MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Poszukiwań 280TE cd... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=26360 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Jacku [ ndz cze 03, 2007 4:10 pm ] |
Tytuł: | Poszukiwań 280TE cd... |
Przy okazji niekończących się poszukiwań S123 280TE do "niedużego remontu" skontaktował się ze mną gość z Amsterdamu ma 280TE '85, ale stan auta po kiepskich fotach -lekka tragedia, do tego gość pisze że rozrząd jest do wymiany i powiedzieli mu że naprawa to ok. 1500 Euro plus dochodzi jeszcze blacharka .. ![]() Pare fotek : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | bary123ce [ ndz cze 03, 2007 4:29 pm ] |
Tytuł: | |
a nie jest przy okazji złamany? |
Autor: | Patro [ ndz cze 03, 2007 4:33 pm ] |
Tytuł: | |
Tragedii nie ma. Moja Mercedes była w podobnym stanie, gdy ją kupiłem. Dodatkową jej wadą było to, że ten podobny stan był mocno zatuszowany i mimo, że udało mi się większość rzeczy wychwycić, zbijając mocno cenę wyjściową, to spora część niedoróbek wyszła w chwili rozbebeszania. Ta S123 wygląda mi na nie picowaną do sprzedaży, a kilka bardziej szczegółowych zdjęć (podwozie, progi, podłoga, kompletność detali...) da pełniejszy obraz wymaganych prac. Biorąc pod uwagę cenę wywoławczą i że jest to kombi, uważam, że może być to ciekawa propozycja. <br>Dodano po 4 minutach.:<br> bary123ce pisze: a nie jest przy okazji złamany?
![]() Moim zdaniem raczej nie. Szczelina między tylnymi drzwiami jest jednakowa, a na listwach trzyma linię. Listwa chromowana na tylnym błotniku zdaje się nie być pozałamywana i wygląda na prostą. |
Autor: | Sokol [ ndz cze 03, 2007 5:30 pm ] |
Tytuł: | |
Patro pisze: S123
nie żebym się czepiał ale oczywiście chodzi o w123 ![]() |
Autor: | THC [ ndz cze 03, 2007 5:40 pm ] |
Tytuł: | |
Sokol pisze: Patro pisze: S123 nie żebym się czepiał ale oczywiście chodzi o w123 ![]() Nie żebym się czepiał ale jednak S. W -sedan C-coupe S-kombi |
Autor: | Marv [ ndz cze 03, 2007 7:07 pm ] |
Tytuł: | |
^a T skad sie bierze ? |
Autor: | Elwood BLUES MOBIL [ ndz cze 03, 2007 7:16 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ^a T skad sie bierze ?
Raz już była dyskusja o tym http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... oznaczenia |
Autor: | Sokol [ ndz cze 03, 2007 8:07 pm ] |
Tytuł: | |
![]() już nadrobiłem braki wiedzy, jestem w szoku ![]() |
Autor: | _me: how_ [ ndz cze 03, 2007 8:20 pm ] |
Tytuł: | |
No nie dość, że sobie potwora wybrał z największym agregatem, to jeszcze padniętym i szklarniowego obszarpańca na drugim końcu Europy. ![]() Zanim wyjedziesz w podróż 1400 km w jedną stronę i jedną wycieczką wyrównasz rekord Waciaka, poproś chociaż o inne zdjęcia. Jeśli rzeczywiście tyłek jest OK, napisz mu, że za bazę do remontu dasz mu połowę i niech ci jeszcze nocleg załatwi i bilety do dobrego muzeum. Prędzej mi tulipan na dłoni wyrośnie, nim takie auto sprzeda się w NL za 1200 EUR. |
Autor: | Żeluś [ ndz cze 03, 2007 9:25 pm ] |
Tytuł: | |
Marv pisze: ^a T skad sie bierze ?
różnie ludzie mówią T przyjęło się od słowa podróż ( turistic jakoś tak ), ale tak naprawdę ma byc S ( kombi ) C ( coupe ) W ( sedan od wagen czy jakoś tak ) A ( cabrio ) a co do tematu głównego to też odniosłem wrażenie, że tyłek się łamie rdza już go " dopadła " ![]() ale myślę, że jak by się postarac to można by go jescze odratowac ![]() |
Autor: | WSR [ ndz cze 03, 2007 9:40 pm ] |
Tytuł: | |
Wiecie co, to załamanie dupy, to może być wynikiem zaokrąglenia obiektywu (zdjęcie z bliska) a rdza która go dopoadła wydaje się dziewicza, jest pierwsza i jedyna dla tego egzemplarza (a nie jak niestety u nas poprawka, po poprawce, po porawce, po poprawce, po stłuczce, po szczepie, po szczepie, po poprawce itd... ![]() |
Autor: | _me: how_ [ ndz cze 03, 2007 9:47 pm ] |
Tytuł: | |
Przedni lewy błotnik jest jednak pomalowany i to małym kosztem. Zejście lewego nadkola: coś tam odłazi większym płatem. Podłoga w 3. serii od góry też zawsze wygląda bezbłędnie zwłaszcza po stronie pasażera, bo to co widać, to jest płyta wygłuszająca, pryśnięta oryginalnie na kolor nadwozia. Lichy materiał zdjęciowy do analizy, zresztą i metoda do dupy. Widać, że ktoś programowo jeździł takim stworem i nie przykładał wagi do estetyki. Duże miasto i ceny roboczogodziny robią swoje. Jest natomiast szansa, że technicznie oprócz silnika jest wszystko ok, bo nikt w takich aglomeracjach nie ma czasu ani nerwów szarpać się na sznurku. Pytanie tylko teraz na ile dobra i sztywna jest rama i czy korozja miejscami zaawansowana (póki co to tylko nadkola), jest skutkiem jazdy w dużym mieście właśnie? Doświadczenie pokazuje, że rama będzie co najmniej taka sama jak reszta, ale są wyjątki. Jeśli mogę, to moja rada na dziś: spróbować nie myśleć o elementach przykręcanych i łatwodostępnych, a przyjrzeć się reszcie, ale nie za 1200 papierów. |
Autor: | damien [ pn lip 02, 2007 2:04 pm ] |
Tytuł: | a ja wlasnie niedawno nabylem 200TE :) niestety zagazowana.. |
chyba:) VIN'u nie rozkodowywalem...ech ale ladny:) duzo ladniejszy od tego na zdjeciach i conajmniej tak dobrze wypsazony.... jest troche rzeczy do zrobienia...sam zakup= 2500 PLN'a.. jednak blacharka jest juz do robienia.. szczeglnie progi. ![]() ![]() ![]() no ale posiada: ABS KLIMA manualna elektryczne szyby przod automat drewniane wykonczenia elektryczna antenka dziala:) hurra:) po wielu probach wyciagniecia...jej sila.. auto ostatnie lata mialo stac nieuzywane ..i chyba cos w tym jest z prawdy:) rozpedza sie do 180 Km/h... ..centtralny zamek jeazcze czeka odrestaurowanie:) z tym ze brakuje mi chetnych kto by sie tym zajal.. |
Autor: | Stomek [ pn lip 02, 2007 4:24 pm ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: a nie jest przy okazji złamany?
Osobiscie nie widzialem S123 ze zlamanym tylkiem podczas eksploatacji, inaczej sprawa po strzale w tyl. Mielismy kiedys auto warsztatowe, 123 240/300 TD ex-taxi po okolo 1.5 mln, ktore przez 10 lat oblatalo cala Europe pod laweta, na ktorej czasami wieziony byl MB bus. W fazie koncowej przed remontem tylne cwiartki podlogi trzymaly sie na tunelu, a na slupkach c przy szybie byly dziury wielkosci piesci. Mimo to dach trzymal tylek i cala linie. Samochod przeszedl kapitalny remont i dalej sluzy jako warsztatowy 19 lat w tym samym miejscu. |
Autor: | Jacku [ pn lip 02, 2007 4:35 pm ] |
Tytuł: | |
Witam!! Damien Może byś się przedstawił i napisał konkretnie co i gdzie kupiłeś,skąd jesteś? lub co masz zamiar kupić ? A tak czymś się chwalisz i nawet nie wiadaomo o co chodzi? Chętnie pooglądmay, doradzimy etc. ale napisz coś bardziej strawnie i w kontekście. <br>Dodano po 6 minutach.:<br> Stomek pisze: bary123ce pisze: a nie jest przy okazji złamany? Osobiscie nie widzialem S123 ze zlamanym tylkiem Trochę już S123 obejżałem i także mam wrażenie że nawet ostre szroty rzadko są naprawdę złamane. To już taki dyżurny tekst ( mit) forumowy jak pokazujesz fotki T-eka to zaraz kilka postów, że chyba jest złamany. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |