| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Witam, pytanie jest do znawców tematu koszty remontów diesla https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=24636 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | kondzik123 [ ndz mar 18, 2007 5:50 pm ] |
| Tytuł: | Witam, pytanie jest do znawców tematu koszty remontów diesla |
jestem nowy na forum, ciesze sie ze je znalazlem, widze madrze i rzeczowo, duzo mozna sie dowiedziec tak wiec korzystajac z okazji chcialem sie dowiedziec o koszt: regenereacji pompy 200D, wtryskiwaczy, rozrusznika, planowanie głowicy, wymiana uszczelniaczy zaworów, szlif wału, nowe nadwymiarowe panewki, tłoki, szlify tulei, pierścienie tłokowe, łożysk uszczelniaczy. wiem ze na pewno robiliscie takie rzeczy i pamietacie jakie to bylu koszty... z góry dzieki i pozdrawiam
|
|
| Autor: | holyfido [ pn kwie 02, 2007 7:53 am ] |
| Tytuł: | |
remont 200D polegajacy na: Szlifie cylindrow, wymianie tlokow, nowe panewki walu i rozrzadu. Wymiana lancucha, wymiana zaworow (mozliwe, ze jeszcze jakies tam kola tez byly wymieniane). Bez regeneracji pompy. Koszt 3800 pln. Czesci kosztowaly 2500 pln. |
|
| Autor: | kondzik123 [ pn kwie 02, 2007 5:36 pm ] |
| Tytuł: | |
dzięki, kurcze drogooo |
|
| Autor: | WSR [ pn kwie 02, 2007 5:39 pm ] |
| Tytuł: | |
No a do tego dochodzi fakt, że szlifowany wał nie będzie już tak mocny, jak oryginalny. |
|
| Autor: | kondzik123 [ pn kwie 02, 2007 6:41 pm ] |
| Tytuł: | |
dokładnie po remoncie to już nie jest to co było oryginalnie wiadomo, a jeszcze jak ktoś to zwali to juz całkiem aby kasa w błoto |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|