| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Posiadacze M110, jaki Vmax wycisneliscie? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=21443 |
Strona 1 z 3 |
| Autor: | Marv [ ndz paź 15, 2006 1:54 pm ] |
| Tytuł: | Posiadacze M110, jaki Vmax wycisneliscie? |
Tak pytam z ciekawości;) o ile mi wiadomo te pozniejsze silniki (M110.988) wedlug danych technicznych mialy Vmax=205km/h ile w tym prawdy? |
|
| Autor: | erio [ pn paź 16, 2006 8:59 am ] |
| Tytuł: | |
100% prawdy a najciekawsze było to, że jak po odpuszczeniu pedału z podlogi dałem przepustniceze 100% na 10%, to prędkosc spadła do 190km/h i tak juz sobie jechał do konca drogi ... Wyrazy twarzy gosci w mijanej astrze GSI ... bezcenne
|
|
| Autor: | leopold [ pn paź 16, 2006 10:05 am ] |
| Tytuł: | |
Witam, pozory mylą: zakładając "bardzo z grubsza", że moc silnika jest proporcjonalna do dawki paliwa, mogłeś co najwyżej zmiejszyć dawkę do 57% To piękny przykład, jak duża prędkość boli w kieszeni: 1. przyrost prędkości o 32% (od 190 km/h do 250 km/h) kosztuje wzrost zużycia paliwa o 75% 2. albo odwrotnie: redukcja prędkości o 25% (z 250 km/h do 190 km/h) pozwoliła Ci zaoszczędzić 43% paliwa Pozdrawia Leopold wyrachowany PS. Mam nadzieję, że się nie "rąbnąłem" w rachunkach, byłby obciach |
|
| Autor: | erio [ pn paź 16, 2006 12:16 pm ] |
| Tytuł: | |
ale ja nie pisalem że po odpuszczeniu gazu jechał 190km/h na oparach tylko pedał gazu miał pozycję taką jak przy utrzymywaniu predkosci 100km/h
|
|
| Autor: | Marv [ pn paź 16, 2006 4:10 pm ] |
| Tytuł: | |
erio pisze: 100% prawdy
a najciekawsze było to, że jak po odpuszczeniu pedału z podlogi dałem przepustniceze 100% na 10%, to prędkosc spadła do 190km/h i tak juz sobie jechał do konca drogi ... Wyrazy twarzy gosci w mijanej astrze GSI ... bezcenne ![]() Zgadzam sie z wyrazami twarzy, ludzie sie nie moga nadziwic Moze ktos jeszcze sie wypowie na temat predkosci:) |
|
| Autor: | leopold [ pn paź 16, 2006 5:06 pm ] |
| Tytuł: | |
erio pisze: (...) jechał 190km/h (...) pedał gazu miał pozycję taką jak przy utrzymywaniu predkosci 100km/h
![]() Musze to sobie przemyśleć bo... wychodzi na to, że Twój pojazd - jako jedyny - nie zwalnia, po odpuszczeniu pedału gazu, do prędkości wybranej przez kierowcę tylko do prędkości wybranej przez siebie. To chyba nie jest normalne Pozdrawia wielce skonfudowany Leopold PS. Sorki, jeżeli mój tekst jest mimowolnie niemiły, ale czytam w ilościach hurtowych "dzieła" moich podopiecznych... a udusić ich mi nie wolno (niestety). |
|
| Autor: | mycha [ pn paź 16, 2006 5:12 pm ] |
| Tytuł: | |
ma wersje z układem ,, hamował dłuuugo i szczęsliwie"
|
|
| Autor: | wojz [ pn paź 16, 2006 5:58 pm ] |
| Tytuł: | |
Dostałem ostatnio we władanie M110, ale do sprawdzania Vmax mnie nie ciągnęło. Za to z oddaniem go właścicielowi miałem niejako problemy
|
|
| Autor: | Wojtek123 [ pn paź 16, 2006 6:09 pm ] |
| Tytuł: | |
wojz pisze: Za to z oddaniem go właścicielowi miałem niejako problemy
Trzeba było go zamienić za pomarańcze
|
|
| Autor: | kubol [ pn paź 16, 2006 6:20 pm ] |
| Tytuł: | |
Wszelkie pomiary, nasze amatorskie, można sobie o d.... potłuc. Liczniki ponad dwudziestoletnie, linki często też, inne felgi, opony a i czasem mosty oraz standardowe zawyżanie wyników widocznych na cyferblacie powoduje jak powyżej . Przecież razem ze wzrostem prędkości zwiększa się także zawyżanie, z np. 5% przy 100km/h do np. 15% czy więcej przy 200 km/h. Żeby realnie wyciągnąć 200 km/h naszymi autkami trzeba by golić ze 220-230 licznikowe oczywiście.
Ja jechałem licznikowe 200. |
|
| Autor: | Marv [ pn paź 16, 2006 7:01 pm ] |
| Tytuł: | |
kubol pisze: Wszelkie pomiary, nasze amatorskie, można sobie o d.... potłuc.
Liczniki ponad dwudziestoletnie, linki często też, inne felgi, opony a i czasem mosty oraz standardowe zawyżanie wyników widocznych na cyferblacie powoduje jak powyżej . Przecież razem ze wzrostem prędkości zwiększa się także zawyżanie, z np. 5% przy 100km/h do np. 15% czy więcej przy 200 km/h. Żeby realnie wyciągnąć 200 km/h naszymi autkami trzeba by golić ze 220-230 licznikowe oczywiście.Ja jechałem licznikowe 200. Coś prawdy musi w tym być, ja jechałem 220 (to nie był koniec) i sie zastanawiam co tu nie tak. |
|
| Autor: | jelen [ pn paź 16, 2006 7:23 pm ] |
| Tytuł: | |
u mnie pokazało max 190 ale to z 10 lat temu było chyba w miarę realnie bo wsio oryginalne (łącznie z rozmiarem opon) a tylko 190 bo: - W116 to i ciężej - no i na gaźniku czyli tylko 156KM |
|
| Autor: | bary123ce [ pn paź 16, 2006 8:29 pm ] |
| Tytuł: | |
Marv pisze: Coś prawdy musi w tym być, ja jechałem 220 (to nie był koniec) i sie zastanawiam co tu nie tak.
ale jeżeli na tych 16-tkach tyle jechałeś to może i prawda
|
|
| Autor: | Marv [ pn paź 16, 2006 8:40 pm ] |
| Tytuł: | |
bary123ce pisze: Marv pisze: Coś prawdy musi w tym być, ja jechałem 220 (to nie był koniec) i sie zastanawiam co tu nie tak. ale jeżeli na tych 16-tkach tyle jechałeś to może i prawda ![]() Nie na tych 16 to nei ma szans, jechałem na 185/60/R14 czyli troszke mniejszych niz powinny byc. |
|
| Autor: | Cichy_82 [ pn paź 16, 2006 10:22 pm ] |
| Tytuł: | |
Witam Ja swoim 280ce ponad 200km/h Tzn. tak licznikowe ponad 220 plus obrotomierz tez wchodzacy na czerwone pole czyli ok 6.100 obr/min standardowe przelozenia, skrzynia manual 4biegi, kola 16tki ale o standardowej wysokosci |
|
| Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|