MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Nowy zakup - nowe problemy https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=29754 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Omen [ sob lis 10, 2007 4:54 pm ] |
Tytuł: | |
-przełącznik świateł nie jest podświetlany, świeci się tylko czerowna kropka na przeciwmgłowych -to pokrętło jest do zwiększania obrotów silnika, np. w zimie się przydaje (chyba to to bo ja mam troche inaczej wyglądające pokrętło) |
Autor: | Wojt@s [ sob lis 10, 2007 5:06 pm ] |
Tytuł: | |
Omen dzięki za info, pokrętło też mam inne, wygląda jak kluczyk wsadzony w stacyjke w wszystko zalane plastikiem. Czyli to pokrętło to tzw. ssanie. Dobrze wiedzieć, choć merol o dziwo odpala dobrze. W najbliższym czasie porobie foteczki, wrzuce i popatrzycie. Panowie pomóżcie z resztą pytań. Pozdro ![]() |
Autor: | MercSwir [ sob lis 10, 2007 5:29 pm ] |
Tytuł: | |
Wojt@s pisze: Czyli to pokrętło to tzw. ssanie. Nie ssanie tylko regulacja obrotów biegu jałowego. Wojt@s pisze: LOTOS CITY. I ile tego oleju 6,5 L?? 5,5 litra. CITY za gęsy. Najlepiej castrol 15w40 ewentualnie lotos mineralny. Wojt@s pisze: -Tylne klocki mam do wymiany , gdyż nierówno hamuje, tzn łapie i nie łapie na tyle. Pytanko mam, widział ktoś z was te tarcze i klocki co chodzą na allegro?? Czy są naprawde okej?? Bo cena jest rewelacyjna, tarcza 70zł (2 szt) , klocki 60zł (kąplet na dwa koła)
Nie kupuj części z allegro. Lepiej podjedź do sklepu ceny podobne a i jakość ( może tak może nie) lepsza. Podaj Vin to zobaczymy czy 200D miała skóry ![]() |
Autor: | ALLAN [ sob lis 10, 2007 8:09 pm ] |
Tytuł: | |
witam krajana z łodzi, chetnie słuze radą zarówno tu jak i na zywo, a bez lokalnego spociku sie nie obejdzie ![]() |
Autor: | lysy2 [ sob lis 10, 2007 9:04 pm ] |
Tytuł: | |
klocki i tarcze najlepsze ATE klocki na tyl w sklepie to koszt ok.70zl tarcze chyba po 70zl szt. ale nie znam aktualnych cen tylne tarcze sie zmienia prosto, wiec to zrobisz bez problemu sam warto w kazdym razie kupic dobre podzespoly i samemu wymienic (sprawa banalna) wychodzi dobrze i tanio |
Autor: | Wojt@s [ sob lis 10, 2007 11:26 pm ] |
Tytuł: | |
łysy co do wymian to większość rzeczy zrobie sobie sam, na codzień pracuje w podobnej branży, tylko że w warsztacie motocyklowym. Co do autka to było strzelone w przód i czeka mnie wymiana boczków na lepsze, bo te są zrobione do duu-****py. Allan z miła chęcią mały spot, narazie tylko ciągły brak czasu, ale to zgadamy na PW. Pozdro łodzianinie ![]() VIN dopiero jutro podam, ogólnie może już jutro jakieś foteczki będą. Ogólnie beczułce przydałaby się generalka blacharska przodu, musze pare drobnostek porobić. Co do oleju to jaki castrol miałeś na myśli, bo według mnie LX albo ten najzwyklejszy mineralny wystarczy, co do LOTOS-a to tak rzuciłem, gdyż w mojej starej skodzinie się sprawdza. ALLAN Alan znasz może jakiś sklep w Łodzi z częściami do mojego merola i z cenami w normie?? Bo filterek też potrzebuje, tarcze i klocki jak chłopaki proponują. Ponawiam też jedno pytanko: - kontrolka nagrzewania świec żarowych się nie zapala, czasami się pojawi a czasami nie, tzn. jak jest zimny to rzadko się pali, ale za którymś razem pojawia się. Nie ma gdzieś masY?? Czy to bardziej złożony problem?? Zero problemów z nagrzewaniem świec Pozdrawiam wszystkich |
Autor: | Wojt@s [ pn lis 12, 2007 6:45 pm ] |
Tytuł: | |
Panowie numer VINu 123120101170556 Kolejne pytania: - mam dość dziwny może to nie jest problem, ale zastanawia mnie istota tego, ( mój pierwszy diesel ) , przekręcam kluczyk w pozycje grzania świec żarowych, czasami się właśnie nic nie pojawi, jak przekręce kluczyk dalej to nie ma zapłonu. Z dwa razy mi się to zdarzyło, tzn nie kręci rozrusznik, a jak się grzeją świece (kontrolkA) i z biegu go włączam w pozycje zapłon to jest zawsze okej ![]() Jak się uda porobie foteczki dzisiaj wieczorkiem i wkleje do tego tematu:) Powoli dochodze do ładu i składu, regulacja obrótów jałowych mi nie działa z deski rozdzielczej, hehe jak zwykle różne historie:) |
Autor: | maxtro [ pn lis 12, 2007 7:08 pm ] |
Tytuł: | |
Wojt@s pisze: 123120101170556
Sprawdź jeszcze raz Vin ponieważ powinien mieć 14 cyfr a nie 15. Pozdrawiam |
Autor: | STREETFIGHTER [ pn lis 12, 2007 7:10 pm ] |
Tytuł: | |
najprawdopodobniej a nawet prawie na 100 % stacyjka podjedz do kogoś od zamków samochodowych niezbyt drogo i niezbt długa naprawa |
Autor: | Wojt@s [ pn lis 12, 2007 7:17 pm ] |
Tytuł: | |
Streetfighter powiedz na czym polega problem w tej stacyjce a sam sobie zrobie:) nie jest to upierdliwe, rzadko się to zdarza, ale będzie trza zrobić bo czasami lubie się rozdrobnić. maxtro powtarzam Vin 12312010170556 Model 123, kieronica po lewej stronie, tyle wiem z numeru. |
Autor: | voytas [ pn lis 12, 2007 8:38 pm ] |
Tytuł: | |
w swoim W123 miałem tak, że jak nie odpaliłem w ciągu paru sekund po zgaśnięciu kontrolki to już nie mogłem przekręcić kluczyka, musiałem cofnąć do pozycji 0 i albo grzać, albo bez grzania od razu w skrajną pozycję, wtedy kręcił... może ktoś z kolegów bardziej merytorycznie się wypowie na ten temat, takie "zabezpieczenie" wydaje mi się sensowne: "skoro grzejesz, to odpal gdy na maxa nagrzany" |
Autor: | t.king [ pn lis 12, 2007 9:33 pm ] |
Tytuł: | |
w 124 też tak mam; |
Autor: | maxtro [ pn lis 12, 2007 9:39 pm ] |
Tytuł: | |
VIN WDB12312010170556 Model 200 D Chassis 12312010170556 Engine 615940 10 165545 Transmission 00 635796 Order 0 8 283 47076 Approx. year 1978 Lights HELLA Cab 27544 Dealer authorities sales / company employee (12 months) (283) Interior fabric mushroom+quartz (005) Paint 568 signal red (T) (с 01.01.1963 по 31.12.1993) Options 422 mercedes-benz power steering (с 01.01.1963 по 29.02.1986) 502 outside rear view mirror, on the right (с 01.01.1963 по 31.03.1983) 536 interference suppression without radio set and mechanically operated antenna (с 01.01.1970 по 31.07.1997) 550 trailer coupling (с 01.03.1965 |
Autor: | Wojt@s [ pn lis 12, 2007 10:47 pm ] |
Tytuł: | |
Więc wszystko co podał Maxtro się zgadza <piwo> ![]() Maxtro wielkie dzięki , dużo się dowiedziałem:) voytas byłem jeszcze przed chwilką sprawdzić, faktycznie, jak świece się nagrzeją to od razu trza odpalać, gdyż później jakby rozrucznik odcinało i nie zakręci. Co do kontrolki świeczek żarowy to pewnie gdzieś nie styka w stacyjce, bo to ona zamyka obwód według mnie. Obiecane foteczki, tylko są słabej jakości bo flesz mi wysiadł, zapomniałem powiedzieć że przód auta tzn. blachy boczne do wyminay, bo ktoś zakleszczył się w bramie ostro. Ale dziwne rama, podłużnice i wszystko z przodu proste:) Nie widać skórzanych obić bo założone są pokrowce http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/93590e8b12b8a34a.html Radyjko niby panasonik, ale z przodu 2x100W Pionniera i z tyłu 2x120 JBL i wzmacniacz po drodze ( dopiero odkryłem po zakupie ) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1fdbc79065d4361c.html Cerwony, krasny und rote: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd25febc62aefb91.html Kokpit sterowca- autko się rozgrzewa: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2756e52ff11b9b75.html I tu zostaje przycisk o którym nie moge nic nigdzie znaleźć a nie widze żeby on coś włączał itp. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/09055c0463caa3a6.html Jak naładuje aparat, wymyje auto i odkurze po poprzednim właścicielu to zaprezentuje lepszy obraz. ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |