| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Poziom paliwa https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=2550 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Ocet [ pt maja 09, 2003 3:59 am ] |
| Tytuł: | Poziom paliwa |
Wlasnie jestem w trakcie walki z czujnikiem poziomu paliwa. Waciaganie jego kawalkow z dna zbiornika dwoma srubami to upojne zajecie, zwlaszcza jak sie broda podtrzymuje latarke. Powinienem dostac honorowe obywatelstwo Chin za prace "paleczkami"
Ale pytanie: Czy jak wsadzacie kluczyk do stacyjki to zanim uruchomicie silnik pali sie rezerwa? |
|
| Autor: | lysy2 [ pt maja 09, 2003 9:29 am ] |
| Tytuł: | |
mi sie nie "pali" rezerwa chyba, ze brakuje paliwa
|
|
| Autor: | kuba [ pt maja 09, 2003 10:44 am ] |
| Tytuł: | |
Witam u mnie zapala się rezerwa dopiero po uruchomieniu silniczka pozdrawiam |
|
| Autor: | Sebian [ pt maja 09, 2003 11:22 am ] |
| Tytuł: | Re: Poziom paliwa |
Ocet pisze: Czy jak wsadzacie kluczyk do stacyjki to zanim uruchomicie silnik pali sie rezerwa?
Zawsze się świeci kontrolka rezerwy w pozycji zapalenia kontrolek przed "zakręceniem". Jarzy się słabo, a dopiero po zapaleniu silnika jej jasność zwiększa się, jeśli paliwa jest za mało (tzw. rezerwa) .
|
|
| Autor: | shampoo [ pt maja 09, 2003 12:09 pm ] |
| Tytuł: | |
Hehe a mi się zapala jak mam pełen zbiornik i gaśnie jak przejade z 50km , i niewiem czy mi się zapala jak jest rezerwa bo zawsze mam min pół zbiornika |
|
| Autor: | mroziu [ pt maja 09, 2003 12:30 pm ] |
| Tytuł: | |
Generalnie jest tak, ze w w123 kontrolka zapala sie przy przekreceniu kluczyka [tli sie slabiej], ale nie we wszyskich modelach. Od XI 82 w gore rezerwa powinna sie lekko zajazyc przy przekreceniu [tzw test kontrolki]. |
|
| Autor: | Ocet [ pt maja 09, 2003 12:47 pm ] |
| Tytuł: | |
Dzieki, znaczy jeszcze bede musial powalczyc |
|
| Autor: | Sebian [ pt maja 09, 2003 4:03 pm ] |
| Tytuł: | |
shampoo pisze: Hehe a mi się zapala jak mam pełen zbiornik i gaśnie jak przejade z 50km , i niewiem czy mi się zapala jak jest rezerwa bo zawsze mam min pół zbiornika
Rozmawiamy o samochodach produkowanych seryjnie, a nie na prywatne zamówienie
|
|
| Autor: | Idzik [ pt maja 09, 2003 6:03 pm ] |
| Tytuł: | |
Sebian pisze: shampoo pisze: Hehe a mi się zapala jak mam pełen zbiornik i gaśnie jak przejade z 50km , i niewiem czy mi się zapala jak jest rezerwa bo zawsze mam min pół zbiornika Rozmawiamy o samochodach produkowanych seryjnie, a nie na prywatne zamówienie ![]() No co Ty - to przecież taki mały tuning
|
|
| Autor: | Kowal [ pt maja 09, 2003 11:01 pm ] |
| Tytuł: | |
A mi niewiedzieć czemu wzkaźnik skacze między ćwiartką a zerem. A mam ćwiartkę baku. Nie mam pojęcia dlaczego |
|
| Autor: | Zielony [ sob maja 10, 2003 12:09 am ] |
| Tytuł: | |
Hej! A u mnie w tej kwestii to jest tak: wskaźnik "oszukuje", poniżej 1/4 baku dostaje kompletnego świra i nie wiadomo co wskazuje dopiero jak dojdzie do rezerwy to wiem mniej więcej że już trzeba szukać stacji benzynowej. Wymontowałem zegary i sprawdziłem sam wskaźnik - niby OK, wyjąłem miernik poziomu paliwa i zdjąłem jego ch-kę rezystancyjną (w funkcji położenia pływaka) - niby też OK. Zmontowałem wszystko razem i zostało jak było..
|
|
| Autor: | laudan [ sob maja 10, 2003 12:17 am ] |
| Tytuł: | |
Ocet pisze: Wlasnie jestem w trakcie walki z czujnikiem poziomu paliwa. Waciaganie jego kawalkow z dna zbiornika dwoma srubami to upojne zajecie, zwlaszcza jak sie broda podtrzymuje latarke. Powinienem dostac honorowe obywatelstwo Chin za prace "paleczkami" Powodzenia:) ja kiedys wybieralem kawalki tloka ze skrzyni korbowej w motorku Ocet pisze: Ale pytanie: Czy jak wsadzacie kluczyk do stacyjki to zanim uruchomicie silnik pali sie rezerwa? U mnie sie pali, oprocz tego pali sie kontrolka od zuzycia klockow ham + standartowo olej i ladowanie, po zapaleniu gasna, chyba ze w zbiorniku pusto to pali sie i deneruje:)Kowal pisze: A mi niewiedzieć czemu wzkaźnik skacze między ćwiartką a zerem. A mam ćwiartkę baku. Nie mam pojęcia dlaczego Pewnie nawala zegar, czujnik poziomu paliwa jest tak skonstowany, ze przejaz po dolach nie rusza go, dopiero dluzsze zjazdy i wjazdy. Jesli chodzi o zegar podobnie mialem jak Ty ze wskaznikiem tem, powyzej 80 kilku stopni zaczynal wariowac i skakac do 100, pozniej znow 80 itd. Winna byla cewka. Zielony pisze: Hej! A u mnie w tej kwestii to jest tak: wskaźnik "oszukuje", poniżej 1/4 baku dostaje kompletnego świra i nie wiadomo co wskazuje dopiero jak dojdzie do rezerwy to wiem mniej więcej że już trzeba szukać stacji benzynowej. Wymontowałem zegary i sprawdziłem sam wskaźnik - niby OK, wyjąłem miernik poziomu paliwa i zdjąłem jego ch-kę rezystancyjną (w funkcji położenia pływaka) - niby też OK. Zmontowałem wszystko razem i zostało jak było..
![]() Mysle, ze to tez wina zegara, skoro tylko w malym zakresie wskazowka drga. Przyjrzyj sie dokladnie cewce pod wskaznikiem paliwa, moze byc przypalona izolacja. |
|
| Autor: | Sebian [ sob maja 10, 2003 8:33 am ] |
| Tytuł: | |
Kowal pisze: A mi niewiedzieć czemu wzkaźnik skacze między ćwiartką a zerem. A mam ćwiartkę baku. Nie mam pojęcia dlaczego
No to ja jestem rekordzistą. U mnie wskazuje tak, jak ma ochotę. Nawet nie wiecie, jakie to miłe uczucie jeździć ze wskazaniami ciągle pełnego baku Pewnie w przyszłym tygodniu w warsztacie zrobią wreszcie z tym porządek - typowy efekt uciekającej masy A że musze naprawić licznik dzienny przed rajdem, to upiekę 2 pieczenie na jednym ogniu. Szczęście, że kontrolka rezerwy właściwie działa
|
|
| Autor: | ZBIGOL [ sob maja 10, 2003 4:50 pm ] |
| Tytuł: | |
a u mnie rezerwa pali się od 1/2 a jak zatankuję 20 litrów to jest FUUUUL ! ???? |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|