MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Problem z instalacja podcisnienia https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=28610 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Thomas [ wt wrz 18, 2007 5:27 pm ] |
Tytuł: | Problem z instalacja podcisnienia |
Witam. Po dlugich poszukiwnaiach na forum niestety nie odnalazlem interesujace mnie informacji na temat schematu podlaczenia ukladu podcisnnienia do rozdzielacza na pokrywie zaworow ktory steruje ASB. Jezdzilem ze skrocona instalacja ze wzgledu na jej nieszczelnosc, problemem okazal sie ow rozdzielacz. Kupilem nowy ale nie pamietam jak to tam wszytko bylo podlaczone, kombinowalem pol dnia i mialem 2 efekty: 1 - dalej startuje z 1 i dziala kick down, 2 - startuje z 2 i nie ma kick down'a. Jesli to mzoliwe to prosilbym o jakas fote, albo chociaz krotki opis gdzie i co - na rozdzielaczu sa 3 oznaczenia - I, II, III - ktory gdzie polaczyc. ewentualnie jakas sugestie na temat kick downa. |
Autor: | _me: how_ [ wt wrz 18, 2007 5:53 pm ] |
Tytuł: | |
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=9356 http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... =tr%F3jnik |
Autor: | Thomas [ wt wrz 18, 2007 6:47 pm ] |
Tytuł: | |
nic nie pomoglo....probowalem juz wszytkich kombinacji polaczen...mysle ze to mzoe byc problem vacu-pompy...za nic nie chce zastartowac z 2 biegu ![]() |
Autor: | _me: how_ [ wt wrz 18, 2007 8:07 pm ] |
Tytuł: | |
A startował? Ja mam w dieslu bardzo krótka jedynkę. Dosłownie kilka chwil, pyk i tak naprawdę rozpędza się na drugim biegu. |
Autor: | karaya [ wt wrz 18, 2007 8:36 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A startował? Ja mam w dieslu bardzo krótka jedynkę. Dosłownie kilka chwil, pyk i tak naprawdę rozpędza się na drugim biegu.
Miałem tak samo. Jest to do sprawdzenia po numerze skrzyni. Na jakiejś stronie o "automatach" było o tym i o regulacji na modulatorze. Niestety nie mam adresu ale pogrzeb nawet na forum to znajdziesz. (albo poproś Żelusia [b] - on wszystko wygrzebie!) Znalazłem: http://www.automat.pl/infoserwis/index.html Tzn. me:how znalazł ![]() |
Autor: | Thomas [ wt wrz 18, 2007 8:56 pm ] |
Tytuł: | |
Jedynka jest wlasnie bardzo krótka, ale sam fakt ze powinien startowac z dwojki a tak nie robi strasznie mnie denerwuje, tymbardziej ze kupilem dzis nowke rozdzielacz, co troche kosztowalo i dalej jest bez zmian:-|. Nic, bede siedział i szperał az znajde;-). I dziękuje bardzo za pomoc. |
Autor: | _me: how_ [ wt wrz 18, 2007 9:03 pm ] |
Tytuł: | |
Coś tu jest nie halo. Rzeczywiście jest tak jak pisze karaya. Możesz sprawdzić po numerze skrzyni. Wg moich notatek oryginalnie zamontowana skrzynia w 300D ze sterowaniem podciśnieniowym ma startować z 1. biegu! Wczesne 300D rusza z 2., jeśli dobrze pamiętam, typ ze sterowaniem mechanicznym, czyli linką idącą do skrzyni. |
Autor: | Thomas [ wt wrz 18, 2007 9:45 pm ] |
Tytuł: | |
To juz wiem na czym stoje ![]() |
Autor: | _me: how_ [ wt wrz 18, 2007 9:53 pm ] |
Tytuł: | |
Przepraszam cię thomas, ale pomyliłem się pisząc poprzednią odpowiedź. Już poprawiłem. Twoja skrzynia powinna startować z 1. |
Autor: | Thomas [ wt wrz 18, 2007 9:58 pm ] |
Tytuł: | |
Czyli kupilem to cale ustrojstwo niepotrzebnie ?? :O Chyba nie ma tu co gdybać. Znalazlem w Gdansku fajny zakladzik gdzie zajmuja sie automatami, mialem raz z nimi kontakt i wydawaje m sie ze mozna na tych panow liczyc. Zajade tam niebawem i zasiegne ich opinii. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |