Rozumiemy, że zapala sie kontrolka poziomu płynu hamulcowego (czerwona), a nie kończących sie klocków hamulcowych (pomarańczowa). Jeśli czerwona to patrz jak wyżej. Wraz ze zużyciem klocków opada poziom płynu w zbiorniczku. Na jedynce, przy wciśnięciu głębiej pedału gazu, jest największe przyspieszenie pojazdu i niski poziom płynu może powodować jego przemieszczenie ku tyłowi zbiorniczka i w konsekwencji opadnięcie pływaka i załączenie kontrolki oznaczającej jego niski poziom. Jeśli po dolaniu płynu problem nie zniknie to będziemy się zastanawiać dalej... Jeśli pomarańczowa to sprawdź klocki lub czy ewentualnie nie masują gdzieś źle ułożone i przetarte przewody czujników klocków (znajomy miał taki przypadek) lub czy po prostu zostały one włożone w klocki (w moim CE poprzedni właściciel zapomniał tego zrobić i dyndając radośnie dotykały do elementów zawieszenia sygnalizując zużycie klocków)...
_________________
kiedyś w114 250CE '68 w dieslu
teraz w123 230CE '82, już takie jak trzeba
banalne audi na wyloty...
Honda CBX 650 '83
i kilka moto z KDL, następne w planach... ciągle mało rdzy w garażu