MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
ALDA i elektrozawór w OM617A Turbodiesel. FOTO podciśnienia https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=29449 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | bary123ce [ ndz paź 28, 2007 8:47 pm ] |
Tytuł: | ALDA i elektrozawór w OM617A Turbodiesel. FOTO podciśnienia |
Czy mogę ominąć elektrozawór na połączeniu wężyków od kolektora ssącego do ALDY na pompie wtryskowej? Gdzie w ogóle ten elektrozawór powinien być podłączony, a żeby było trudniej to w 3 serii są dwa takie elektrozawory i gdzie ten drugi się podłącza? Czy można regulować ALDĘ śrubką pod plastikową przykrywką?? <br>Dodano po 2 godzinach. 50 minutach.:<br> to może ktoś wie jak taka ALDA działa ? |
Autor: | Ocet [ pn paź 29, 2007 10:13 pm ] |
Tytuł: | |
Ja mam 3 serię i jeden elektrozawór. Można regulować aldę tak, albo, co by mieć ładną zaślepkę, pokładkami pod jej mocowanie. Jak pasek klinowy w maluchu:P |
Autor: | bary123ce [ pn paź 29, 2007 10:30 pm ] |
Tytuł: | |
Ja mam też 3 serię i 2 elektrozawory. Już zaślepki nie ma:) ale teraz zapier... nicza ![]() Ominąłem elektrozawór, ale czym to grozi? P.S: wiedziałem, że odpowiedź uzyskam od Octa albo Fenixa ![]() qrde po co ten drugi elektrozawór ?? ![]() |
Autor: | Ocet [ pn paź 29, 2007 10:35 pm ] |
Tytuł: | |
Alda to rodzaj mechanicznego chipa, czyli tu robisz cheap tjuning:) A elktrozawór... Słyszałem, że to bezpiecznik, ale z drugiej strony bezpiecznik to chyba bajpas turbiny... muszę jeszcze wywiad zrobić. Pozdrawiam |
Autor: | bary123ce [ pn lis 05, 2007 2:58 pm ] |
Tytuł: | |
Zrobiłem bypass tego elektrozaworu. Z tego co wyczytałem na forach US (widzę, że Ocet też tam zaglądałes ![]() |
Autor: | kondrix123 [ wt lis 06, 2007 7:42 pm ] |
Tytuł: | |
Witam ja też już przerabiałem ten temat z ALDA troszkę z innym problemem to znaczy z bujaniem motoru kręciłem w jedna to przestawał bujać a w druga to bujał że plomby wypadały ale problem tkwił w baku a dokładniej w filtrze a pisze to bo chyba masz budę po benzynie i prędzej czy później też cię dopadnie ![]() ![]() ![]() |
Autor: | bary123ce [ wt lis 06, 2007 8:54 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki kondrix123 za odzew! kondrix123 pisze: problem tkwił w baku a dokładniej w filtrze a pisze to bo chyba masz budę po benzynie i prędzej czy później też cię dopadnie
Ja w tym sitku zrobiłem dziurę zapobiegawczo i założyłem filtr przepływowy ![]() Mam jeszcze jeden problem... Co powinno być podłączone w miejscu zaznaczonym na foto???: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | kondrix123 [ czw lis 08, 2007 8:52 pm ] |
Tytuł: | |
Nic ![]() ![]() |
Autor: | bary123ce [ czw lis 08, 2007 11:12 pm ] |
Tytuł: | |
kondrix123 pisze: Nic
No to jestem teraz spokojny ![]() ![]() |
Autor: | *beczka* [ pt lis 16, 2007 12:03 am ] |
Tytuł: | |
Może to w czymś pomorze : http://dieselgiant.com/mercedesaldaboostsystemservi.htm |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |