MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 12:25 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sty 03, 2008 2:50 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lis 10, 2007 9:45 pm
Posty: 38
paliwo w zbiorniku jest,kable WN sa ok,swiece ok,kopółka i palec tez.pompa pracuje bo slychac,problem jest taki ze ciezko pali a jak juz zapali to mocy brak i prace ma nierowną.sprawdziłem ze pompa podaje paliwo do rozdzielacza(pytanie tylko czy cisnienie odpowiednie?-jak to sprawdzic samemu?)jak mozna sprawdzic tez wtrysk rozruchowy i ktory to jest?jak sprawdzi mozna przekaznik paliwa?pomozcie bo naprawde nie wiem co mam zrobic!!!!dodam jeszcze ze pompa chodzi glosno i cały czas jęczy.wiem ze na forum sporo było o tych pompach ale ja naprawde przekopalem wszystkie posty i nie znalazlem tych odpowiedzi.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 03, 2008 3:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Sprawdź (wyreguluj) klapę przepływomierza - to jest prawdopodobna przyczyna złego odpalania. Poźniej sprawdź manometrem ciśnienie paliwa.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 03, 2008 3:26 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Witam.
Ciśnienie paliwa i wydajnosc pompki sprawdzisz w warsztacie manometrem z odpowiednimi końcówkami, wtryskiwacz rozruchowy jest uruchamiany termo włącznikiem umieszczonym gdzieś w bloku, wtryskiwacz jest koloru niebieskiego i umieszczony jest za przepustnicą. Przyczyn może byc wiele, począwszy od układu zapłonowego, samych wtryskiwaczach, rozdzielaczu, a kończąc na samej kondycji mechanicznej silnika. Wstępnie proponuje popuszczac nakretki przewodów do wtryskiwaczy i patrzec, czy w pracy silnika coś się pogarsza, a najlepiej to jedź do warsztatu, który zna się na k-jet i dysponuje diagnoskopem oraz manometrami.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 03, 2008 4:55 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 5:57 pm
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Cytuj:
najlepiej to jedź do warsztatu, który zna się na k-jet


Zna ktos moze taki warsztacik w Toruniu?

pozdr

_________________
W123 280CE 1979
BMW E46 320D
eltronix.pl - części i podzespoły elektroniczne


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 03, 2008 11:55 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lis 10, 2007 9:45 pm
Posty: 38
kondycja tego silnika jest napewno bdb,po prostu z tego co sprawdziłem w briefie ta coupeta stala dokladnie 9 lat nie eksploatowana,przebieg tego silnika to 300tys km i cały czas byl serwisowany,nawet kiedy stal w niemczech oleje i plyny ustrojowe byly napewno wymieniane.jestem na 99%pewien ze cały uklad zapłonowy jest ok(wymienilem kable i swieci,sprawdzilem kopułke i palec,iskra jest!!!)cisnienie sprawdzalem tylko wzrokowo ale wydaje mi sie ze jest ok,odkrecalem przewod przed rozdzielaczem paliwa,nie sprawdzalem czy podaje na wtryski!!!nie wiem dlaczego pompa nawet po odpaleniu silnika strasznie buczy,brzeczy ,jeczy?jutro zakladam nowiutka pompe i rurke do filtra!jezeli to nie pomoze to zaczne sprawdzac rozdzielacz paliwa i wtryski.wtrys rozruchowy chyba nie ma nic wspolnego z tym jezeli auto stoi w cieplym garazu.przekaznik paliwa tez sprawdzalem.jutro wieczorkiem sie wszystko okaze!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 11:41 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
A luzy zaworowe sprawdziles ?

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 10, 2008 10:34 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
witek-sec pisze:
A luzy zaworowe sprawdziles ?

A po co ????? [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] To za proste [zlosnik]
mercedes230ce82r pisze:
stala dokladnie 9 lat nie eksploatowana

Obraziła się i/lub zapomniała do czego służy [zlosnik]
mercedes230ce82r pisze:
nie wiem dlaczego pompa nawet po odpaleniu silnika strasznie buczy,brzeczy ,jeczy?

kończy się i/lub filtr jest do dupy (ten przy zestawie Filtr-pompa-akumulator)
mercedes230ce82r pisze:
wtrys rozruchowy

chodzi kilka/naście sekund i się wyłącza
może regulator paliwa jest trafiony może wtryski zapieczone ale dla pewności to bym sprawdził kompresję czy aby pow. 10 barów on miał,
a może chce by ją przeciągnąć na sznurówce [zlosnik]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl