| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Kod tapicerki / wypasu https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=22336 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Kubitus [ wt lis 28, 2006 4:51 pm ] |
| Tytuł: | Kod tapicerki / wypasu |
Koledzy, Cóż moge się dowiedzieć po tej tabliczce? poza tym iż ma 3 kody wyposażenia (radio,szyber,pasy)....gdzie zapisany jest oryginalny kolor ? oryginalna tapicerka?
no i co to za ikonka na zdjęciu poniżej ??
Pozdrawiam |
|
| Autor: | kubol [ wt lis 28, 2006 6:10 pm ] |
| Tytuł: | |
Wg. mnie 737G to lakier, ale biały kolor
Tapicerki mi brakuje? 116 020 10 to juz se poszukaj |
|
| Autor: | chymon [ wt lis 28, 2006 6:11 pm ] |
| Tytuł: | |
737G - classic white A ikonka? Nie wiem - chyba lowrider przewidziany na rynek USA
|
|
| Autor: | mycha [ wt lis 28, 2006 6:12 pm ] |
| Tytuł: | |
chyba nivo?
|
|
| Autor: | chymon [ wt lis 28, 2006 6:13 pm ] |
| Tytuł: | |
A nivo działa na dwie osie? |
|
| Autor: | beet [ wt lis 28, 2006 6:21 pm ] |
| Tytuł: | |
chymon pisze: A nivo działa na dwie osie?
Chyba moze, znajomy mial tak w 124, a np w takich 190tkach evo bardzo czesto sie to spotyka, moze nawet szlo w serii
|
|
| Autor: | MacKuz [ wt lis 28, 2006 7:39 pm ] |
| Tytuł: | |
co do kontrolki to jest to tutaj:
a jest to:
zasada działania tutaj Cytuj: Do Mercedesa 450SEL_6.9 wprowadzono także hydropneumatyczne zawieszenie. Zawieszenie hydropneumatyczne W zawieszeniu tym przy każdym kole znajdowały się kuliste zbiorniczki w których elastyczna przepona oddzielała gaz od czynnika hydraulicznego. Część hydrauliczna połączona była przewodem z amortyzatorem. Koło jezdne napotykając na nierówność drogi unosiło się, wówczas tłoczysko amortyzatora połączone bezpośrednio z wahaczem powodowało przepychanie płynu z amortyzatora do kuli. Odkształcająca się przepona sprężała gaz. Gdy koło wracało do położenia pierwotnego nacisk na tłoczysko amortyzatora zanikał. Wtedy gaz rozprężał się i naciskał na przeponę, która wtłaczała olej z powrotem do amortyzatora. Zawieszenie hydropneumatyczne Płyn przesuwał tłoczysko w amortyzatorze i oddalał wahacz wraz z kołem od nadwozia. Tak więc elementem regulacyjnym był w zasadzie gaz sprężony w kulistych zbiorniczkach. Resorowanie hydropneumatyczne miało dwie duże zalety: zapewniało bardzo komfortową jazdę gdyż było miękkie oraz umożliwiało samoczynną regulację prześwitu nad jezdnią - był on stały bez względu na obciążenie pojazdu. Wadą była kosztowna produkcja, dlatego też Mercedes zdecydował się na jego zastosowanie tylko w najdroższych modelach.
|
|
| Autor: | Kubitus [ wt lis 28, 2006 10:03 pm ] |
| Tytuł: | |
oo kurcze, to mnie zmartwiliscie Kolor jak widac na zdjęciu, fajny.....ale z numerkow brzydal. no nic, dziekuje wam bardzo za info, Nivo w tym samochodzie brak, nic sie nie zgadza,poza szybrem Szukam dalej jakiegoś W116 ,
|
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|