MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
[INNE] Temperatura wody OM 617 913 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=28651 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | maniak99 [ czw wrz 20, 2007 7:16 pm ] |
Tytuł: | [INNE] Temperatura wody OM 617 913 |
Witam W związku z zastosowaniem innej chłodnicy z dwoma wentylatorami ele. potrzebuje wiedzieć przy jakiej temperaturze powinien załączać sie pierwszy went. a przy jakiej drugi. pzdr. |
Autor: | maniak99 [ ndz wrz 23, 2007 6:44 pm ] |
Tytuł: | |
Nikt nie pomoże? |
Autor: | Xytras [ ndz wrz 23, 2007 7:37 pm ] |
Tytuł: | |
A moze cos wiecej? Masz jakas rzebe i zamiast wiatraka na stale chcesz dac dwa elektryczne? To sobie ustaw jeden na powiedzmy 87 a drugi na 95... |
Autor: | maniak99 [ ndz wrz 23, 2007 9:00 pm ] |
Tytuł: | |
Orginalnie była wiskoza, ale ze względu na to że teraz silnik jest sporo poniżej chłodnicy to orginał odpada więc mam dwa ele. wentylatory , i do tego auto będzie jeździć w terenie więc prędkości niebędą raczej wielkie pzdr. Mariusz. |
Autor: | MacKuz [ ndz wrz 23, 2007 10:09 pm ] |
Tytuł: | |
maniak99 pisze: jeździć w terenie więc prędkości niebędą raczej wielkie
ale motor będzie dostawał w kość |
Autor: | /8 [ ndz wrz 23, 2007 10:38 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, MacKuz pisze: ale motor będzie dostawał w kość ustaw tak jak ci kolega podpowiada - za niska temperatura też nie jest dobra
temperatura nie może być za wysoka - wiadomo dlaczego, ani za niska - np. wtedy silnik pracuje mniej wydajnie |
Autor: | maniak99 [ śr sty 09, 2008 11:06 pm ] |
Tytuł: | |
Witam Czy można zastosować jako awaryjne gaszenie silnika( ( np. przy przewrotce) odciecie całkowite powietrza do kolektora dolotowego poprzez zastosowanie zaworu kulowego , oczywiście o odpowiedniej średnicy? |
Autor: | marcinMB123200D [ śr sty 09, 2008 11:27 pm ] |
Tytuł: | |
Z tym zaworem to chyba nie da rady bo podciśnienie będzie go otwierało i kiepa . Coś z elektroniką trzeba zastosować jak w niektórych francuzach wyłącznik bezwładnościowy. |
Autor: | maniak99 [ śr sty 09, 2008 11:49 pm ] |
Tytuł: | |
Elektronika raczej odpada , rozwiązanie ma być maksymalnie proste , silnik jest w terenówce więc ryzyko dachowania jest bardzo realne, poza tym nierozumie jak podciśnienie otworzy mi taki zawór skoro linka będzie trzymać za wajche przy tym zaworze w pozycji zamkniętej. Ale chodziło mi o to czy przy zamknięciu dolotu powietrza nie uszkodze silnika jako tako dusząc go w ten sposób i chyba powinien natychmiast zgasnąć? za wszelkie sugestje będe wdzięczny pzdr. Mariusz. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |