wygląda i ewentualnie dopiszę... daro5555 pisze: w weekend jzdzilem nim troche to ludzie ogladali sie za nim jak by nie wiem co przejechalo najlepiej podoba mi sie ruszanie na swiatlach nikt nie trabi nie wyzywa pelna kultura bylem w szoku O tak, znam, znam ![]() Cytuj: a czy jest mozliwosc przelozenia zawieszenia i silnika od czegos nowszego jesli tak to jaki bedzie koszt takiej przekladki bo mysle by nim jezdzic prawie na codzien
co do zawieszenia, to bez szans, zupełnie inna konstrukcja była we wrzystkich innych MB potem, co do silnika to oczywiście da radę ino od razu ze skrzynią... Swoją drogą, to biegi masz przy kierownicy? I czy ten silnik jest oryginalnie od tego modelu? Bo i ole dobrze pamiętam to przynajmniej 190dc (też 2 litrowy) miał inny filtr dokładny ropy, ale może się mylę, bo akurat z oryginalnym 200d mam skromne doświadczenia. A i jeszcze jedno, cieszę się, że też chcesz takim autem jeździć na codzień (ja przynajmniej wciąż mam na to nadzieję, jak skończę remont...) Jak się skończyła sprawa poszukiwania klocków hamulcowych? pozdrawiam |
Autor: | Wojtyla [ śr sie 23, 2006 1:54 pm ] |
Tytuł: | |
Witam Z klinami sązawsze problemy ja zakładam je przed montażem szyby do auta i jest ok. ale w Twoim przypadku takiej szyby w razie W nie dostaniesz za rogiem. Jest jeszcze jeden sposób bardzo mozolny szeroki i bez ostrych krawędzi na rantach i tzw przepciskanie uszczelki najpierw od środka ok 2-3 cm a następnie z zewnątrz i ponownie od środka delikatnie naciskają klin i wyprowadzając wkrętak na zewnątrz uszczelki ale trzeba pamiętać zeby klin był dopasowany dobrze do kształtu szyby pozdro |
Autor: | daro5555 [ śr sie 23, 2006 2:48 pm ] |
Tytuł: | |
klockow i cylinderkow nie znalazlem silnik i cala reszta to orginaly z 1967roku ale mam pewne obawy ze to kiedys sie rozsypie i wole jezdzic na czyms pewniejszym wiem ze MB byle czego nie robil ale jak mi sie cylinderki zapiekly na srodku skrzyzowania dokladnie ronda w centrum miasta to stalem jak kretyn i czekalem kilkanascie minut az puszcza ale o dziwo nikt nie trabil i nie darl sie pomimo tego ze nawet awaryjnych nie waczylem a to z tego powodu iz ow auto nie ma awaryjnych ale wiele osob chcialo pomuc lacznie z wlochami i niemcami ![]() ![]() |
Autor: | Janfocus [ śr sie 23, 2006 7:13 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, z hamulcami tak bywa, szczególnie jak auto jest nie jeżdżone co dzień, co do silnika, to jest to wyjątkowo mocna konstrukcja, tu generalnie bym się nie obawiał, niemniej jeśli nie wiadomo co sie działo z autem przedtem, albo np stał trochę, to wszelkie wycieki pojawią się w ciągu pierwszych miesięcy, zaś na to aby poznać wybryki reszty auta potrzeba koło roku, niemniej z tego co wiem z ust wielu użytkowników tego modelu, był wyjątkowo niezawodny porównując go nawet z innymi MB... powodzenia |
Autor: | runcajs [ śr sie 23, 2006 9:41 pm ] |
Tytuł: | |
witam, no powiem ci ze miałem taki silniczek jak ty masz po remoncie igiełkie nawet go nie wsadziłem do samochodu bo kupiłem skrzydlaka z benzynka ale juz go sprzedałem. co do hamulcow to sadze zenie powinienes miec wiekszego problemu. z przodu oczywiscie masz bebny bo to diesel ale chłopkai w dobrych sklepach z czesciami do merców powinni załatwwic. jak nie no to rzesza. Co do ogladania sie na ulicy za skrzydlaczkami to znam to uczucie ![]() ![]() co do zmiany silnika i zawieszenia to jest juz twoj wybor. skrzynie masz juz w podłodze t mozesz jeździc dosyc komfortowo a twoj silniczek jak sie dobrze wyrmontuje koszt ok 3 tys to bedziesz jexdził i jexdził. co do zawieszenia to ciezka sprawa z tyłu masz łamany most, mozna oczywiscie myslec o podmiance z innych samochodow zawieszenia ale jest to zmiana wszytkiego w samochodzie. lepij juz by chyba było zbudowac nowapłyte podłogowa, ale juz nie takiech maniaków widziłem ![]() ![]() |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |