MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Zagadkowe zjawisko w moim m110 kto wyjasni????
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=30378
Strona 1 z 1

Autor:  Stray Cat [ śr gru 05, 2007 11:14 am ]
Tytuł:  Zagadkowe zjawisko w moim m110 kto wyjasni????

Witam

Wiec wczoraj kupilem nowe swiece beru oraz przewody rowniez firmy beru. Po zalozeniu kiedy spojze na swiece a dokladniej w dziure gdzie ona sie znajduje na kazdym cylindrze biegaja iskry po sciankach a silnik chodzi nierowno oczywiscie . Dodam ze juz glebiej nie moge wcisnac tych fajek. Ktos wie jaka moze byc przyczyna ????

Autor:  howser [ śr gru 05, 2007 11:54 am ]
Tytuł: 

Stray Cat pisze:
Dodam ze juz glebiej nie moge wcisnac tych fajek. Ktos wie jaka moze byc przyczyna ????

Moze i głupie pytanie zadam, ale czy kolega kupił fajki takie jakie miał ???(bo są dwa rodzaje) chodzi mi o to że swieca ma wkrecana koncówke a fajki mozesz mieć takie które są bezpośredni zakładane na świece??? wiec moze wystarczy załozyć lub wkrecić końcówki na swiece i problem zniknie.
Kable z fajkami mieles juz skrecone? czy sam wszystko składałes??

Pozdro

Autor:  Stray Cat [ śr gru 05, 2007 12:06 pm ]
Tytuł: 

howser pisze:
Moze i głupie pytanie zadam, ale czy kolega kupił fajki takie jakie miał ???(


Pytanie nie jest glupie. Otoz faktycznie mam te nakreki na swiecach
i mam oryginalne kable beru i swiece z aso tez beru.
kurde moze faktycznie powinienem odkrecic te koncowki na swiecach ale skoro tak bylo oryginalnie ????

Autor:  erio [ śr gru 05, 2007 1:04 pm ]
Tytuł: 

w m110 i oryginalne faji nie wymagaja tych nakrętek na świecvach ..
Powinny byc odkręcone .. fajka ma wchodzić na gwint

Autor:  STREETFIGHTER [ śr gru 05, 2007 3:03 pm ]
Tytuł: 

erio pisze:
Powinny byc odkręcone .. fajka ma wchodzić na gwint

Dokładnie tak ! Pamiętam jak wymieniałem przewody i świece w swojej poprzedniej QP to musiałem odkrecić te nakredki bo właśnie fajki niechciały sie zapiąć na swiecach przewody coprawda miałem powerteca ale patent taki sam

Autor:  Stray Cat [ śr gru 05, 2007 4:07 pm ]
Tytuł: 

Dzieki koledzy jade demonatowac te nakredki, jutro dam zanc czy nadal mam sylwestra w silniku czy nie.

Autor:  howser [ śr gru 05, 2007 4:51 pm ]
Tytuł: 

Stray Cat pisze:
Dzieki koledzy jade demonatowac te nakredki, jutro dam zanc czy nadal mam sylwestra w silniku czy nie.

poprostu je należy odkręcić, jesli bedziesz miał problem z dostepem (szczególnie na 6 garnku ) to wykrec całą swiece i po problemie

Pozdro

Autor:  Stray Cat [ czw gru 06, 2007 8:34 am ]
Tytuł: 

No i po problemie odkrecilem i pasuje jak ulal. Niestety mimo wymiany swiec, kabli i regulacji zaworów dupa bo nierowno mi chodzi i nie mam pojecia juz co jest przyczyna. Efekt jest taki jak by nie palil na jeden garnek :( Macie jakiegoś pomysła co mu dolega?

Autor:  marcin280e [ czw gru 06, 2007 8:53 am ]
Tytuł: 

Do pracy silnika potrzebujemy trzech rzeczy
-paliwa
-kompresji
-iskry
Sprawdz czego brakuje i wszystko stanie sie jasne

Autor:  peterchen [ czw gru 06, 2007 8:35 pm ]
Tytuł: 

a może to kwestia regulacji K-Jeta

Autor:  georem [ sob gru 08, 2007 12:22 pm ]
Tytuł: 

marcin280e pisze:
Do pracy silnika potrzebujemy trzech rzeczy
-paliwa
-kompresji
-iskry
Sprawdz czego brakuje i wszystko stanie sie jasne


No proszę jak można to łatwio ująć [zlosnik] ;)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/