MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Zagadkowe zjawisko w moim m110 kto wyjasni???? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=30378 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Stray Cat [ śr gru 05, 2007 11:14 am ] |
Tytuł: | Zagadkowe zjawisko w moim m110 kto wyjasni???? |
Witam Wiec wczoraj kupilem nowe swiece beru oraz przewody rowniez firmy beru. Po zalozeniu kiedy spojze na swiece a dokladniej w dziure gdzie ona sie znajduje na kazdym cylindrze biegaja iskry po sciankach a silnik chodzi nierowno oczywiscie . Dodam ze juz glebiej nie moge wcisnac tych fajek. Ktos wie jaka moze byc przyczyna ???? |
Autor: | howser [ śr gru 05, 2007 11:54 am ] |
Tytuł: | |
Stray Cat pisze: Dodam ze juz glebiej nie moge wcisnac tych fajek. Ktos wie jaka moze byc przyczyna ????
Moze i głupie pytanie zadam, ale czy kolega kupił fajki takie jakie miał ???(bo są dwa rodzaje) chodzi mi o to że swieca ma wkrecana koncówke a fajki mozesz mieć takie które są bezpośredni zakładane na świece??? wiec moze wystarczy załozyć lub wkrecić końcówki na swiece i problem zniknie. Kable z fajkami mieles juz skrecone? czy sam wszystko składałes?? Pozdro |
Autor: | Stray Cat [ śr gru 05, 2007 12:06 pm ] |
Tytuł: | |
howser pisze: Moze i głupie pytanie zadam, ale czy kolega kupił fajki takie jakie miał ???(
Pytanie nie jest glupie. Otoz faktycznie mam te nakreki na swiecach i mam oryginalne kable beru i swiece z aso tez beru. kurde moze faktycznie powinienem odkrecic te koncowki na swiecach ale skoro tak bylo oryginalnie ???? |
Autor: | erio [ śr gru 05, 2007 1:04 pm ] |
Tytuł: | |
w m110 i oryginalne faji nie wymagaja tych nakrętek na świecvach .. Powinny byc odkręcone .. fajka ma wchodzić na gwint |
Autor: | STREETFIGHTER [ śr gru 05, 2007 3:03 pm ] |
Tytuł: | |
erio pisze: Powinny byc odkręcone .. fajka ma wchodzić na gwint
Dokładnie tak ! Pamiętam jak wymieniałem przewody i świece w swojej poprzedniej QP to musiałem odkrecić te nakredki bo właśnie fajki niechciały sie zapiąć na swiecach przewody coprawda miałem powerteca ale patent taki sam |
Autor: | Stray Cat [ śr gru 05, 2007 4:07 pm ] |
Tytuł: | |
Dzieki koledzy jade demonatowac te nakredki, jutro dam zanc czy nadal mam sylwestra w silniku czy nie. |
Autor: | howser [ śr gru 05, 2007 4:51 pm ] |
Tytuł: | |
Stray Cat pisze: Dzieki koledzy jade demonatowac te nakredki, jutro dam zanc czy nadal mam sylwestra w silniku czy nie.
poprostu je należy odkręcić, jesli bedziesz miał problem z dostepem (szczególnie na 6 garnku ) to wykrec całą swiece i po problemie Pozdro |
Autor: | Stray Cat [ czw gru 06, 2007 8:34 am ] |
Tytuł: | |
No i po problemie odkrecilem i pasuje jak ulal. Niestety mimo wymiany swiec, kabli i regulacji zaworów dupa bo nierowno mi chodzi i nie mam pojecia juz co jest przyczyna. Efekt jest taki jak by nie palil na jeden garnek ![]() |
Autor: | marcin280e [ czw gru 06, 2007 8:53 am ] |
Tytuł: | |
Do pracy silnika potrzebujemy trzech rzeczy -paliwa -kompresji -iskry Sprawdz czego brakuje i wszystko stanie sie jasne |
Autor: | peterchen [ czw gru 06, 2007 8:35 pm ] |
Tytuł: | |
a może to kwestia regulacji K-Jeta |
Autor: | georem [ sob gru 08, 2007 12:22 pm ] |
Tytuł: | |
marcin280e pisze: Do pracy silnika potrzebujemy trzech rzeczy
-paliwa -kompresji -iskry Sprawdz czego brakuje i wszystko stanie sie jasne No proszę jak można to łatwio ująć ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |