MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
kilka pytań natury technicznej https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=30235 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | piotrowicz [ śr lis 28, 2007 4:28 pm ] |
Tytuł: | kilka pytań natury technicznej |
Witam wszystkich forumowiczów! Jako że jestem od niedawna właścicielem W123, 300D, postanowiłem dołączyć do forum. Przede wszystkim chciałbym poprosić o rozkodowanie VINu : 12313010032066. W ciągu kilku miesięcy eksploatacji ujawniło się kilka wad. Mianowicie wysokie zużycie oleju (nawet do 2 l na 1000 km), pomimo przebiegu 320 tys. km i sprężenia w cylindrach 24, oraz problemy z uruchomieniem na mrozie mimo sprawnego akumulatora i instalacji podgrzewania. |
Autor: | Marv [ śr lis 28, 2007 7:56 pm ] |
Tytuł: | |
VIN za stary i nie ma go w ruskiej bazie danych. |
Autor: | BrunoGiamatti [ śr lis 28, 2007 8:55 pm ] |
Tytuł: | |
co do zzużycia oleju mozesz sprawdzić uszczelniacze trzonków zaworów. A to zapalanie .. hmm mimo takiej kompresji ... moze sprawdź pompę ... |
Autor: | Perzu126 [ sob gru 01, 2007 10:01 pm ] |
Tytuł: | |
A w czasie rozruchu jak kreci rozrusznik? Tzn. czy kreci normalnie czy kreci powoli walem korbowym? |
Autor: | teope [ ndz gru 02, 2007 1:08 pm ] |
Tytuł: | |
piotrowicz pisze: nawet do 2 l na 1000 km ALPAq pisze: co do zzużycia oleju mozesz sprawdzić uszczelniacze trzonków zaworów
przy takim spozyciu oliwy to nie tylko uszczelniacze ![]() |
Autor: | MajsterGarage [ ndz gru 02, 2007 5:13 pm ] |
Tytuł: | |
piotrowicz pisze: 12313010032066 Marv pisze: VIN za stary i nie ma go w ruskiej bazie danych.
Ale można z niego odczytać że jest to W123 300D z kierownica po lewej stronie oraz manualna skrzynia biegów. Wyposazenie dodatkowe oraz kolor sa zakodowane na tabliczce lakierowanej. |
Autor: | piotrowicz [ pn gru 03, 2007 5:45 pm ] |
Tytuł: | |
Rozrusznik kręci dosyć wolno przy czym akumulator i prądnica są w porządku. Przy temperaturze powyżej zera z uruchomieniem nie ma żadnych problemów ale gdy jest poniżej można rozładować akumulator. <br>Dodano po 13 minutach.:<br> Co do pompy to nie dawno były wymieniane końcówki wtrysków i pompa była ustawiana. Dziwna jest sprawa bo zużycie oleju i trudności z odpalaniem wskazywałyby na niskie ciśnienie sprężania a pół roku temu mierzyłem je u mechanika i wyszło 24 bary na każdym cylindrze. ![]() |
Autor: | Elwood BLUES MOBIL [ pn gru 03, 2007 8:23 pm ] |
Tytuł: | |
Witaj, ja też miałem kiedyś problem z odpalaniem, w rozruszniku robiło się zwarcie, z tego względu że był źle wyważony i zcierały się tulejki, z tulejek robiły się wióry (opiłki) i zwarcie gotowe, zauważalne było topienie się przewodu masowego przy akumulatorze, wymieniłem rozrusznik i odpalał już normalnie. Według mnie rozrusznik kręcił szybko (ten wymieniony) ale jednak za wolno aby odpalić starego diesla. To tylko taka moja mała sugestia, problem może być gdzie indziej, zachęcam do przestudiowania archiwum. Pozdrawiam |
Autor: | Perzu126 [ pn gru 10, 2007 7:18 pm ] |
Tytuł: | |
Ja obstawiam jesli chodzi o problem z odpalaniem na zimno na rozrusznik. U mnie jest to samo: tzn. do zera stopni odpala bez problemu a ponizej zera rozrusznik ledwie kreci. Myslalem, ze moze akumulator slaby, ale po wlożeniu mocniejszego bylo to samo. Więc rozrusznik. Mam juz drugi i wkrótce będę przekladal. |
Autor: | kajtek1967 [ pn gru 10, 2007 8:31 pm ] |
Tytuł: | |
Witam ja też się przyłącze,przy lekkim mrozie są takie obiawy: za pierwszym razem na lekko ciepłym ciężko i powoli kręci więc nie hełtam a za drugim mało co nie wydrze takiego ma kopa i po pół obrotu pali.Tuleje były zmieniane rok temu,wkurza to trochę bo jak chcę odpalić 1szy rozruch wygląda jak by się akuś kończył,a akuś kopyto ma.... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |