Własnei rozkreciłem rozdzielacz napedu (4matic) na 2 zaworach sterujących są po dwa oringi. Te oringu maja jednak przekrój kwadratu i maja oznaczenia :
1. NA 142-5 142-132-4,8 124 288 1355 DB CFW 1
2. NI 110-43 110-120-4,8 124 288 1255 DB CFW 1
3. NA 114-5 114-104-4,8 124 288 1155 DB CFW 1
4. NI 70-49 70-80-4-8 124 288 1055 DB CFW A1
Zastanawiam sie czy ktoś kiedykolwiek spotkal sie z takimi oringami (niekoniecznie w MB) i czy można dostac jakis zamiennik.
Czy w przypadku braku zamiennika możnaby zastanowić sie nad zastosowaniem zwykłych oringów o przekroju okrągłym czy odpuścić ten temat bo okrągłe pracują na inne obciążenia?? Uszczelniacze dzialaja jak zwykły oring ich ruch razem z zaworem to ok 2-3mm po zaistnieniu ciśnienia na zaworze.
Czy ktoś w Szczecinie (ewentualnie bliskich okolicach) ma dostęp do użączenia na którym mozna by sprawdzic szczelnośc zaworów?? Uzdzenie to moze byc podobne do tego którym sprawdza sie wtryskiwacze w dieslu..
_________________ Toyota MR2 2,0 '93 Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :) ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition Ex: W124 300E 4matic '87 [url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]
|