MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 9:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lis 12, 2007 12:08 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn lis 12, 2007 12:01 pm
Posty: 7
Witam

Mam problem z zegarem pokazującym temperature płynu chłodzącego.
Jakieś 3 minuty po włączeniu silnika dochodzi do 120 stopni i sie zatrzymuje.
Wymieniłem czujnik temp ale dalej jest to samo...
Może ktoś wie co to moze być??

Pozdrawiam

robak

Dodam że to 123 2,2d 1979rok.


Ostatnio zmieniony pn lis 12, 2007 3:56 pm przez robak, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 12, 2007 3:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 04, 2007 7:46 am
Posty: 152
Lokalizacja: Radom
post nieswiadomy

_________________
SUZUKI GSXR 750(streetfighter)'89
124 230 E'91 - EX, 124 300 E'93 - EX,123 280 CE'78 - EX,
123 230 CE'84 - wolałbym sprzedać nerkę :)


Ostatnio zmieniony pn lis 19, 2007 8:33 am przez STREETFIGHTER, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 12, 2007 3:48 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
STREETFIGHTER pisze:
W drugiej kolejności jest termostat może tam teraz zajzyj może nieotwiera pełnego obiegu i przegrzewa sie na małym a to że staje na 120 C i sie niegotuje to może być bo temperatuty na zewnatrz zimowe a wiatrak chodzi cały czas jedynie tylko przyśpiesza jak rośnie temperatura


kolego czy Ty jestes swiadomy swoich wypocin?? czy celowo piszesz te bzdety??? jak chcesz miec zablokowane konto to zaden problem admin jest wszech-widzący:)

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 18, 2007 10:47 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr sie 29, 2007 6:29 pm
Posty: 6
sprawdz kolego mase. u mnie tez sie tak dzialo i tez mialem stracha strasznego ale jak zmierzylem temperature cieczy to spokojnoie jezdzilem.
Rzuc okiem co sie dzieje ze wskaznikiem podczas zmian obciazen elektryki (swiatla,wentylator itp )


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 22, 2007 1:36 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 25, 2007 11:37 pm
Posty: 312
Lokalizacja: Lubartów k. Lublina
Witam. Zuber ma racje. Chodzi o masy wskaźników. W moich też tak było, tylko dla odmiany zawsze dziwnie szalały wskaźniki poziomu paliwa... Po przejrzeniu i przeczyszczeniu styków w zegarach wszystko wracało do normy. Mam nadzieje, że u Ciebie też taki banał wystąpił

_________________
kiedyś w114 250CE '68 w dieslu :-(
teraz w123 230CE '82, już takie jak trzeba :-)
banalne audi na wyloty...
Honda CBX 650 '83
i kilka moto z KDL, następne w planach... ciągle mało rdzy w garażu


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl