MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 1:13 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob wrz 08, 2007 2:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 7:19 pm
Posty: 98
Numer GG: 6336413
Lokalizacja: głubczyce
Witam

jak kupiłem moją Beczusie jakiś rok temu miała na rozgrzanym 1,5 na N 1,3 na D no i podczas jazdy 3 jak paliłem na zimno 3, taraz mam na zimnym 2 jak jade to powyżej 100km/h wskakuje na 3 a normalnie po mieście zależy od obrotów na rozgrzanym silniku na N jest 0,5 na D 0,2 jak mocniej Ją przegonie to nawet 0 no i nie wiem co o tym myśleć martwiłem się jak było 1,5 a teraz to juz wogóle. jest to motor M102 równo pracuje bieże troche oleju nie wiem ile dokładnie ale ok. pół litra na 1000km wiec nie jest źle, nie grzeje się .

może miał ktoś coś podobenego bo nie mam pojęcia co się dzieje w tym silniku, jak jest zerowe ciśnienie nie ma smarowania czy co??:(

_________________
- w210 E290 TURBODIESEL, ASB 96r.
- w124 300D TURBO 4MATIC, ASB 92r. ex
- w123 200 Pb/LPG, ASB 81r. ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 08, 2007 2:50 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Sprawdz czy nie masz przytartego zaworu pompy oleju. jesli nie a auto pracuje poprawnie to albo konczy ci sie pompa oleju albo panewki glowne.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 08, 2007 2:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 7:19 pm
Posty: 98
Numer GG: 6336413
Lokalizacja: głubczyce
jak to sprawdzić?? da sie jakoś samemu czy trzeba fachowca?? bo żaden ze mie mechanik

_________________
- w210 E290 TURBODIESEL, ASB 96r.
- w124 300D TURBO 4MATIC, ASB 92r. ex
- w123 200 Pb/LPG, ASB 81r. ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 08, 2007 2:56 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
w okolicy pompy oleju masz korek na klucz 2x pod nim jest sprezyna i tloczek ten tloczek musi plynnie chodzic w cylindrze zaworu. Przy odkrecaniu poleci olej ale nie wiele.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 08, 2007 3:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 7:19 pm
Posty: 98
Numer GG: 6336413
Lokalizacja: głubczyce
a jakby jednak kończyły mi się pompa oleju albo panewki glowne to co mie będzie drożej kosztować panewki czy pompa oleju??:(

_________________
- w210 E290 TURBODIESEL, ASB 96r.
- w124 300D TURBO 4MATIC, ASB 92r. ex
- w123 200 Pb/LPG, ASB 81r. ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 08, 2007 6:50 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
fredu pisze:
a jakby jednak kończyły mi się pompa oleju albo panewki glowne to co mie będzie drożej kosztować panewki czy pompa oleju??:(


Panewki,ale jeśli to one szukaj sprawnego motoru.
Jak okaże się ze jednak motor umiera, to mogę Ci tanio załatwić taki sam z przebiegiem około 150 tysięcy bez gazu.
Ale miejmy nadzieje ,że zaworek się przytarł.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 08, 2007 8:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 7:19 pm
Posty: 98
Numer GG: 6336413
Lokalizacja: głubczyce
dzieki za pomoc jak by się rzeczywiście okazało że to panewki to sie zgłosze do ciebie:) albo walić te 4 cylindry jakieś V8 wżuce [zlosnik]

_________________
- w210 E290 TURBODIESEL, ASB 96r.
- w124 300D TURBO 4MATIC, ASB 92r. ex
- w123 200 Pb/LPG, ASB 81r. ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 10, 2007 4:02 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
Kiedy była oliwka wymieniana? A może był wymieniany filtr?
Najpierw wymień filtr i oliwę, a dopiero później wylewaj łzy [zlosnik]
Jeśli myślisz, że jak bierze oliwę, to nie musisz jej wymieniać i filtra, bo dolewasz, to jesteś w błędzie [zlosnik]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 10, 2007 7:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 7:19 pm
Posty: 98
Numer GG: 6336413
Lokalizacja: głubczyce
wymieniałem olej z filtrem nie cały rok temu, w listopadzie wymienie go znowu chociaż nie przejechałem nawet 10tyś km. dbam o takie sprawy :evil:

_________________
- w210 E290 TURBODIESEL, ASB 96r.
- w124 300D TURBO 4MATIC, ASB 92r. ex
- w123 200 Pb/LPG, ASB 81r. ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 12, 2007 11:32 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
w listopadzie wymienie go znowu chociaż nie przejechałem nawet 10tyś km. dbam o takie sprawy
dobra, dobra [zlosnik] jeśli filtr jest zapchany, a masz automata, to tak jakby wrzucić 2 w manualu i trzymać auto na półsprzęgle i hamulcu (obciążony motor) niższe obroty = niższe podawanie oleju
Co do wymian oliwki wyciąg z książki:
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1189578998_1.jpg
filtr kosztuje grosze [zlosnik]
pozdro <br>Dodano po 2 godzinach. 55 minutach.:<br> zapomniałem dodać [zlosnik] wycinek z książki od 190-ki
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 12, 2007 5:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 7:19 pm
Posty: 98
Numer GG: 6336413
Lokalizacja: głubczyce
ok wymienie olej z filtrem i zobacze co bedzie 8)

_________________
- w210 E290 TURBODIESEL, ASB 96r.
- w124 300D TURBO 4MATIC, ASB 92r. ex
- w123 200 Pb/LPG, ASB 81r. ex


Na górę
Post: śr wrz 12, 2007 6:31 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
fredu pisze:

może miał ktoś coś podobenego


Coś mi się przypomniało.
U mnie z dnia na dzień ciśnienie nie uzyskiwało 3 na liczniku, przy 120 km\h.
Wtedy wyjąłem filtr, ze puszki,wyjąłem zegary i przedmuchałem wężyk od wskaźnika ciśnienia.
Wypadł z niego kawałek papierka z filtra.
Moze zanim cokolwiek zaczniesz to zrób tak jak ja.
Nie miałem sprężarki, zrobiłem to przy pomocy zapasówki i wężyka .


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 12, 2007 7:28 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 7:19 pm
Posty: 98
Numer GG: 6336413
Lokalizacja: głubczyce
no właśnie za nim spisze ten motor na straty trzeba bedzie sprawdzic najbardzej banalne rzeczy ;)

_________________
- w210 E290 TURBODIESEL, ASB 96r.
- w124 300D TURBO 4MATIC, ASB 92r. ex
- w123 200 Pb/LPG, ASB 81r. ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 12, 2007 7:37 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Ja też wyciągnąłem z wężyka od wskaźnika ciśnienia jakiś paprok kiedyś i też trochę pomogło [zlosnikz]

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 15, 2007 4:59 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Sprawdz wskaznik, czesta ich usterka jest nieszczelnosc (w skrajnych przypadkach olej kapie na buty spod deski rozdzielczej:).

_________________
w123


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl