MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

nowe półosie na eBay.de, pytanie...
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=24724
Strona 1 z 1

Autor:  class [ czw mar 22, 2007 2:06 pm ]
Tytuł:  nowe półosie na eBay.de, pytanie...

Czy ktoś miał styczność z tym sprzedawcą?

http://tinyurl.com/yw7gnl

Cena dość wysoka, z opisu produkt wydaje się wysokiej jakości no i 3 lata gwarancji.


[/url]

Autor:  kondzik123 [ czw mar 22, 2007 9:37 pm ]
Tytuł: 

niee ale jest sens na ebay'u?? lepiej poszukac czegoś w kraju... pozdrawiam

Autor:  kielbik [ sob mar 24, 2007 11:53 pm ]
Tytuł: 

te polosie sa REGENEROWANE! ("Sie erhalten neues (?!) Austauschteil"). Ale sciema... W dodatku nalezy zaplacic 32 € kaucji zwracanej po odeslaniu (na koszt firmy) starej czesci. To akurat zwykla praktyka w przypadku czesci regenerowanych.

Autor:  dobrzan [ ndz mar 25, 2007 12:04 pm ]
Tytuł: 

kielbik pisze:
te polosie sa REGENEROWANE! ("Sie erhalten neues (?!) Austauschteil").


Twoim zdaniem "Austauschteil" znaczy "Regenerowany" ?? to jest "czesc zamienna" a nie "regenerowana" wiec tak jak jest w opisie "Sie erhalten neues Austauschteil" - "Otrzymujecie (Otrzymuja Państwo) nową czesc zamienną"

Autor:  kielbik [ ndz mar 25, 2007 2:53 pm ]
Tytuł: 

Mylisz sie, drogi dobrzanie. Austauschteil to czesc regenerowana (na wymiane), natomiast czesc zaminenna to Ersatzteil. Tego, kto kupi te swietna czesc "wiadacych producentow" czeka böse Überraschung :)

Autor:  dobrzan [ ndz mar 25, 2007 3:02 pm ]
Tytuł: 

Zgadza sie Ersatzteil to czesc zamienna ale Austauschteil moze byc zarowno nowa jak i regenerowana czescia zamienna (spotkalem sie pare razy z tym nazewnictwem odnosnie nowych czesci choc raz pewien niemiec sam nie byl pewien tego co mowi), a w przypadku polosi mozna faktycznie sadzic ze jest to bardziej czesc regenerowana niz nowa ale jak nie zobaczysz to sie nie przekonasz...

Autor:  kielbik [ ndz mar 25, 2007 3:18 pm ]
Tytuł: 

Austauschteil to zawsze czesc, przy zakupie ktorej oddajesz stara lub placisz kaucje i w 99,9% sa to czesci regenerowane. Te 0,01% to czesci, ktore sa utylizowane - jedyny przyklad jaki mi przychodzi tutaj do glowy to akumulator. Cala reszta, tzn.: rozruszniki, alternatory, przekladnie kierownicze pompy wspomagania i wtryskowe, turbosprezarki i sprezarki w ogole, cale silniki lub ich czesci (blok, glowica), skrzynie biegow, mosty, dyferencjaly oraz rzeczone polosie czy same przeguby sa czesciami, ktore bez wyjatkow podlegaja regeneracji.

Autor:  dobrzan [ ndz mar 25, 2007 4:22 pm ]
Tytuł: 

Masz calkowita racje.... ja po prostu zasugerowalem sie paroma przypadkami w zwiazku z "Austauschteil" kiedy ewidentnie chodzilo o nowe na 100% nieregenerowane czesci, a w ogole przez mysl mi nie przeszlo wtedy ze cos z ta nazwa nie tak. Sam mialem swego czasu szrota 123 ktorego rozbieralem i wyjmowalem z niego silnik 300D ktory mial tabliczke "Austauschagregat" i pamietam ze wtedy z kolega <b>me:howem</b> doszlismy do tego ze to silnik zregenerowany przez sama fabryke lub zaklad wspolpracujacy z nia, ktory to kiedy zostal wlozony do tego auta wygladal jakby dopiero co zostal wyprodukowany.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/