MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

nie daje juz rady!pomocy
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=30873
Strona 1 z 1

Autor:  mercedes230ce82r [ czw sty 03, 2008 2:50 pm ]
Tytuł:  nie daje juz rady!pomocy

paliwo w zbiorniku jest,kable WN sa ok,swiece ok,kopółka i palec tez.pompa pracuje bo slychac,problem jest taki ze ciezko pali a jak juz zapali to mocy brak i prace ma nierowną.sprawdziłem ze pompa podaje paliwo do rozdzielacza(pytanie tylko czy cisnienie odpowiednie?-jak to sprawdzic samemu?)jak mozna sprawdzic tez wtrysk rozruchowy i ktory to jest?jak sprawdzi mozna przekaznik paliwa?pomozcie bo naprawde nie wiem co mam zrobic!!!!dodam jeszcze ze pompa chodzi glosno i cały czas jęczy.wiem ze na forum sporo było o tych pompach ale ja naprawde przekopalem wszystkie posty i nie znalazlem tych odpowiedzi.

Autor:  WSR [ czw sty 03, 2008 3:18 pm ]
Tytuł: 

Sprawdź (wyreguluj) klapę przepływomierza - to jest prawdopodobna przyczyna złego odpalania. Poźniej sprawdź manometrem ciśnienie paliwa.

Autor:  darus [ czw sty 03, 2008 3:26 pm ]
Tytuł: 

Witam.
Ciśnienie paliwa i wydajnosc pompki sprawdzisz w warsztacie manometrem z odpowiednimi końcówkami, wtryskiwacz rozruchowy jest uruchamiany termo włącznikiem umieszczonym gdzieś w bloku, wtryskiwacz jest koloru niebieskiego i umieszczony jest za przepustnicą. Przyczyn może byc wiele, począwszy od układu zapłonowego, samych wtryskiwaczach, rozdzielaczu, a kończąc na samej kondycji mechanicznej silnika. Wstępnie proponuje popuszczac nakretki przewodów do wtryskiwaczy i patrzec, czy w pracy silnika coś się pogarsza, a najlepiej to jedź do warsztatu, który zna się na k-jet i dysponuje diagnoskopem oraz manometrami.

Autor:  bp [ czw sty 03, 2008 4:55 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
najlepiej to jedź do warsztatu, który zna się na k-jet


Zna ktos moze taki warsztacik w Toruniu?

pozdr

Autor:  mercedes230ce82r [ czw sty 03, 2008 11:55 pm ]
Tytuł: 

kondycja tego silnika jest napewno bdb,po prostu z tego co sprawdziłem w briefie ta coupeta stala dokladnie 9 lat nie eksploatowana,przebieg tego silnika to 300tys km i cały czas byl serwisowany,nawet kiedy stal w niemczech oleje i plyny ustrojowe byly napewno wymieniane.jestem na 99%pewien ze cały uklad zapłonowy jest ok(wymienilem kable i swieci,sprawdzilem kopułke i palec,iskra jest!!!)cisnienie sprawdzalem tylko wzrokowo ale wydaje mi sie ze jest ok,odkrecalem przewod przed rozdzielaczem paliwa,nie sprawdzalem czy podaje na wtryski!!!nie wiem dlaczego pompa nawet po odpaleniu silnika strasznie buczy,brzeczy ,jeczy?jutro zakladam nowiutka pompe i rurke do filtra!jezeli to nie pomoze to zaczne sprawdzac rozdzielacz paliwa i wtryski.wtrys rozruchowy chyba nie ma nic wspolnego z tym jezeli auto stoi w cieplym garazu.przekaznik paliwa tez sprawdzalem.jutro wieczorkiem sie wszystko okaze!!!!

Autor:  witek-sec [ wt sty 08, 2008 11:41 am ]
Tytuł: 

A luzy zaworowe sprawdziles ?

Autor:  Wojtyla [ czw sty 10, 2008 10:34 am ]
Tytuł: 

Witam
witek-sec pisze:
A luzy zaworowe sprawdziles ?

A po co ????? [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] To za proste [zlosnik]
mercedes230ce82r pisze:
stala dokladnie 9 lat nie eksploatowana

Obraziła się i/lub zapomniała do czego służy [zlosnik]
mercedes230ce82r pisze:
nie wiem dlaczego pompa nawet po odpaleniu silnika strasznie buczy,brzeczy ,jeczy?

kończy się i/lub filtr jest do dupy (ten przy zestawie Filtr-pompa-akumulator)
mercedes230ce82r pisze:
wtrys rozruchowy

chodzi kilka/naście sekund i się wyłącza
może regulator paliwa jest trafiony może wtryski zapieczone ale dla pewności to bym sprawdził kompresję czy aby pow. 10 barów on miał,
a może chce by ją przeciągnąć na sznurówce [zlosnik]
pozdro

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/